Het droomhuwelijk tussen Rafael en Sylvie van der Vaart is voorbij. Dat melden media in Duitsland. De voetballer en de presentatrice bevestigen de breuk aan de Duitse boulevardkrant Bild.
"We zijn helaas met de tijd uit elkaar gegroeid. Het was een geleidelijk proces dat niet meer viel te stoppen", aldus een bedroefde Sylvie tegen Bild. "Het klinkt misschien raar, maar we houden nog wel van elkaar en respecteren elkaar." Ook Rafael bevestigt het bericht aan de krant. "Ik ben erg verdrietig dat het niet meer werkt tussen ons."
Sinds de zomer zou het ogenschijnlijk gelukkige huwelijk van de twee onder druk staan. Op oudjaarsavond barstte de bom toen Rafael op een feestje bij hen thuis voor de ogen van de gasten Sylvie een klap verkocht tijdens een ruzie. "Het was heel dom van me. Ik ben een idioot. Het spijt me zeer. Dit had nooit mogen gebeuren", zo citeert Bild de voetballer. Sylvie zou hem overigens al hebben vergeven.
Sylvie blijft met zoon Damian voorlopig in hun net nieuw ingerichte appartement in Hamburg wonen. Rafael vliegt eerst met zijn club Hamburger SV naar Abu Dhab voor een trainingskamp. Hij gaat volgens Bild bij terugkomst op zoek naar nieuwe woonruimte.
Rafael van der Vaart en Sylvie Meis kregen in 2003 een relatie. Ze trouwden in 2005.
• Tijdlijnen
Tijdlijn Raf – Syl:
+/- 1996: Syl heeft een relatie met NAC – voetballer Maarten Atmodikoro +/- 2002/2003: Syl heeft een korte affaire met Zlatan Ibrahimovic 2003 : Raf en Syl krijgen een relatie 2005: Huwelijk Raf en Syl (10-06) 2006: Damian wordt geboren 2009: Er wordt borstkanker (in een vroeg stadium) vastgesteld bij Syl 2011: Hertrouwd in Las Vegas 2012: Er gaan geruchten dat Raf en Syl gaan scheiden en dat dit na het EK bekend gemaakt wordt. Raf en Syl ontkennen. 2013: Op nieuwjaarsdag wordt bekend gemaakt dat Raf en Syl gaan scheiden April: Raf schijnt een relatie te hebben met Sab (BFF van Syl en ex van van Boulahrouz) Over Syl gaan geruchten dat ze het weer met Zlatan doet, later komen er berichten dat ze een steenrijke Franse zakenman aan de haak heeft geslagen. Overzicht RTL Boulevard Tijdlijn Khalid Sab:
2005: Khalid en Sab treden in het huwelijksbootje 2008: Hun eerste dochtertje overlijdt vlak na geboorte (drie maanden te vroeg geboren) 2010: Maart: hun tweede dochtertje werd geboren. Het stel gaat uit elkaar. 2011: Januari: Hun zoontje wordt geboren. 2012: Scheiding is afgerond 2013: Khalid en Sab maken bekend dat ze gescheiden zijn
• Recente nieuwsberichtjes
SPOILER: Rafael van der Vaart ontkent slaan Sylvie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ook Sabia Boulahrouz ontkent klap Rafael van der Vaart
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 'Rafael van der Vaart is samen met Sabia Boulahrouz'
SPOILER: 'Sylvie van der Vaart met rijke Franse zakenman'
SPOILER: Vriendschap Sabia Boulahrouz en Sylvie van der Vaart houdt stand
Voor een avondje uit met haar nieuwe liefje Rafael van der Vaart kleedde Sabia Boulahrouz zich maandgavond sexy aan in een rood jurkje. De brunette had echter iets over het hoofd gezien... Sabia koos voor een strakke jurk, maar vergat hieronder een bh aan te trekken. Hierdoor werden haar stijve tepels overduidelijk zichtbaar! Of het buiten toch iets kouder was dan gedacht, of dat de voetbalvrouw haar date met Rafael gewoon erg spannend vond is niet duidelijk, ze werd in ieder geval wel op de gevoelige plaat vastgelegd!
Voor een avondje uit met haar nieuwe liefje Rafael van der Vaart kleedde Sabia Boulahrouz zich maandgavond sexy aan in een rood jurkje. De brunette had echter iets over het hoofd gezien... Sabia koos voor een strakke jurk, maar vergat hieronder een bh aan te trekken. Hierdoor werden haar stijve tepels overduidelijk zichtbaar! Of het buiten toch iets kouder was dan gedacht, of dat de voetbalvrouw haar date met Rafael gewoon erg spannend vond is niet duidelijk, ze werd in ieder geval wel op de gevoelige plaat vastgelegd!
De rondvaartboot vaart meerdere keren per uur over de rivier de Alster langs de luxe villa van Rafael en Sabia. De gids zou de toeristen erop wijzen dat ze langs het huis van Rafael en Sabia varen. “Aan de linkerkant ziet u het huis van onze HSV Hamburg-ster Rafael en zijn nieuwe vriendin Sabia", zo klinkt uit de speakers.
Ik moet wel grinniken om Sylvie die zich nu ineens te goed voelt voor de roddelpers sinds haar huwelijk is ontploft en ze gemerkt heeft dat de algemene opinie zich tegen haar heeft gekeerd.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag! Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Mensenkinderen, wat een toestanden toch weer allemaal...
quote:
'Guillaume Zarka kapot van breuk Sylvie van der Vaart'
Guillaume Zarka zou kapot zijn van de breuk met Sylvie van der Vaart. De Fransman zou er vooral moeite mee hebben omdat Van der Vaart gelogen heeft over de reden van de breuk.
Midden juli werd bekend dat Van der Vaart een einde had gemaakt aan de relatie met de Franse zakenman. De voormalig voetbalvrouw zou nog niet toe zijn geweest aan een nieuwe relatie, zo snel na de breuk met ex-man Rafael.
Een bron zegt tegenover Story dat van dat verhaal niets klopt. Zarka zou zelf een eind hebben gemaakt aan de relatie, omdat de presentatrice een wilde avond zou hebben gehad met Robin Thicke. "Hij heeft haar zo snel mogelijk naar Parijs laten vliegen, want hij wilde met haar over de hele situatie praten."
De Fransman zou geen andere uitweg hebben gezien dan de relatie verbreken. "Hij baalt van de situatie, want hij houdt zielsveel van haar. Dat Sylvie heeft gelogen over de breuk was echt een klap in zijn gezicht."
Van der Vaart werd enkele dagen later gezien met Duits model Jared Moore, waarmee zij nu iets zou hebben. "Dat was echt een trap na voor Guillaume, maar hij lijkt daardoor er van overtuigd dat hij de juiste beslissing heeft genomen."
Daar heeft een scenarioschrijver uit team Sylvie hard aan gewerkt. Waarna men erachter kwam dat hij getrouwd is en Syl nu als een homewrecker te boek staat
Wat een flauwekul, nu ze vrijgezel is, is elke jongen die al een blik opwerpt al haar potentiële nieuwe vlam Ze hebben verder ook geen reet te schrijven over haar.
Wat een flauwekul, nu ze vrijgezel is, is elke jongen die al een blik opwerpt al haar potentiële nieuwe vlam Ze hebben verder ook geen reet te schrijven over haar.
Nou ze zat zich aardig aan te stellen qua flirten, toch?
De rondvaartboot vaart meerdere keren per uur over de rivier de Alster langs de luxe villa van Rafael en Sabia. De gids zou de toeristen erop wijzen dat ze langs het huis van Rafael en Sabia varen. “Aan de linkerkant ziet u het huis van onze HSV Hamburg-ster Rafael en zijn nieuwe vriendin Sabia", zo klinkt uit de speakers.
Alsof het net zo belangrijk is als Anne Frank Huis
Volgens mij is het ook tijd voor een "Syl en Raf" topic, die scheiding is nu wel geweest.
Past "Syl en Raf #24: Losse Raf en Saab haar losse hangers"?
Ja, dat lukt wel.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken. De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
Was toch een huurhuis waar ze alleen de begane grond van hadden? Of ben ik nou weer in de war met Estelle of Yolanthe?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken. De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
Wie is dat Duitse model Jared Moore dan? Als ik googel krijg ik de meest vreemde kerels te zien, dus ik kom er geen wijs uit, zijn er al pictures?
Naam klinkt behoorlijk gay, dus zal wel loos alarm zijn.
Of ze foppen ons en doen alsof ze met diverse mensen dat huis huren, terwijl ze er straks gewoon enkel met zijn tweeën (en Damian en Damin en en en) zitten.
Ik heb de beelden niet gezien, maar een beetje borrelen is in de showbizz al snel flirten.
Ik heb ook geen beelden gezien, maar ergens hou ik echt het gevoel dat dat soort berichten door haarzelf de media in worden geslingerd, ik weet niet...
Ik heb ook geen beelden gezien, maar ergens hou ik echt het gevoel dat dat soort berichten door haarzelf de media in worden geslingerd, ik weet niet...
Dan is flirten toch niet een homewrecker? Alsof die kerels uit Amerika niet zelf ook flirten, na flink wat borrels Hoeveel zangers rommelen niet, terwijl ze thuis een vrouw hebben zitten.
Op woensdag 24 juli 2013 09:46 schreef Pisces29 het volgende: Of ze foppen ons en doen alsof ze met diverse mensen dat huis huren, terwijl ze er straks gewoon enkel met zijn tweeën (en Damian en Damin en en en) zitten.
Wellicht is het echte liefde, wellicht is het ook een pietsie 'friends with benefits' en rebound. We zullen het zien. Voor de kinderen hoop ik dat het gewoon lekker goed zit
Op woensdag 24 juli 2013 10:29 schreef Pisces29 het volgende: Wellicht is het echte liefde, wellicht is het ook een pietsie 'friends with benefits' en rebound. We zullen het zien. Voor de kinderen hoop ik dat het gewoon lekker goed zit
We gaan er maar vanuit ja, maar zijn bankrekening zal ongelofelijk veel compenseren Voor de kids hoop ik het ook ja, het wordt wel een beetje een zooitje met al die kinderen uit verschillende relaties
Op woensdag 24 juli 2013 10:29 schreef Pisces29 het volgende: Wellicht is het echte liefde, wellicht is het ook een pietsie 'friends with benefits' en rebound. We zullen het zien. Voor de kinderen hoop ik dat het gewoon lekker goed zit
Op woensdag 24 juli 2013 10:47 schreef flanken het volgende: toch vindt ik dat rafael en sab beter bij elkaar passen dan rafael sylvie had ik niet verwacht
Ja, kamper en gogo girl, eigenlijk wel. Ik begreep Sylvie haar keuze voor Raf nooit (afgezien van het feit dat ik hem gewoon sympathiek en alles vind).
Ja, kamper en gogo girl, eigenlijk wel. Ik begreep Sylvie haar keuze voor Raf nooit (afgezien van het feit dat ik hem gewoon sympathiek en alles vind).
Maar Syl was toch ook een behoorlijke kamper voor ze mevrouw van der Vaart werd?
Neuh. Alleen die mode (voor de jeugd) was toen gewoon zo. Ze deed iig een HBO opleiding (dacht ik).
Ik dacht echt dat Sylvie zo graag op de voorgrond stond en Raf een hekel aan alles had, en nu zien we foto na foto met Sabia. Maar wellicht is het ook anders dat het privé foto's zijn ipv poseren bij feestjes, en strak in pak. En uiteraard is de ene relatie de andere niet. Wat je hekelt bij de ene, kan je best leuk vinden bij de ander.
Die gele jurk zou haar waarschijnlijk nu beeldig staan maar icm dat decolleté en de make up en haar is het gewoon niet stijlvol. Maarja pre Danie tijdperk, die haar voor zulke flaters behoedde.
Muv die outfit vind ik het niet echt kamper wat ze draagt, de mode van die tijd was ook echt verschrikkelijk lelijk en ordinair.
In diezelfde week vh nieuws van de scheiding was ik daar toevallig en toen stonden ze al gescheiden. Ik sta nog op de foto waarbij ik Sylvie een klap geef als reconstructie.
In diezelfde week vh nieuws van de scheiding was ik daar toevallig en toen stonden ze al gescheiden. Ik sta nog op de foto waarbij ik Sylvie een klap geef als reconstructie.
[..] In diezelfde week vh nieuws van de scheiding was ik daar toevallig en toen stonden ze al gescheiden. Ik sta nog op de foto waarbij ik Sylvie een klap geef als reconstructie.
Op woensdag 24 juli 2013 11:30 schreef alors het volgende: Die gele jurk zou haar waarschijnlijk nu beeldig staan maar icm dat decolleté en de make up en haar is het gewoon niet stijlvol. Maarja pre Danie tijdperk, die haar voor zulke flaters behoedde.
Muv die outfit vind ik het niet echt kamper wat ze draagt, de mode van die tijd was ook echt verschrikkelijk lelijk en ordinair.
Vind d'r ook wel een enorm kamperhoofd hebben daar en de kleding (afschuwelijk) maakt 't af. :p
Dat denk ik dus ook... en ondertussen zelf doen alsof ze de media niet meer bewust op zoekt... maar wel haar schoothondjes zoals Dani Bles en co laten lekken naar de pers... jammer voor haar dat schoothondje Sabia wel heel erg in het kruis van Raf begon te snuffelen en likken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag! Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Op woensdag 24 juli 2013 11:03 schreef Pisces29 het volgende: Ik dacht echt dat Sylvie zo graag op de voorgrond stond en Raf een hekel aan alles had, en nu zien we foto na foto met Sabia. En uiteraard is de ene relatie de andere niet. Wat je hekelt bij de ene, kan je best leuk vinden bij de ander.
Zouden het niet gewoon de roze rebound weken zijn?
Op woensdag 24 juli 2013 08:20 schreef Noek het volgende: "Dat Sylvie heeft gelogen over de breuk was echt een klap in zijn gezicht." "Dat was echt een trap na voor Guillaume.."
Waar ze ook komt, er vallen altijd klappen. Het houdt niet op, niet vanzelf.
Volgens de bron wist Guillaume na een gesprek met zijn liefje genoeg. "Hij zag geen andere uitweg dan de relatie te verbreken." Maar makkelijk vond de zakenman dat niet. "Hij baalt van de situatie, want hij houdt zielsveel van haar." Hoewel hij er volgens de insider 'kapot van is', is de Fransman er naar verluidt wel van overtuigd dat hij de juiste beslissing heeft genomen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende: dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Op woensdag 24 juli 2013 21:40 schreef Ole het volgende: "Maar makkelijk vond de zakenman dat niet. "Hij baalt van de situatie, want hij houdt zielsveel van haar."
Na een paar maandjes zielsveel van een scharrel houden.
Vorige week zou Sylvie van der Vaart helemaal overstuur zijn geweest, toen zij bij toeval haar liefdesrivale, en voormalige beste vriendin, Sabia Boulahrouz in een beauty salon in Hamburg tegen het lijf zou zijn gelopen.
Een foto van een treurige Sylvie gezeten aan een tafeltje in een restaurant in Hamburg moest hiervan het bewijs zijn. Maar nu nog geen week later lijken de zaken er toch ineens heel anders voor te staan.
Afgelopen dinsdag was het namelijk Sabia die Damian, het zoontje van Rafael, ging ophalen bij Sylvie. Op de beelden is te zien hoe Sabia het appartement van Sylvie binnengaat. Verrassend, want volgens bronnen was Sylvie gewoon thuis.
“Ik wist niet wat ik zag toen ik Sabia het appartement van Sylvie zag binnengaan. En blijkbaar hadden de dames het erg gezellig gehad, want pas na een half uur kwam Sabia met Damian weer naar buiten toe. Ze zag er heel vrolijk uit”, aldus een bron.
Op de beelden is te zien dat Sabia inderdaad vrolijk naar buiten komt, maar ook Damian straalt. Een bewijs te meer dat het een zeer ontspannen sfeer moet zijn geweest tussen zijn moeder en Sabia.
Opvallend was wel dat Rafael verderop stond te wachten. Op het moment dat Damian zijn vader ziet, wordt hij helemaal enthousiast. Logisch want het was de eerste ontmoeting tussen vader en zoon na weken.
“Het is natuurlijk vreemd dat niet Rafael maar Sabia Damian bij Sylvie is gaan ophalen. Dit kan niet anders betekenen als dat de twee weer gewoon goede vriendinnen zijn”, aldus een bron.
De volgende dag is het wederom Sabia die Damian weer terugbrengt naar Sylvie en nu blijft ze zelfs iets langer dan een half uur binnen.
Daarna gaat Sylvie samen met haar zoontje boodschappen doen en ook zij straalt, volgens bronnen, een en al vrolijkheid uit. Blij met de hernieuwde vriendschap?
ik snap wel waarom rafael sylvie niet wil zien. ze heeft nog steeds niet bekend gemaakt dat rafael haar niet geslagen heeft. ik zou ook boos op mijn ex zijn als ze leugen vertelde
Oh ja ik keek verkeerd Ik zag die tas wel, maar dacht dat ie eerder ophield. Ik zag dat lichte reepje tussen de tas en haar als een 'doorkijkje' Maar da's gewoon de tas nog idd.
Oh ja ik keek verkeerd Ik zag die tas wel, maar dacht dat ie eerder ophield. Ik zag dat lichte reepje tussen de tas en haar als een 'doorkijkje' Maar da's gewoon de tas nog idd.