Dat klopt, ben benieuwd hoelang het duurt voordat we te horen krijgen dat er een van der vaartje bij komt ...ik gok dat ze voor de kerst in verwachting isquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:29 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dan hebben we in elk geval weer iets om op te teren en topics mee te vullen! De winter komt er immers weer aan
Voor de buitenwereld. Misschien had ze zelfs dit scenario al vooruitbedacht: 'een klap en dan ook nog verraden worden door m'n beste vriendin: wat zullen ze me zielig ende sterk vinden'.... Saab kon het niet langer aanzien dat haar liefje als deurmat werd gebruikt en heeft eerst onthuld dat die klap nep was en vervolgens gezellige foto's van Syl en Willempie naar de pers gelekt met de gedachte: 'wat nou zielig?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:14 schreef Starlie het volgende:
Maar als Sylvie het al heel lang wist... Waarom ging ze na die bewuste zogenaamde klap avond dan nog zo goed met Sabia om?
bah, ik denk dat die van Saab inmiddels een grote put is na al die mannen en kindersquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:30 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt me toch nog steeds een aparte gedachte om in dezelfde grot te liggen roeren als waar een van je voetbalmaatjes in heeft gelogeerd
Je hoort ook weleens dat een vrouw het met de broer van haar man doet oid, dat lijkt me raarder!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:30 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt me toch nog steeds een aparte gedachte om in dezelfde grot te liggen roeren als waar een van je voetbalmaatjes in heeft gelogeerd
Nee, dat heeft de chirurg allang weer strakgetrokken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
bah, ik denk dat die van Saab inmiddels een grote put is na al die mannen en kinders
Kan me niet voorstellen dat Sylvie dit scenario helemaal heeft uitgedacht, want waarom zou Sabia dan nog met Sylvie omgaan na de scheiding... Sabia zou dan toch ook eerder partij kiezen voor haar nieuwe liefje en denken nou Syl zak er lekker in!?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor de buitenwereld. Misschien had ze zelfs dit scenario al vooruitbedacht: 'een klap en dan ook nog verraden worden door m'n beste vriendin: wat zullen ze me zielig ende sterk vinden'.... Saab kon het niet langer aanzien dat haar liefje als deurmat werd gebruikt en heeft eerst onthuld dat die klap nep was en vervolgens gezellige foto's van Syl en Willempie naar de pers gelekt met de gedachte: 'wat nou zielig?'
Ik ook niet denk dat er gewoon iets anders is geweest op Oudjaarsavond,....het verbaasd me gewoon dat Saab overal weg mee komt door zogenaamd alles weg te glimlachen voor de camera en lief en aardig te zijn tegen de pers...mensen zijn zo naief hierin en vergeten gelijk eigenlijk wat ze gedaan heeft...het blijft gewoon een kutstreek hoe je het ook bekijktquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:35 schreef Starlie het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Sylvie dit scenario helemaal heeft uitgedacht, want waarom zou Sabia dan nog met Sylvie omgaan na de scheiding... Sabia zou dan toch ook eerder partij kiezen voor haar nieuwe liefje en denken nou Syl zak er lekker in!?
Sabia kan toch ook schuldgevoelens gehad hebben, net als Raf, en haar daarom dit hebben willen 'gunnen', maar het ging niet meer? Het kan heel goed zijn dat ze zich schuldig voelde omdat ze verliefd werd op de ex van haar beste vriendin, ook al was hun huwelijk dan voorbij, het is nogal wat...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:35 schreef Starlie het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Sylvie dit scenario helemaal heeft uitgedacht, want waarom zou Sabia dan nog met Sylvie omgaan na de scheiding... Sabia zou dan toch ook eerder partij kiezen voor haar nieuwe liefje en denken nou Syl zak er lekker in!?
Eens en ik twijfel dan ook bij de oprechtheid van haar gevoelens voor hem. Misschien dacht ze, MOOI! volgende voetbalman, dan zit ik de komende 10 jaar weer gebakken. Aan de andere kant is Rafael er zelf ook bij en is het niet alleen een kutstreek van Sabia!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:39 schreef sherezade het volgende:
[..]
het blijft gewoon een kutstreek hoe je het ook bekijkt
Hoelang moet je iemand met de nek blijven aankijken?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:39 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik ook niet denk dat er gewoon iets anders is geweest op Oudjaarsavond,....het verbaasd me gewoon dat Saab overal weg mee komt door zogenaamd alles weg te glimlachen voor de camera en lief en aardig te zijn tegen de pers...mensen zijn zo naief hierin en vergeten gelijk eigenlijk wat ze gedaan heeft...het blijft gewoon een kutstreek hoe je het ook bekijkt
Imelda Marcos is er goddorie niks bij.quote:EN ja, wat doet een vrouw die niet goed in haar vel zit? Die gaat shoppen en dat deed Sylvie dus ook.
Ik denk wel dat het met Sabia en Raf al veel langer aan de gang was, en dat Silvie daar wellicht van wist, maar een verstandshuwelijk in stand hield - in samenspraak met haar man.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Mijn vulgaire gedachten: omdat ze gewoon regelmatig een trio deden.
Sylvie ziet er hier heel ontspannen uitquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
Kindermeisje Dörte , Damian en Sylvie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
makkelijk gezegd totdat jouw beste vriendin met je ex- man aanpapt, kijken of je dan ook nog zo er tegen aan kijktquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:48 schreef hexje het volgende:
[..]
Hoelang moet je iemand met de nek blijven aankijken?
We weten niet of Sylvie er eerst zelf een punt achter heeft gezet en dat er daarna iets moois is opgebloeid tussen Raf en Saab... in dat geval is er niemand echt de zwartepiet...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
makkelijk gezegd totdat jouw beste vriendin met je ex- man aanpapt, kijken of je dan ook nog zo er tegen aan kijkt
Sowieso is dat hoogst onwaarschijnlijk en zou dat het toch het geval zijn dan doe je het als vriendin zijnde nog niet...en Raf is er uiteraard ook zelf bij daar niet vanaf gezienquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We weten niet of Sylvie er eerst zelf een punt achter heeft gezet en dat er daarna iets moois is opgebloeid tussen Raf en Saab... in dat geval is er niemand echt de zwartepiet...
Waarom is dat nou weer hoogst onwaarschijnlijk?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:28 schreef sherezade het volgende:
[..]
Sowieso is dat hoogst onwaarschijnlijk en zou dat het toch het geval zijn dan doe je het als vriendin zijnde nog niet...en Raf is er uiteraard ook zelf bij daar niet vanaf gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |