Je kan volgens mij beter eerst 1 PD doen en dan IE om je damage te maximaliseren, en dan eventueel als laatste item nog een PD als je tanky genoeg bentquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nah, van puur 2x PD ben ik afgestapt, eerst Giants Belt en dán pas 2x PD. Damage is inderdaad gewoon erg lekker, daarna een IE en je bent klaar met je damage items.
Deze man weet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:00 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Als je goed genoeg bent en op niveau speelt is dit wel duidelijk hoor, precies zoals bij League of Legends. In het begin begrijp je geen reet van het spelletje en doe je maar wat, maar zodra je ervaring opbouwt begint er meer tactiek en mechanics te broeien.
Ik denk dat DotA wel degelijk meer uitdaging biedt dan League of Legends. Ze hebben een briljant model. Bijna alles is OP/broken, en daardoor is de game meer balanced dan League of Legends. Bij "ons" heb je altijd champions die met kop en schouders boven de rest uitsteken, een nerf krijgen en vervolgens doorstromen naar "tier 2". Dan is de hype voorbij en worden er weer andere champions gespeeld. Ik heb bijvoorbeeld de afgelopen twee weken geen game gehad zonder Udyr. Het begint best saai te worden.
Wat betreft mechanics is DotA ook verder dan LoL. Een vriend van me bjivoorbeeld is ex-DotA pro (zit al 7+ jaar in het vak) en behaalde destijds 120+ apm met Invoker. Tegenwoordig zit hij op ongeveer 40-50 apm en draait hij met gemak mee met d1/challengers. Bij DotA heb je gewoonweg meer facetten waar je rekening mee moet houden dan bij LoL en wordt er, vooral in de absolute top (0.5%), op veel hoger niveau gespeeld dan bij ons.
Maar LoL blijft een leuker spel.
Ga DOTA 2 spelen dan i.p.v. je tijd verdoen met meningen verkondigen waar niemand op zit te wachten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:47 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Deze man weet.
Vergelijk het met CoD en CS ofzo. CoD is voor de kiddo's zie iets simpels en makkelijks willen, Dota 2 is voor de mensen die een stukje kwaliteit willen en iets veel diepgaanders.
Gister streamde een Dota 2 streamer die nog nooit LoL had gespeeld een LoL potje met een level 30 account, en hij eindigde 10-1 oid en won nogal hard. Dat zegt echt wel genoeg.
Gast, iedereen weet nu wel dat je pik flink hard wordt van dota 2, maar het kan niemand ook maar 1 fucks schelen want iedereen speelt wat hij zelf wil.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:47 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Deze man weet.
Vergelijk het met CoD en CS ofzo. CoD is voor de kiddo's zie iets simpels en makkelijks willen, Dota 2 is voor de mensen die een stukje kwaliteit willen en iets veel diepgaanders.
Gister streamde een Dota 2 streamer die nog nooit LoL had gespeeld een LoL potje met een level 30 account, en hij eindigde 10-1 oid en won nogal hard. Dat zegt echt wel genoeg.
Bedankt voor je input. Goede reclame voor dota, dat gasten zoals jij het spelen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:14 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb 2 keer gepost, is dat al spammen?
Ik heb mn punt gemaakt, doei.
Het is een beetje hetzelfde als in een voetbaltopic posten dat voetbal zuigt. Kom er dan gewoon nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:17 schreef Quotidien het volgende:
hè bah, iemand die niet van LoL houdt. Nee, "zulke mensen" moeten we niet hebben.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:16 schreef dustbrain het volgende:
Wtf, mijn naam zit in de TT, had ik niet eens door.
Ja want hij zal inderdaad tegen ervaren spelers gespeeld hebben dan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:47 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Deze man weet.
Deze man heeft mening.quote:
Onzinnige vergelijking. Ik was tamelijk hoog niveau met CS maar in CoD kon ik tegen betere gasten nauwelijks meekomen. Op hoog niveau is de competitie even diepgaand als een gemiddeld potje voetbal; het is allemaal afhankelijk van skills van de tegenstander.quote:Vergelijk het met CoD en CS ofzo. CoD is voor de kiddo's zie iets simpels en makkelijks willen, Dota 2 is voor de mensen die een stukje kwaliteit willen en iets veel diepgaanders.
Mijn eerste potje lol ooit eindigde ik met 25-3. Dat zegt helemaal niets. Ik krijg, nu ik vele malen beter ben dan toen ik net was begonnen, veel meer op mijn broek dan eerst.quote:Gister streamde een Dota 2 streamer die nog nooit LoL had gespeeld een LoL potje met een level 30 account, en hij eindigde 10-1 oid en won nogal hard. Dat zegt echt wel genoeg.
Easy to learn, difficult to master.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Deze man heeft mening.
[..]
Onzinnige vergelijking. Ik was tamelijk hoog niveau met CS maar in CoD kon ik tegen betere gasten nauwelijks meekomen. Op hoog niveau is de competitie even diepgaand als een gemiddeld potje voetbal; het is allemaal afhankelijk van skills van de tegenstander.
Ik weet vrij zeker dat jij ook op hoog niveau CoD niet kan meekomen. Hoe goed je ook kan schieten in CS/Battlefield/Whatever
[..]
Mijn eerste potje lol ooit eindigde ik met 25-3. Dat zegt helemaal niets. Ik krijg, nu ik vele malen beter ben dan toen ik net was begonnen, veel meer op mijn broek dan eerst.
LoL en Dota zijn allebei doodsimpele games. Hoe diepgaand iets is is veel meer afhankelijk van de tegenstander dan van het spel zelf.
Waarom ik LoL speel:quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:22 schreef kensei het volgende:
Waarom ik league of legends speel:
[ afbeelding ]
Bananas!
Elo bestaat niet meerquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:39 schreef Quotidien het volgende:
Zoals ik al aangaf begon die kerel op een account van level 30 met vrij hoge elo.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:44 schreef Quotidien het volgende:
o echt? ik dacht dat ik ergens de elo zag staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |