Sexy!quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:08 schreef hexje het volgende:
[..]
Omdat ik geen ander woord weet. Niet negatief viezig.
Hoera, eindelijk eens niet die middenscheidingquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:44 schreef Starlie het volgende:
Sylvie van der Vaart is in de VIP-ruimte van een Franse club gefotografeerd met een andere man dan het Amerikaanse model Jared Moore.
De presentatrice is neergestreken in het Zuid-Franse St. Tropez. Met een paar vriendinnen geniet ze enkele dagen van zon, zee én de aandacht van mannelijk schoon.
Op de foto, in het bezit van Bild, is te zien dat een dansende Sylvie vlak onder haar borsten wordt vastgehouden door een onbekende man. De blondine geniet zichtbaar van de aanraking en pakt ook zijn hand vast.
"Dat was gisteravond", zegt Sylvie als Bild haar vraagt naar het momentje met de blonde man. "Dat is een piepkleine momentopname. Ik ken die man niet. Werkelijk ongelofelijk dat de paparazzi zich ook in deze club bevonden."
Eerder deze week nog dook er een video op van Sylvie met het Amerikaanse model Jared Moore in een Hamburgse nachtclub. De twee hadden het samen erg gezellig in de VIP-ruimte.
[ afbeelding ]
Wow onherkenbaar bijna, lijkt wel een foto van tien jaar geleden. Ze ziet er fris uit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:44 schreef Starlie het volgende:
Sylvie van der Vaart is in de VIP-ruimte van een Franse club gefotografeerd met een andere man dan het Amerikaanse model Jared Moore.
De presentatrice is neergestreken in het Zuid-Franse St. Tropez. Met een paar vriendinnen geniet ze enkele dagen van zon, zee én de aandacht van mannelijk schoon.
Op de foto, in het bezit van Bild, is te zien dat een dansende Sylvie vlak onder haar borsten wordt vastgehouden door een onbekende man. De blondine geniet zichtbaar van de aanraking en pakt ook zijn hand vast.
"Dat was gisteravond", zegt Sylvie als Bild haar vraagt naar het momentje met de blonde man. "Dat is een piepkleine momentopname. Ik ken die man niet. Werkelijk ongelofelijk dat de paparazzi zich ook in deze club bevonden."
Eerder deze week nog dook er een video op van Sylvie met het Amerikaanse model Jared Moore in een Hamburgse nachtclub. De twee hadden het samen erg gezellig in de VIP-ruimte.
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen, dit vind ik wel een leukerd! En ze ziet er 10 jaar jonger uit op deze foto!
Sylvie vrijgezel!quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Dat ze maar lekker elke 2 dagen met een andere man op de kiek gaat, dan zijn de roddelbladen toch ook snel eens uitgeluld.
Zag ook dat ze te klein waren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
Fluitertje waarom zijn je pics zo mini?Ah je hebt ze al groter gemaakt!
Deze vind ik leuk
Ze heeft er in april net een uitgepoept volgens mij, dus ik denk het niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:27 schreef sherezade het volgende:
Ik zie op de laatste foto een beginnend buikje bij Dani ?? Of lijkt dat maar zo door dat lelijke zwempak
Oh jij zag het ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:27 schreef OliviaV het volgende:
Volgens Rtl Boulevard is Sabia nu dan écht zwanger!
Volgens mama vd Vaart is er niks aan de 'hand'.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mama vd Vaart is er niks aan de 'hand'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |