Volgens mij is het een vleeskleurige balquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar het zit zo echt op z'n broek? Ik dacht eerst ook knie.
Of is het een photoshopdingetje?
Ik denk dat je gelijk hebt met die balquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij is het een vleeskleurige balklinkt een beetje smerig, maar ik bedoel dus gewoon een
bal die toevallig een vleeskleur heeft, kijk maar naar de stand van zijn arm, net alsof hij dat ding
''vastklemt''..
Of het haar vader is weet ik niet, maar ik denk ook dat het een bal is, wel een kleintje, maar toch gewoon een balletjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:59 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt met die bal![]()
Is die man niet gewoon haar vader of zo?
.quote:Sylvie van der Vaart wears an orange bikini as she and a male companion relax in the ocean while on holiday in the South of France
Moet welquote:
Neuh, haar vader ziet er wat netter uit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Moet welgeen bal te zien verder, ik denk ook niet dat het haar Pa is trouwens ...
Maar dat weet ik niet zeker
http://www.nu.nl/achterkl(...)dag-van-zoontje.htmlquote:Sylvie van der Vaart mist eerste schooldag van zoontje
Sylvie van der Vaart ontbrak op de eerste schooldag van haar zoontje Damian.
Op het moment dat de ex van Rafael van der Vaart vakantie viert, wordt het jongetje afgehaald door een nanny, zo is te zien op foto's van bekendeburen.nl.
Terwijl Damian zijn ervaringen van de eerste schooldag deelt met de nanny, genoot Sylvie van der Vaart van een vakantie op het strand van Saint Tropez. Gelukkig was Rafael van der Vaart wel in Hamburg om zijn zoontje op te vangen.
Op een terras hebben Van der Vaart, Damian en zijn opa het naar hun zin, zo laten de beelden zien. Sabia Boulahrouz zat ondertussen bij de kapper.
ik ook. blijken het schoenen te zijn die als twee druppels water op aangepaste schoenen voor gehandicapten lijkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:49 schreef Leandra het volgende:
Ik moest Googlen wat sneaker wedges waren
vind je?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:24 schreef alors het volgende:
Schande mensen!
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)dag-van-zoontje.html
Nee, zie PI.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
vind je?
moeten vader en moeder dan allebei aanwezig zijn op de eerste schooldag?
dan heeft mijn ex nog wat in te halen, want die heeft nog nooit een eerste schooldag bijgewoond.
nou had mijn kind geen nanny en bracht ik m zelf (tot hij niet eens meer wou dat ik meeging)
ik dacht al.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:52 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, zie PI.
En ze doen net alsof het zijn eerste schooldag ooit is. Dat joch gaat gewoon weer naar school na de vakantie, net als miljoenen anderen kinderen. Boeiend.
en volgens mij zoals het bij veel gescheiden ouders gaat. (Min de nanny) het is blijkbaar papa's week in de omgangsregeling.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:52 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, zie PI.
En ze doen net alsof het zijn eerste schooldag ooit is. Dat joch gaat gewoon weer naar school na de vakantie, net als miljoenen anderen kinderen. Boeiend.
Op die site slaan ze al een hele tijd doorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik dacht al.
de media blijft zoeken om te kunnen sabelen en hier slaan ze door.
Dat dus. En Raf had er dan maar bij moeten zijn, maar de site is Kamp Raf.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en volgens mij zoals het bij veel gescheiden ouders gaat. (Min de nanny) het is blijkbaar papa's week in de omgangsregeling.
mwoah, ik snap dat t misschien wel een hoop gedoe is, vd Vaart bij school. En dat dit altijd t werk is van de Nannyquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dus. En Raf had er dan maar bij moeten zijn, maar de site is Kamp Raf.
Nee, maar als iemand het dan had 'moeten' doen, was het Raf, want het is vermoedelijk 'zijn week'.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mwoah, ik snap dat t misschien wel een hoop gedoe is, vd Vaart bij school. En dat dit altijd t werk is van de Nanny
Het is me wel het jaartje van Syl, Raf en Sab.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:37 schreef bloempje-moi het volgende:
bekendeburen.nl was altijd alleen voor huizen die te koop stonden ed. Zijn ze nu actiever Telegraaf geworden ofzo?
Wel grappig dat Sylvie werkelijk aan iedere man met wie ze gespot wordt, wordt gekoppeld, maar deze 'oude knar' blijft onbesproken. Niet interessant genoeg
Video met Jared Moore
Die Duitsers zijn erg in roddelen!Sabia is gezien in een winkel met baby-meubelen!
Wat nou nieuwe vlamquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:49 schreef 88-4 het volgende:
Die Sylvie, wat is het toch eigenlijk ook een vies kutwijf.
quote:"Ik heb slechts drie minuten met hem gesproken
Al die aandacht, ze geilen er gewoon op. Wat is er in godsnaam zo boeiend aan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat nou nieuwe vlam
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |