Jeetje Rafquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:58 schreef Mani89 het volgende:
Voor de mannelijke meelezers.
[ afbeelding ]
We gaan er maar vanuit ja, maar zijn bankrekening zal ongelofelijk veel compenserenquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
Wellicht is het echte liefde, wellicht is het ook een pietsie 'friends with benefits' en rebound.
We zullen het zien. Voor de kinderen hoop ik dat het gewoon lekker goed zit
In SHO-land duurt eeuwig ongeveer een jaar of 4.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
Wellicht is het echte liefde, wellicht is het ook een pietsie 'friends with benefits' en rebound.
We zullen het zien. Voor de kinderen hoop ik dat het gewoon lekker goed zit
Ja, kamper en gogo girl, eigenlijk wel. Ik begreep Sylvie haar keuze voor Raf nooit (afgezien van het feit dat ik hem gewoon sympathiek en alles vind).quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:47 schreef flanken het volgende:
toch vindt ik dat rafael en sab beter bij elkaar passen dan rafael sylvie had ik niet verwacht
Maar Syl was toch ook een behoorlijke kamper voor ze mevrouw van der Vaart werd?quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, kamper en gogo girl, eigenlijk wel. Ik begreep Sylvie haar keuze voor Raf nooit (afgezien van het feit dat ik hem gewoon sympathiek en alles vind).
haha de TMF tijd, wat een verschil met nu...maar toen had ze ookal de looksquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar Syl was toch ook een behoorlijke kamper voor ze mevrouw van der Vaart werd?
[ afbeelding ]
Kamper? Nee, volgens mij eerder kak dan kamper.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar Syl was toch ook een behoorlijke kamper voor ze mevrouw van der Vaart werd?
[ afbeelding ]
toen was ze echt mooi.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:59 schreef sherezade het volgende:
[..]
haha de TMF tijd, wat een verschil met nu...maar toen had ze ookal de looks
Neuh. Alleen die mode (voor de jeugd) was toen gewoon zo.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk het ook, als ik laatst ook dat filmpje zag met haar ouders en broer. Net gezin.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:02 schreef alors het volgende:
[..]
Kamper? Nee, volgens mij eerder kak dan kamper.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:02 schreef alors het volgende:
[..]
Kamper? Nee, volgens mij eerder kak dan kamper.
Deze foto is van Costa in haar rol als bardame.
Die tweede foto, is voor mij de meest slechte outfit van haar ooit.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet echt kak denk ik?
Hij schreeuwt Rachelquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die tweede foto, is voor mij de meest slechte outfit van haar ooit.
welke is de pop van sylvie?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
Die poppen bij Madame Tussauds, blijven die eigenlijk nog bij elkaar staan?
[ afbeelding ]
In diezelfde week vh nieuws van de scheiding was ik daar toevallig en toen stonden ze al gescheiden. Ik sta nog op de foto waarbij ik Sylvie een klap geef als reconstructie.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
Die poppen bij Madame Tussauds, blijven die eigenlijk nog bij elkaar staan?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:00 schreef Noek het volgende:
[..]
In diezelfde week vh nieuws van de scheiding was ik daar toevallig en toen stonden ze al gescheiden. Ik sta nog op de foto waarbij ik Sylvie een klap geef als reconstructie.
[..]
In diezelfde week vh nieuws van de scheiding was ik daar toevallig en toen stonden ze al gescheiden. Ik sta nog op de foto waarbij ik Sylvie een klap geef als reconstructie.
[..]
Die pop van Sylvie is engquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:29 schreef Smallish het volgende:
Die pop van Sylvie lijkt op Kylie Minogue.
Wat zijn ze lekker actueel en scherpquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:00 schreef Noek het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |