abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129328336
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Nah, van puur 2x PD ben ik afgestapt, eerst Giants Belt en dán pas 2x PD. Damage is inderdaad gewoon erg lekker, daarna een IE en je bent klaar met je damage items.
Je kan volgens mij beter eerst 1 PD doen en dan IE om je damage te maximaliseren, en dan eventueel als laatste item nog een PD als je tanky genoeg bent
  donderdag 25 juli 2013 @ 13:47:07 #152
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_129328497
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:00 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Als je goed genoeg bent en op niveau speelt is dit wel duidelijk hoor, precies zoals bij League of Legends. In het begin begrijp je geen reet van het spelletje en doe je maar wat, maar zodra je ervaring opbouwt begint er meer tactiek en mechanics te broeien.

Ik denk dat DotA wel degelijk meer uitdaging biedt dan League of Legends. Ze hebben een briljant model. Bijna alles is OP/broken, en daardoor is de game meer balanced dan League of Legends. Bij "ons" heb je altijd champions die met kop en schouders boven de rest uitsteken, een nerf krijgen en vervolgens doorstromen naar "tier 2". Dan is de hype voorbij en worden er weer andere champions gespeeld. Ik heb bijvoorbeeld de afgelopen twee weken geen game gehad zonder Udyr. Het begint best saai te worden.

Wat betreft mechanics is DotA ook verder dan LoL. Een vriend van me bjivoorbeeld is ex-DotA pro (zit al 7+ jaar in het vak) en behaalde destijds 120+ apm met Invoker. Tegenwoordig zit hij op ongeveer 40-50 apm en draait hij met gemak mee met d1/challengers. Bij DotA heb je gewoonweg meer facetten waar je rekening mee moet houden dan bij LoL en wordt er, vooral in de absolute top (0.5%), op veel hoger niveau gespeeld dan bij ons.

Maar LoL blijft een leuker spel. :+
Deze man weet.

Vergelijk het met CoD en CS ofzo. CoD is voor de kiddo's zie iets simpels en makkelijks willen, Dota 2 is voor de mensen die een stukje kwaliteit willen en iets veel diepgaanders.

Gister streamde een Dota 2 streamer die nog nooit LoL had gespeeld een LoL potje met een level 30 account, en hij eindigde 10-1 oid en won nogal hard. Dat zegt echt wel genoeg.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_129328690
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:47 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Deze man weet.

Vergelijk het met CoD en CS ofzo. CoD is voor de kiddo's zie iets simpels en makkelijks willen, Dota 2 is voor de mensen die een stukje kwaliteit willen en iets veel diepgaanders.

Gister streamde een Dota 2 streamer die nog nooit LoL had gespeeld een LoL potje met een level 30 account, en hij eindigde 10-1 oid en won nogal hard. Dat zegt echt wel genoeg.
Ga DOTA 2 spelen dan i.p.v. je tijd verdoen met meningen verkondigen waar niemand op zit te wachten. :D
pi_129329378
quote:

[..]

Deze man weet.

Gast, iedereen weet nu wel dat je pik flink hard wordt van dota 2, maar het kan niemand ook maar 1 fucks schelen want iedereen speelt wat hij zelf wil.
Waarom heb je zo dwangmatig de behoefte om hier te lopen spammen?
We're slowly approaching inevitable death.
  donderdag 25 juli 2013 @ 14:14:50 #155
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_129329658
Ik heb 2 keer gepost, is dat al spammen? :')
Ik heb mn punt gemaakt, doei.
pi_129329701
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:14 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb 2 keer gepost, is dat al spammen? :')
Ik heb mn punt gemaakt, doei.
Bedankt voor je input. Goede reclame voor dota, dat gasten zoals jij het spelen. :')
pi_129329723
Wtf, mijn naam zit in de TT, had ik niet eens door. :D
  donderdag 25 juli 2013 @ 14:17:33 #158
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_129329748
hè bah, iemand die niet van LoL houdt. Nee, "zulke mensen" moeten we niet hebben.
pi_129329823
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:17 schreef Quotidien het volgende:
hè bah, iemand die niet van LoL houdt. Nee, "zulke mensen" moeten we niet hebben.
Het is een beetje hetzelfde als in een voetbaltopic posten dat voetbal zuigt. Kom er dan gewoon niet :')

Anyway, DotA zal mechanisch gezien best lastiger zijn, maar dat maakt LoL geen makkelijkere game op competitief niveau. Als mechanics minder uitmaken wordt strategie van groter belang, en ook dat geeft weer een extra dimensie aan het spel.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_129329850
Ik doelde meer op het soort mens dat levenloos discussies gaat houden over wat anderen leuk vinden. Geen goede reclame.
pi_129329899
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:16 schreef dustbrain het volgende:
Wtf, mijn naam zit in de TT, had ik niet eens door. :D
-O-
pi_129329914
Waarom ik league of legends speel:

Bananas!
pi_129330142
Flash bananas dan zeker
pi_129330198
quote:

[..]

Deze man weet.

Ja want hij zal inderdaad tegen ervaren spelers gespeeld hebben dan.

Not :')
  donderdag 25 juli 2013 @ 14:30:46 #165
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_129330224
http://www.surrenderat20.net/2013/07/724-pbe-update.html

Valt gelukkig mee met de Vayne nerfs, nu nog afwachten wat BotrK gaat worden.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_129331987
Van Botrk gaat 1 sec slow af.
pi_129332372
quote:

[..]

Deze man weet.
Deze man heeft mening.
quote:
Onzinnige vergelijking. Ik was tamelijk hoog niveau met CS maar in CoD kon ik tegen betere gasten nauwelijks meekomen. Op hoog niveau is de competitie even diepgaand als een gemiddeld potje voetbal; het is allemaal afhankelijk van skills van de tegenstander.

Ik weet vrij zeker dat jij ook op hoog niveau CoD niet kan meekomen. Hoe goed je ook kan schieten in CS/Battlefield/Whatever :)
quote:
Mijn eerste potje lol ooit eindigde ik met 25-3. Dat zegt helemaal niets. Ik krijg, nu ik vele malen beter ben dan toen ik net was begonnen, veel meer op mijn broek dan eerst.

LoL en Dota zijn allebei doodsimpele games. Hoe diepgaand iets is is veel meer afhankelijk van de tegenstander dan van het spel zelf.
Conscience do cost.
pi_129332444
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:32 schreef ems. het volgende:

[..]

Deze man heeft mening.

[..]

Onzinnige vergelijking. Ik was tamelijk hoog niveau met CS maar in CoD kon ik tegen betere gasten nauwelijks meekomen. Op hoog niveau is de competitie even diepgaand als een gemiddeld potje voetbal; het is allemaal afhankelijk van skills van de tegenstander.

Ik weet vrij zeker dat jij ook op hoog niveau CoD niet kan meekomen. Hoe goed je ook kan schieten in CS/Battlefield/Whatever :)

[..]

Mijn eerste potje lol ooit eindigde ik met 25-3. Dat zegt helemaal niets. Ik krijg, nu ik vele malen beter ben dan toen ik net was begonnen, veel meer op mijn broek dan eerst.

LoL en Dota zijn allebei doodsimpele games. Hoe diepgaand iets is is veel meer afhankelijk van de tegenstander dan van het spel zelf.
Easy to learn, difficult to master.
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:37:27 #169
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_129332603
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:22 schreef kensei het volgende:
Waarom ik league of legends speel:

[ afbeelding ]

Bananas!
Waarom ik LoL speel:

"My dream is to know why my nightmares never cease"
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:39:13 #170
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_129332678
Zoals ik al aangaf begon die kerel op een account van level 30 met vrij hoge elo.
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:43:41 #171
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_129332889
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:39 schreef Quotidien het volgende:
Zoals ik al aangaf begon die kerel op een account van level 30 met vrij hoge elo.
Elo bestaat niet meer :')
"My dream is to know why my nightmares never cease"
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:44:43 #172
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_129332933
o echt? ik dacht dat ik ergens de elo zag staan. :P
pi_129332991
Ok man, dota 2 is voor echte gamer nerds en lol is casual en totaal niet voor gamer nerds. Dat is je punt toch?

Bedankt voor het melden, zal aan jou denken als ik overweeg dota te installeren.
pi_129334722
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:44 schreef Quotidien het volgende:
o echt? ik dacht dat ik ergens de elo zag staan. :P
QQ

ELO is niet meer relevant in een MMR systeem en divisies
er vanuitgaande dat die persoon dan op een diamond 1 heeft gespeeld Props! dan is de LCS misschien wat voor em?

Anyway Dat je het een beter vind dan het ander is niet relevant in een Topic dat over 1 van beide gaat. er zweeft hier ook ergens een DOTA 2 topic rond. veel gelijk gestemde dus ja misshcien is dat wat?

On topic:

Mijn Runes update

Marks:
9x Armor
9x Magic Pen
9x Physical Dmg

Seals:
9x Ability Power
9x Greater Seal of Armor

Glyphs
2x Ability Power
9x Greater Glyph of Magic Resist

Quintessences
3x +1.0 GP 10
3x 1.5% move speed
3x Greater Glyph of Armor Pen

Mijn Volgende Support zal waarschijnlijk Leona worden met daarna mogelijk Thresh (god wat vind ik die atm nog lastig spelen!) of Lulu

En om even terug te komen op een vraag uit het topic hier voor

Ik ben lvl 30 op dit account (veel al gespeeld tegen bots (QQ) dus ik ben eigenlijk altijd IP tekort gekomen

En ik heb AP runes omdat ik die aan het bouwen was na men AD Set echter licht AP mij op het moment gewoon niet en blijf ik dus weg uit de mid lane XD
pi_129334756
flat hp quints zijn ook cool
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')