je met met 35 potjes al diamond V zitenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:00 schreef ems. het volgende:
Zeker. Volgens mij kan je met 35-40 potjes al plat zitten.
34 wins en 3 losses dacht ikquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Close enough, dacht ik zo
Maar dat was ook met 4 losses dacht ik. Dus in theorie moet het met nog minder kunnen. Maarja.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:29 schreef Tanjaa het volgende:
Het is aap warm![]()
Een laptop op mijn schoot is te warm en mijn pc verhit mijn hele zolderkamer.
Respect als je dat doet, het is hier nu nog steeds 30 graden buiten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:34 schreef Skillstorm het volgende:
En ik wilde gaan joggen in de avond omdat ik dacht dat het koeler zou zijn...nou een beetje, maar goed. Het is nog steeds erg warm.
Ik ga niet rennen nu, ik wil niet flauwvallen van hitte.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:36 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Respect als je dat doet, het is hier nu nog steeds 30 graden buiten.
Op mijn kamer 37
In tropische landen lopen ze ook gewoon marathons hoor, gewoon goed drinken en er is niks aan de handquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik ga niet rennen nu, ik wil niet flauwvallen van hitte.
Gelukkig heb ik een ventilator.
Wellicht de ventilator op mijn rug tapen en rennen.
Had ik ook, het springen is leuk hoor maar daarna zit ik een beetje met een gevoel van.....tja en nu?quote:Op woensdag 24 juli 2013 03:53 schreef wuuht het volgende:
ik heb rengar gekocht ik kan er echt niks mee, ik vind em zo moeilijk
het is de ''bedoeling'' dat je voor teamfights onzichtbaar word en met je Q de AP of AD carry in een keer kapot maakt. Er is namelijk een trucje dat je 2 empowered Q's kunt doen en daarna een normale Qquote:Op woensdag 24 juli 2013 03:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Had ik ook, het springen is leuk hoor maar daarna zit ik een beetje met een gevoel van.....tja en nu?
dat trucje is er nu al uit of anders komende patch.quote:Op woensdag 24 juli 2013 04:01 schreef wuuht het volgende:
[..]
het is de ''bedoeling'' dat je voor teamfights onzichtbaar word en met je Q de AP of AD carry in een keer kapot maakt. Er is namelijk een trucje dat je 2 empowered Q's kunt doen en daarna een normale Q
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:57 schreef kensei het volgende:
[..]
Je moeders huid is als een dood topic
10/10 would read againquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:59 schreef kensei het volgende:
Hihi, net een game gewonnen terwijl de tegenstander onze nexus half dood gehakt had, ze bleven te lang hangen en werden 1 voor 1 gepakt en toen konden we gratis terug pushen en winnen.
#YOLOQUE
7/10 Totally worth readingquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:59 schreef kensei het volgende:
Hihi, net een game gewonnen terwijl de tegenstander onze nexus half dood gehakt had, ze bleven te lang hangen en werden 1 voor 1 gepakt en toen konden we gratis terug pushen en winnen.
#YOLOQUE
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:57 schreef kensei het volgende:
[..]
Je moeders huid is als een dood topic
4/10, goed verhaal maar niet echt episch verteld. Gelukkig had je wel een goede TT.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:59 schreef kensei het volgende:
#YOLOQUE
Vraag ARAM koning BG voor tips man.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:55 schreef Ame_thyst het volgende:
tering dodgers in aram tering de tering heb ik eens nidalee de tering tering
Je moet premade gaan met 4 diamonds, dan heb je minder kans op dodgersquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:55 schreef Ame_thyst het volgende:
tering dodgers in aram tering de tering heb ik eens nidalee de tering tering
Bedankt voor je feedback, ik zal de kritiek gebruiken om mijn volgende helden epos op een meer legendarische manier over te brengen. Daar het kan worden opgenomen in onze league kroniekenquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:46 schreef nyny83 het volgende:
[..]
4/10, goed verhaal maar niet echt episch verteld. Gelukkig had je wel een goede TT.
net of ik diamonds in mijn friendlist hebquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:03 schreef kensei het volgende:
[..]
Je moet premade gaan met 4 diamonds, dan heb je minder kans op dodgers
Alleen op lolking, in de client staat teamranked stats apartquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:09 schreef dustbrain het volgende:
Fuck, trollen met teamranked verneukt mijn win/loss en kda. FIRST WORLD PROBLEMS
Wat doe je dan nog in dit topic, ga je eens snel uitschrijvenquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:09 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
net of ik diamonds in mijn friendlist heb
Nja, ik tel niet mee?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:09 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
net of ik diamonds in mijn friendlist heb
Never underestimate the double upquote:
Ik vond die tryhards die zac proberen te finishen onder een turret wel een verdiende eerste plaatsquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Of die klootzak die Riven naar Baron toe aan het leiden was.
Ja, die toppen nummer 2 wel idd.,quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:10 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik vond die tryhards die zac proberen te finishen onder een turret wel een verdiende eerste plaats
Het is ook zo verleidelijkquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:10 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik vond die tryhards die zac proberen te finishen onder een turret wel een verdiende eerste plaats
Ja hierquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:49 schreef Skillstorm het volgende:
Iemand een SSD met League er op? Ipv op de HDD?
Ja hier.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:49 schreef Skillstorm het volgende:
Iemand een SSD met League er op? Ipv op de HDD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |