Ja heel veel sneller, maar daar heb je geen tyfus aan omdat je toch altijd op de 80% met trash pc mag wachtenquote:
Bullshit ook iedere keerquote:
Renekton en die andere adc zijn gewoon nog goed.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bullshit ook iedere keer. Vayne is in lane gewoon best lastig om te spelen. Pas als je BotrK hebt kun je af en toe traden, maar nog zijn er veel sterkere laners.
Die nerfs cycles van Riot zijn sowieso om te huilen. Eerst waren champions als Olaf goed top, die werd generfd, toen was Renekton etc. goed top, werd generfd. Nu zijn Kennen en Jayce sterk top, Jayce is al generfd en Kennen zal waarschijnlijk wel weer de volgende zijn.
Net zo met AD's, eerst was MF sterk, die is generfd, toen was Caitlyn sterk die is generfd, Varus is al generfd, nu wordt Vayne generfd, dan komt er weer een nieuwe AD die veel gespeeld wordt die weer generfd wordt.
Ja, maar Vayne is niet sterk omdat zij gebuffed is. Vayne is sterk omdat al haar counters generfd zijn. Nasus heeft een nerf gekregen op Wither, Draven is generfd, Varus en Caitlyn zijn generfd. Het punt is dat je naar BotrK moet kijken en niet naar Vayne an sich. Vayne is namelijk een champion die echt niet makkelijk te spelen is, maar BotrK geeft Vayne gewoon letterlijk alles wat ze nodig heeft om vanaf dat moment iedereen 1 op 1 aan te kunnen zonder dat je daar veel voor hoeft te doen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:15 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Renekton en die andere adc zijn gewoon nog goed.
Logisch toch dat iets generfed wordt als het (te) sterk is, zou pas raar zijn als het andersom isquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bullshit ook iedere keer. Vayne is in lane gewoon best lastig om te spelen. Pas als je BotrK hebt kun je af en toe traden, maar nog zijn er veel sterkere laners.
Die nerfs cycles van Riot zijn sowieso om te huilen. Eerst waren champions als Olaf goed top, die werd generfd, toen was Renekton etc. goed top, werd generfd. Nu zijn Kennen en Jayce sterk top, Jayce is al generfd en Kennen zal waarschijnlijk wel weer de volgende zijn.
Net zo met AD's, eerst was MF sterk, die is generfd, toen was Caitlyn sterk die is generfd, Varus is al generfd, nu wordt Vayne generfd, dan komt er weer een nieuwe AD die veel gespeeld wordt die weer generfd wordt.
Nee, want het heeft totaal geen nut op deze manier. Iedereen wordt keer op keer generfd totdat er niets fatsoenlijks meer overblijft. Al die nerfs zorgen ervoor dat andere champions weer meer viable worden, tot die weer generfd worden. Het is een neerwaartse spiraal die in theorie geen einde heeft.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:22 schreef kensei het volgende:
[..]
Logisch toch dat iets generfed wordt als het (te) sterk is, zou pas raar zijn als het andersom is
Ze kijken (denk ik) naar winratio's en besluiten dan een champ te nerfen, waarschijnlijk omdat dat de makkelijkste oplossing is. Een heel nieuw item introduceren/aanpassen heeft weer op heel veel andere manieren impact op de game, en kost veel tijd & geld. Ik vind het niet zo heel raar dat ze op die manier te werk gaan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, want het heeft totaal geen nut op deze manier. Iedereen wordt keer op keer generfd totdat er niets fatsoenlijks meer overblijft. Al die nerfs zorgen ervoor dat andere champions weer meer viable worden, tot die weer generfd worden. Het is een neerwaartse spiraal die in theorie geen einde heeft.
BotrK nerf kan ik nog wel inkomen, maar waarom laat je Vayne niet zoals hij is en geef je andere champions iets waardoor zij wel iets tegen Vayne kunnen doen. Hetzelfde met Olaf, die wordt generfd, tegelijkertijd wordt Warmogs generfd en niemand speelt meer Olaf. Terwijl Olaf begin S3 een van de meest gespeelde champions wordt. Waarom nerf je dan niet Warmogs en buff je andere champions of maak je Warmogs viable voor meer champions.
Et is ook niet slim om botrk en vayne te nerfen. Geen idee wrom riot beide meteen probeert.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, maar Vayne is niet sterk omdat zij gebuffed is. Vayne is sterk omdat al haar counters generfd zijn. Nasus heeft een nerf gekregen op Wither, Draven is generfd, Varus en Caitlyn zijn generfd. Het punt is dat je naar BotrK moet kijken en niet naar Vayne an sich. Vayne is namelijk een champion die echt niet makkelijk te spelen is, maar BotrK geeft Vayne gewoon letterlijk alles wat ze nodig heeft om vanaf dat moment iedereen 1 op 1 aan te kunnen zonder dat je daar veel voor hoeft te doen.
Renekton en die andere AD's zijn nog wel goed inderdaad, maar er zijn nu veel sterkere champions die waarschijnlijk als volgende weer generfd gaan worden.
Broken bedoelt men OP mee niet UPquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:32 schreef Snorrenbaard het volgende:
Mensen overreacten ook wel op die nerfs vind ik, miniscule nerfs aan bepaalde champions en mensen bestempelen ze meteen als broken
Maar reddit is aidsquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
op Reddit wordt broken ook gebruikt als een champion te hard generfed is
Het mag ook allebei, maar in league bedoelt men er 9 van de 10 keer op meequote:Op woensdag 24 juli 2013 22:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
op Reddit wordt broken ook gebruikt als een champion te hard generfed is
Ja in dit geval zie ik het misschien subjectief, maar Olaf speelde ik nooit en hoe die generfd is vind ik ook gewoon belachelijk en schijnbaar hebben ze niets van geleerd. Want in dit geval gaan ze weer een item en een champion tegelijk nerfen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:32 schreef kensei het volgende:
[..]
Ze kijken (denk ik) naar winratio's en besluiten dan een champ te nerfen, waarschijnlijk omdat dat de makkelijkste oplossing is. Een heel nieuw item introduceren/aanpassen heeft weer op heel veel andere manieren impact op de game, en kost veel tijd & geld. Ik vind het niet zo heel raar dat ze op die manier te werk gaan.
Jij ziet het als neerwaardse spiraal, maar volgens mij komen we steeds een stapje dichter bij een balanced game. Jij bent ook een beetje subjectief als vayne speler denk ik
Klopt, ze is erg goeie vrienden met jayce en gunt hem een goede partner.quote:
Nou...het kan nog van pas komen bij een disconnect om sneller terug te komen in de game.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:09 schreef kensei het volgende:
[..]
Ja heel veel sneller, maar daar heb je geen tyfus aan omdat je toch altijd op de 80% met trash pc mag wachten
Oke.quote:Op donderdag 25 juli 2013 03:44 schreef Quotidien het volgende:
Whahaha, de graphics van dit spel.![]()
Niet kunnen denyen.
Geen unreliable gold hebben.
Altijd dezelfde lanes.
Echt alles aan dit spel is slecht.
Wat een simpel klotespelletje. [ afbeelding ]
ah, een dota-fan die klaagt dat het spelletje niet precies hetzelfde is als zijn eigen geliefde spelletje. Die hebben we hier al een tijdje niet gehad.quote:Op donderdag 25 juli 2013 03:44 schreef Quotidien het volgende:
Niet kunnen denyen.
Altijd dezelfde lanes.
Bitch, weet je waarom verschillende vrienden van mij nu DotA spelen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 03:44 schreef Quotidien het volgende:
Niet kunnen denyen.
Altijd dezelfde lanes.
Ik zuig met Rengar, maar er zijn mensen die hem goed beheersen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 03:36 schreef Skillstorm het volgende:
Is Rengar een goede jungler? Of is het echt een niche pick? Ik wil hem wel spelen.
Toen dat trucje met zijn extra Q nog werkte was hij wel sterk... je kon squishies gewoon bijna instagibben bij een gank. Dan maakt je gebrek aan CC niet zoveel uit. Dood is de beste vorm van CC die er bestaat.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:10 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Rengar is niet echt een goede jungler, vooral early. Trage clear, weinig sustain, ganks alleen effectief op sidelanes doordat je passive in mid niet echt effectief is. Je moet kiezen tussen damage en tanky
etcetc
Er zijn betere picks jungle, stuk of 20 zeker
quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:57 schreef kensei het volgende:
Omdat julie er niks van snappen zal ik even mijn yolo pro jungle tier list laten zien.
Tier1 (godlike):
Sion
Master Yi
Nautilus
Maokai
Tier2 (trash):
Alle andere champs
Alright: Start = 12 potsquote:
Nee het maakt niet uit wat je koopt, je wint toch wel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:20 schreef kensei het volgende:
Kleine aanvullen nog, eerste back koop je 2 phantom dancers (alle andere items zijn overbodig)
Dit soort gasten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 03:44 schreef Quotidien het volgende:
Niet kunnen denyen.
Altijd dezelfde lanes.
Dat klopt wel. De base damage op je E is best ziekquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:20 schreef kensei het volgende:
Kleine aanvullen nog, eerste back koop je 2 phantom dancers (alle andere items zijn overbodig)
Als je goed genoeg bent en op niveau speelt is dit wel duidelijk hoor, precies zoals bij League of Legends. In het begin begrijp je geen reet van het spelletje en doe je maar wat, maar zodra je ervaring opbouwt begint er meer tactiek en mechanics te broeien.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bitch, weet je waarom verschillende vrienden van mij nu DotA spelen?![]()
Omdat ze in LoL kut speelden en het duidelijk was wie er schuld droeg aan een mislukking. De warrige chaos in DotA maskeert hun falen omdat het toch niet duidelijk is wie wat doet.
Over onoverzichtelijke kutgraphics gesproken![]()
![]()
LoL is groter en populairder dan DotA met een goede reden: het spel is gewoon beter en uitdagender.
Niet mijn woorden hoor, die van hunnie. Mwoah, feiten graag buiten dit topic laten. Dank u.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:00 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Als je goed genoeg bent en op niveau speelt is dit wel duidelijk hoor, precies zoals bij League of Legends. In het begin begrijp je geen reet van het spelletje en doe je maar wat, maar zodra je ervaring opbouwt begint er meer tactiek en mechanics te broeien.
Ik denk dat DotA wel degelijk meer uitdaging biedt dan League of Legends. Ze hebben een briljant model. Bijna alles is OP/broken, en daardoor is de game meer balanced dan League of Legends. Bij "ons" heb je altijd champions die met kop en schouders boven de rest uitsteken, een nerf krijgen en vervolgens doorstromen naar "tier 2". Dan is de hype voorbij en worden er weer andere champions gespeeld. Ik heb bijvoorbeeld de afgelopen twee weken geen game gehad zonder Udyr. Het begint best saai te worden.
Wat betreft mechanics is DotA ook verder dan LoL. Een vriend van me bjivoorbeeld is ex-DotA pro (zit al 7+ jaar in het vak) en behaalde destijds 120+ apm met Invoker. Tegenwoordig zit hij op ongeveer 40-50 apm en draait hij met gemak mee met d1/challengers. Bij DotA heb je gewoonweg meer facetten waar je rekening mee moet houden dan bij LoL en wordt er, vooral in de absolute top (0.5%), op veel hoger niveau gespeeld dan bij ons.
Maar LoL blijft een leuker spel.
Nah, van puur 2x PD ben ik afgestapt, eerst Giants Belt en dán pas 2x PD. Damage is inderdaad gewoon erg lekker, daarna een IE en je bent klaar met je damage items.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat klopt wel. De base damage op je E is best ziek
Meeloperquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:05 schreef dustbrain het volgende:
Dota lijkt mij qua gameplay en mechanics wel leuker, maar de cartoony graphics van lol vind ik cool en al mijn vrienden spelen et.
Je kan volgens mij beter eerst 1 PD doen en dan IE om je damage te maximaliseren, en dan eventueel als laatste item nog een PD als je tanky genoeg bentquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nah, van puur 2x PD ben ik afgestapt, eerst Giants Belt en dán pas 2x PD. Damage is inderdaad gewoon erg lekker, daarna een IE en je bent klaar met je damage items.
Deze man weet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:00 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Als je goed genoeg bent en op niveau speelt is dit wel duidelijk hoor, precies zoals bij League of Legends. In het begin begrijp je geen reet van het spelletje en doe je maar wat, maar zodra je ervaring opbouwt begint er meer tactiek en mechanics te broeien.
Ik denk dat DotA wel degelijk meer uitdaging biedt dan League of Legends. Ze hebben een briljant model. Bijna alles is OP/broken, en daardoor is de game meer balanced dan League of Legends. Bij "ons" heb je altijd champions die met kop en schouders boven de rest uitsteken, een nerf krijgen en vervolgens doorstromen naar "tier 2". Dan is de hype voorbij en worden er weer andere champions gespeeld. Ik heb bijvoorbeeld de afgelopen twee weken geen game gehad zonder Udyr. Het begint best saai te worden.
Wat betreft mechanics is DotA ook verder dan LoL. Een vriend van me bjivoorbeeld is ex-DotA pro (zit al 7+ jaar in het vak) en behaalde destijds 120+ apm met Invoker. Tegenwoordig zit hij op ongeveer 40-50 apm en draait hij met gemak mee met d1/challengers. Bij DotA heb je gewoonweg meer facetten waar je rekening mee moet houden dan bij LoL en wordt er, vooral in de absolute top (0.5%), op veel hoger niveau gespeeld dan bij ons.
Maar LoL blijft een leuker spel.
Ga DOTA 2 spelen dan i.p.v. je tijd verdoen met meningen verkondigen waar niemand op zit te wachten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:47 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Deze man weet.
Vergelijk het met CoD en CS ofzo. CoD is voor de kiddo's zie iets simpels en makkelijks willen, Dota 2 is voor de mensen die een stukje kwaliteit willen en iets veel diepgaanders.
Gister streamde een Dota 2 streamer die nog nooit LoL had gespeeld een LoL potje met een level 30 account, en hij eindigde 10-1 oid en won nogal hard. Dat zegt echt wel genoeg.
Gast, iedereen weet nu wel dat je pik flink hard wordt van dota 2, maar het kan niemand ook maar 1 fucks schelen want iedereen speelt wat hij zelf wil.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:47 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Deze man weet.
Vergelijk het met CoD en CS ofzo. CoD is voor de kiddo's zie iets simpels en makkelijks willen, Dota 2 is voor de mensen die een stukje kwaliteit willen en iets veel diepgaanders.
Gister streamde een Dota 2 streamer die nog nooit LoL had gespeeld een LoL potje met een level 30 account, en hij eindigde 10-1 oid en won nogal hard. Dat zegt echt wel genoeg.
Bedankt voor je input. Goede reclame voor dota, dat gasten zoals jij het spelen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:14 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb 2 keer gepost, is dat al spammen?
Ik heb mn punt gemaakt, doei.
Het is een beetje hetzelfde als in een voetbaltopic posten dat voetbal zuigt. Kom er dan gewoon nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:17 schreef Quotidien het volgende:
hè bah, iemand die niet van LoL houdt. Nee, "zulke mensen" moeten we niet hebben.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:16 schreef dustbrain het volgende:
Wtf, mijn naam zit in de TT, had ik niet eens door.
Ja want hij zal inderdaad tegen ervaren spelers gespeeld hebben dan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:47 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Deze man weet.
Deze man heeft mening.quote:
Onzinnige vergelijking. Ik was tamelijk hoog niveau met CS maar in CoD kon ik tegen betere gasten nauwelijks meekomen. Op hoog niveau is de competitie even diepgaand als een gemiddeld potje voetbal; het is allemaal afhankelijk van skills van de tegenstander.quote:Vergelijk het met CoD en CS ofzo. CoD is voor de kiddo's zie iets simpels en makkelijks willen, Dota 2 is voor de mensen die een stukje kwaliteit willen en iets veel diepgaanders.
Mijn eerste potje lol ooit eindigde ik met 25-3. Dat zegt helemaal niets. Ik krijg, nu ik vele malen beter ben dan toen ik net was begonnen, veel meer op mijn broek dan eerst.quote:Gister streamde een Dota 2 streamer die nog nooit LoL had gespeeld een LoL potje met een level 30 account, en hij eindigde 10-1 oid en won nogal hard. Dat zegt echt wel genoeg.
Easy to learn, difficult to master.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Deze man heeft mening.
[..]
Onzinnige vergelijking. Ik was tamelijk hoog niveau met CS maar in CoD kon ik tegen betere gasten nauwelijks meekomen. Op hoog niveau is de competitie even diepgaand als een gemiddeld potje voetbal; het is allemaal afhankelijk van skills van de tegenstander.
Ik weet vrij zeker dat jij ook op hoog niveau CoD niet kan meekomen. Hoe goed je ook kan schieten in CS/Battlefield/Whatever
[..]
Mijn eerste potje lol ooit eindigde ik met 25-3. Dat zegt helemaal niets. Ik krijg, nu ik vele malen beter ben dan toen ik net was begonnen, veel meer op mijn broek dan eerst.
LoL en Dota zijn allebei doodsimpele games. Hoe diepgaand iets is is veel meer afhankelijk van de tegenstander dan van het spel zelf.
Waarom ik LoL speel:quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:22 schreef kensei het volgende:
Waarom ik league of legends speel:
[ afbeelding ]
Bananas!
Elo bestaat niet meerquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:39 schreef Quotidien het volgende:
Zoals ik al aangaf begon die kerel op een account van level 30 met vrij hoge elo.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:44 schreef Quotidien het volgende:
o echt? ik dacht dat ik ergens de elo zag staan.
Dat lijkt me vooral van toepassing op de wat Low HP supports alla Nami/soraka (heel misschien in sommige gevallen depending aan de lane? ook op meerdere)quote:
Daar komt het op neer, ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Easy to learn, difficult to master.
Ik gebruik ze voor support, top, jungle en soms ook mid, ze zijn veel sterker dan de andere quints in tradesquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:30 schreef Liandri het volgende:
[..]
Dat lijkt me vooral van toepassing op de wat Low HP supports alla Nami/soraka (heel misschien in sommige gevallen depending aan de lane? ook op meerdere)
misschien dan leuke om is bij te halenquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik gebruik ze voor support, top, jungle en soms ook mid, ze zijn veel sterker dan de andere quints in trades
En GP's ult, Annivia's ult, tresh ult, blitz ult, MF ult, Yi's passive en Ziggs ultquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:02 schreef Skillstorm het volgende:
Veigar's stun is echt gemaakt voor aram lijkt het wel.
Klootzak.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:05 schreef kensei het volgende:
[..]
En GP's ult, Annivia's ult, tresh ult, blitz ult, MF ult, Yi's passive en Ziggs ult
En nog 75 champs die aoe damage of cc hebben, scherpe observatie jong
Nee, ARAM, dat is een smalle map, daarom zei ik het. Summoners Rift heb je veel meer ruiimte.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:11 schreef dustbrain het volgende:
Champion x's abilities zijn echt gemaakt voor pvp
Deze man weetquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:11 schreef dustbrain het volgende:
Champion x's abilities zijn echt gemaakt voor pvp
De lanes zijn smal dus ik snap het nogsteeds niet. De teamfights zijn ook small dus dan snap ik het ook niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:12 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, ARAM, dat is een smalle map, daarom zei ik het. Summoners Rift heb je veel meer ruiimte.
Jungle, walls waar je over kan jumpen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:15 schreef dustbrain het volgende:
[..]
De lanes zijn smal dus ik snap het nogsteeds niet. De teamfights zijn ook small dus dan snap ik het ook niet.
Dit is dan wel (voor mijn gevoel als je hem direct land als de enemy namelijk gewoon in het bineste kan lopen is het nuke not te ontwijken.. plust als mensen wat traag zijn met de combo als je wel in de stun staat heb je er nog net zo weinig aan imoquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:12 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, ARAM, dat is een smalle map, daarom zei ik het. Summoners Rift heb je veel meer ruiimte.
Dus veigars stun is gevaarlijker als er geen walls zijn? Welke skill is sterker met walls dan?(behalve poppy en vayne)quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:17 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Jungle, walls waar je over kan jumpen.
Daarbij is Veigars stun veel gevaarlijker dan bijvoorbeeld Anivia's aoe.
Hmm? Oh ik denk dat ik het verkeerd uitgelegd heb. Je kan de walls over jumpen naar de jungle, dat heb je in ARAM bijvoorbeeld niet want het is simpelweg 1 lane. De jungle zelf is wijder/groter dan lanes, dus meer ruimte. Je hebt er tenminste veel meer hoeken, openingen, wegen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:20 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dus veigars stun is gevaarlijker als er geen walls zijn? Welke skill is sterker met walls dan?(behalve poppy en vayne)
Dus daarom is veigars stun gemaakt voor aram? Ik snap het nog steeds niet sorry man.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:23 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hmm? Oh ik denk dat ik het verkeerd uitgelegd heb. Je kan de walls over jumpen naar de jungle, dat heb je in ARAM bijvoorbeeld niet want het is simpelweg 1 lane. De jungle zelf is wijder/groter dan lanes, dus meer ruimte. Je hebt er tenminste veel meer hoeken, openingen, wegen.
+ De lanes hebben openingen naar de jungle om naar te ontsnappen.als je denkt dat hij de stun gaat casten. (Hoewel in mid zijn de ' openingen' te ver weg)
Omdat je in ARAM een lane hebt en that's it.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:51 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dus daarom is veigars stun gemaakt voor aram? Ik snap het nog steeds niet sorry man.
Dus jij gaat, als veigar zijn stun wil plaatsen, over walls heen flashen en de jungle in rennen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Omdat je in ARAM een lane hebt en that's it.Geen jungle, geen andere plekken om naar toe te lopen etc.
Misschienquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:54 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dus jij gaat, als veigar zijn stun wil plaatsen, over walls heen flashen en de jungle in rennen?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:55 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
MisschienAls het een death voorkomt, waarom niet.
Je kan toch gewoon de jungle in rennen bij bijvoorbeeld bot lane, waardoor Veigar's stun net mist oid? Ik zeg niet ren de hele jungle door, ik zeg loop er even in en dan weer gelijk uit als die stun op cd zit. En dan ook niet altijd, maar als je bij de jungle brush zit oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |