Wat zeg je? Sorry, ik hoor je niet zo goed over het geluid van de vredig voortkabbelende beekjes, de weidse groene omgeving, stralende luchten zonder grauwe wolkenkrabbers in de ooghoeken en de opgewekte mensen die veilig over straat kunnen zonder om de haverklap aangevallen te worden.quote:
Over een jaar of 20 begint ook de invasie in de polder.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat zeg je? Sorry, ik hoor je niet zo goed over het geluid van de vredig voortkabbelende beekjes, de weidse groene omgeving, stralende luchten zonder grauwe wolkenkrabbers in de ooghoeken de opgewekte mensen die veilig over straat kunnen zonder om de haverklap aangevallen te worden.
Fixedquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Randstads VMBO's praten
Sorry voor de late reactie, maar ik was aan het genieten van alle fantastische voorzieningen die hier op een steenworp afstand liggenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat zeg je? Sorry, ik hoor je niet zo goed over het geluid van de vredig voortkabbelende beekjes, de weidse groene omgeving, stralende luchten zonder grauwe wolkenkrabbers in de ooghoeken en de opgewekte mensen die veilig over straat kunnen zonder om de haverklap aangevallen te worden.
Precies. Leuk hoor, die natuur. Maar ik geef de voorkeur aan riolering en stromend water ipv in de rivier poepen en water uit de put halen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie, maar ik was aan het genieten van alle fantastische voorzieningen die hier op een steenworp afstand liggen
Fissa bestaat al vrij lang hoor.quote:
Dat is wel gunstig eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:00 schreef ems. het volgende:
Zeker. Volgens mij kan je met 35-40 potjes al plat zitten.
Hai was Diamond na 37 gamesquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:00 schreef ems. het volgende:
Zeker. Volgens mij kan je met 35-40 potjes al plat zitten.
Hoeft niet heel snel te gaan, op shen bouw je vrijwel altijd sunfire en soms ook wits end om te pushen. Maar het idee is dat je constante druk op lanes houd en je enemy dwingt de lane te moeten verdedigenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:17 schreef Skillstorm het volgende:
Kan iemand mij iets uitleggen? Shen is toch een splitpusher?
Splitpushen is snel een tower neerhalen toch (voor zover ik begrepen heb van die term)? Nu speel ik geen Shen, maar voornamelijk adc met hoge ad en attack speed zijn toch splitpushers? Of champs zoals Yi die ook veel AD en attack speed hebben indien AD. Hoe kan het dan dat Shen, een tank met zijn passive die notabene wiens cd niet met tower hits verlaagt wordt een splitpusher is?
Oooh op die manier. Oke nu is het duidelijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:34 schreef kensei het volgende:
[..]
Hoeft niet heel snel te gaan, op shen bouw je vrijwel altijd sunfire en soms ook wits end om te pushen. Maar het idee is dat je constante druk op lanes houd en je enemy dwingt de lane te moeten verdedigen
Je kan veilig splitpushen omdat je direct naar je team kan ulten/teleporten als dat nodig is.
Zie ook de editquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:36 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oooh op die manier. Oke nu is het duidelijk.
Close enough, dacht ik zoquote:
Nee want tf heeft geen escape en is instant dood als je caught bentquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:45 schreef Skillstorm het volgende:
Maar TF is dan ook wel een goede splitpusher of niet? (Heb ik wel gemerkt, speel hem alleen maar in mid) Omdat hij gewoon weg kan teleporten.
Stun card en dan teleporten toch. Lijkt me solid, tenzij er echt 4 man in een keer komen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:48 schreef kensei het volgende:
[..]
Nee want tf heeft geen escape en is instant dood als je caught bent
Als je enemies zien dat de apc overextend, heb je direct 4 man op je dak ja. Tenzij je tegenstanders achterlijk zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Stun card en dan teleporten toch. Lijkt me solid, tenzij er echt 4 man in een keer komen.
APC's die overextenden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Als je enemies zien dat de apc overextend, heb je direct 4 man op je dak ja. Tenzij je tegenstanders achterlijk zijn
Mwah, op lower elo als je teleport en wards neemt moet het kunnen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:48 schreef kensei het volgende:
[..]
Nee want tf heeft geen escape en is instant dood als je caught bent
TF Kun je wel mee Split pushen daarom wordt er vaak ook een litch bane gebouwd. en ook daar meer forveer je dus 4v5 en kan je makkelijk porten en druk uit voeren. dit zie je op hoog niveau vaak ook gebeuren (nick wu dacht ik staat er redelijk om bekend)quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:06 schreef znarch het volgende:
[..]
Mwah, op lower elo als je teleport en wards neemt moet het kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |