SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepschat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teamspeak 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingame namen van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TT
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.![]()
Kutnoobs ook altijd. Zo blijft deze thread in Elo hellquote:Op dinsdag 23 juli 2013 07:22 schreef kensei het volgende:
[..]
Newbie je snapt niks van insider grapjes
Vicariously I live while the whole world dies![]()
noobs
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad![]()
ja, maar ik speel al hele tijd niet meerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heb ik jou niet in mijn lijst?ben er een beetje op uitgekeken.
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad![]()
Gister 9 rondjes gespeeld en "maar 3" verloren
Support in aram is OP
Soraka 0 2 23
Nami 3 5 30
Soraka 7 3 45
Soraka 0 2 16
Ik heb zelf iig (gelukkig) wel het idee dat ik wat beter ga spelen tegenwoordig![]()
![]()
Wat is je summoner name? Dan gooi ik je eruit in mn friendslistquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:26 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ja, maar ik speel al hele tijd niet meerben er een beetje op uitgekeken.
Vicariously I live while the whole world dies![]()
Maar dit sensatie topic is te leuk om niet meer te volgen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:26 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ja, maar ik speel al hele tijd niet meerben er een beetje op uitgekeken.
![]()
Denk dat hij Ploert is?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:52 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Wat is je summoner name? Dan gooi ik je eruit in mn friendslist![]()
Weer terug in Silver 2, kijken of het nu wel lukt om naar Gold te komen i.p.v. terug te ketsen naar Silver 4.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Schrijf er een guide overquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:28 schreef Skillstorm het volgende:
Heerlijk als de enemy gaat schelden etc en zegt dat je team slecht is, en vervolgens wel verliest.![]()
Slechte prioriteitenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:45 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee? Duurt wel even voor je 175 wins hebt. Ik speel niet zo veel per dag.![]()
Gisteren een ranked game verloren omdat wij mid een talon hadden met een ping van 300.
Hij was aan het downloaden en vond de serie die hij aan het binnenhalen was belangrijker dan LoL
Mijn focus als jungler dus naar Top en Bot gebracht.
Top hadden we een Lissandra die blijkbaar dacht dat de enige manier om Lissandra te spelen is te denken: YOLO.
Iedere keer ging ze dood bij een gank omdat ze haar zonya's niet popte (ze zat tegen een kayle, kayle denk je is fissa ?)
Onze graves op bot heb ik wel goed fed kunnen krijgen, maar tegen een fed enemy kayle / brand doe je vrij weinig![]()
Ik speelde Zac
"My dream is to know why my nightmares never cease"![]()
Ik meld me weer. Carry nu mijn eigen games als jungle eigenlijk standaard wel. Level 22 nu.
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.![]()
Wat zeg je? Sorry, ik hoor je niet zo goed over het geluid van de vredig voortkabbelende beekjes, de weidse groene omgeving, stralende luchten zonder grauwe wolkenkrabbers in de ooghoeken en de opgewekte mensen die veilig over straat kunnen zonder om de haverklap aangevallen te worden.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 23-07-2013 15:13:13 ]![]()
Over een jaar of 20 begint ook de invasie in de polder.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat zeg je? Sorry, ik hoor je niet zo goed over het geluid van de vredig voortkabbelende beekjes, de weidse groene omgeving, stralende luchten zonder grauwe wolkenkrabbers in de ooghoeken de opgewekte mensen die veilig over straat kunnen zonder om de haverklap aangevallen te worden.![]()
Fixedquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Randstads VMBO's praten"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Sorry voor de late reactie, maar ik was aan het genieten van alle fantastische voorzieningen die hier op een steenworp afstand liggenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat zeg je? Sorry, ik hoor je niet zo goed over het geluid van de vredig voortkabbelende beekjes, de weidse groene omgeving, stralende luchten zonder grauwe wolkenkrabbers in de ooghoeken en de opgewekte mensen die veilig over straat kunnen zonder om de haverklap aangevallen te worden.![]()
Precies. Leuk hoor, die natuur. Maar ik geef de voorkeur aan riolering en stromend water ipv in de rivier poepen en water uit de put halen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie, maar ik was aan het genieten van alle fantastische voorzieningen die hier op een steenworp afstand liggenVicariously I live while the whole world dies![]()
Fissa bestaat al vrij lang hoor.quote:
Straattaal, je weet toch ?
Fissa = feest.
Daarom heet mijn ranked team ook: Fissa op Mid.
"My dream is to know why my nightmares never cease"![]()
Nice, een vriend van mij was permabanned op zijn account. Nu is hij een nieuw account begonnen en was lvl 30 geworden en begon weer aan ranked. 9 van de 10 eerste ranked games won hij en hij zit nu in silver 1, dat is aardig goed denk ik zo om mee te beginnen.![]()
Dat is wel gunstig eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:00 schreef ems. het volgende:
Zeker. Volgens mij kan je met 35-40 potjes al plat zitten.![]()
Kan iemand mij iets uitleggen? Shen is toch een splitpusher?
Splitpushen is snel een tower neerhalen toch (voor zover ik begrepen heb van die term)? Nu speel ik geen Shen, maar voornamelijk adc met hoge ad en attack speed zijn toch splitpushers? Of champs zoals Yi die ook veel AD en attack speed hebben indien AD. Hoe kan het dan dat Shen, een tank met zijn passive die notabene wiens cd niet met tower hits verlaagt wordt een splitpusher is?![]()
Hai was Diamond na 37 gamesquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:00 schreef ems. het volgende:
Zeker. Volgens mij kan je met 35-40 potjes al plat zitten.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Hoeft niet heel snel te gaan, op shen bouw je vrijwel altijd sunfire en soms ook wits end om te pushen. Maar het idee is dat je constante druk op lanes houd en je enemy dwingt de lane te moeten verdedigenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:17 schreef Skillstorm het volgende:
Kan iemand mij iets uitleggen? Shen is toch een splitpusher?
Splitpushen is snel een tower neerhalen toch (voor zover ik begrepen heb van die term)? Nu speel ik geen Shen, maar voornamelijk adc met hoge ad en attack speed zijn toch splitpushers? Of champs zoals Yi die ook veel AD en attack speed hebben indien AD. Hoe kan het dan dat Shen, een tank met zijn passive die notabene wiens cd niet met tower hits verlaagt wordt een splitpusher is?
Je kan veilig splitpushen omdat je direct naar je team kan ulten/teleporten als dat nodig is.
Zo kan je makkelijk objectives en 5v4 teamfights forceren![]()
Oooh op die manier. Oke nu is het duidelijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:34 schreef kensei het volgende:
[..]
Hoeft niet heel snel te gaan, op shen bouw je vrijwel altijd sunfire en soms ook wits end om te pushen. Maar het idee is dat je constante druk op lanes houd en je enemy dwingt de lane te moeten verdedigen
Je kan veilig splitpushen omdat je direct naar je team kan ulten/teleporten als dat nodig is.![]()
Zie ook de editquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:36 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oooh op die manier. Oke nu is het duidelijk.![]()
Close enough, dacht ik zoquote:
Maar dat was ook met 4 losses dacht ik. Dus in theorie moet het met nog minder kunnen. Maarja.Conscience do cost.![]()
Maar TF is dan ook wel een goede splitpusher of niet? (Heb ik wel gemerkt, speel hem alleen maar in mid) Omdat hij gewoon weg kan teleporten.![]()
Nee want tf heeft geen escape en is instant dood als je caught bentquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:45 schreef Skillstorm het volgende:
Maar TF is dan ook wel een goede splitpusher of niet? (Heb ik wel gemerkt, speel hem alleen maar in mid) Omdat hij gewoon weg kan teleporten.![]()
Stun card en dan teleporten toch. Lijkt me solid, tenzij er echt 4 man in een keer komen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:48 schreef kensei het volgende:
[..]
Nee want tf heeft geen escape en is instant dood als je caught bent![]()
Als je enemies zien dat de apc overextend, heb je direct 4 man op je dak ja. Tenzij je tegenstanders achterlijk zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Stun card en dan teleporten toch. Lijkt me solid, tenzij er echt 4 man in een keer komen.![]()
APC's die overextenden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Als je enemies zien dat de apc overextend, heb je direct 4 man op je dak ja. Tenzij je tegenstanders achterlijk zijn
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.![]()
Mwah, op lower elo als je teleport en wards neemt moet het kunnen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:48 schreef kensei het volgende:
[..]
Nee want tf heeft geen escape en is instant dood als je caught bent"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
TF Kun je wel mee Split pushen daarom wordt er vaak ook een litch bane gebouwd. en ook daar meer forveer je dus 4v5 en kan je makkelijk porten en druk uit voeren. dit zie je op hoog niveau vaak ook gebeuren (nick wu dacht ik staat er redelijk om bekend)quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:06 schreef znarch het volgende:
[..]
Mwah, op lower elo als je teleport en wards neemt moet het kunnen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: