Oke.quote:Op donderdag 25 juli 2013 03:44 schreef Quotidien het volgende:
Whahaha, de graphics van dit spel.![]()
Niet kunnen denyen.
Geen unreliable gold hebben.
Altijd dezelfde lanes.
Echt alles aan dit spel is slecht.
Wat een simpel klotespelletje. [ afbeelding ]
ah, een dota-fan die klaagt dat het spelletje niet precies hetzelfde is als zijn eigen geliefde spelletje. Die hebben we hier al een tijdje niet gehad.quote:Op donderdag 25 juli 2013 03:44 schreef Quotidien het volgende:
Niet kunnen denyen.
Altijd dezelfde lanes.
Bitch, weet je waarom verschillende vrienden van mij nu DotA spelen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 03:44 schreef Quotidien het volgende:
Niet kunnen denyen.
Altijd dezelfde lanes.
Ik zuig met Rengar, maar er zijn mensen die hem goed beheersen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 03:36 schreef Skillstorm het volgende:
Is Rengar een goede jungler? Of is het echt een niche pick? Ik wil hem wel spelen.
Toen dat trucje met zijn extra Q nog werkte was hij wel sterk... je kon squishies gewoon bijna instagibben bij een gank. Dan maakt je gebrek aan CC niet zoveel uit. Dood is de beste vorm van CC die er bestaat.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:10 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Rengar is niet echt een goede jungler, vooral early. Trage clear, weinig sustain, ganks alleen effectief op sidelanes doordat je passive in mid niet echt effectief is. Je moet kiezen tussen damage en tanky
etcetc
Er zijn betere picks jungle, stuk of 20 zeker
quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:57 schreef kensei het volgende:
Omdat julie er niks van snappen zal ik even mijn yolo pro jungle tier list laten zien.
Tier1 (godlike):
Sion
Master Yi
Nautilus
Maokai
Tier2 (trash):
Alle andere champs
Alright: Start = 12 potsquote:
Nee het maakt niet uit wat je koopt, je wint toch wel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:20 schreef kensei het volgende:
Kleine aanvullen nog, eerste back koop je 2 phantom dancers (alle andere items zijn overbodig)
Dit soort gasten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 03:44 schreef Quotidien het volgende:
Niet kunnen denyen.
Altijd dezelfde lanes.
Dat klopt wel. De base damage op je E is best ziekquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:20 schreef kensei het volgende:
Kleine aanvullen nog, eerste back koop je 2 phantom dancers (alle andere items zijn overbodig)
Als je goed genoeg bent en op niveau speelt is dit wel duidelijk hoor, precies zoals bij League of Legends. In het begin begrijp je geen reet van het spelletje en doe je maar wat, maar zodra je ervaring opbouwt begint er meer tactiek en mechanics te broeien.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bitch, weet je waarom verschillende vrienden van mij nu DotA spelen?![]()
Omdat ze in LoL kut speelden en het duidelijk was wie er schuld droeg aan een mislukking. De warrige chaos in DotA maskeert hun falen omdat het toch niet duidelijk is wie wat doet.
Over onoverzichtelijke kutgraphics gesproken![]()
![]()
LoL is groter en populairder dan DotA met een goede reden: het spel is gewoon beter en uitdagender.
Niet mijn woorden hoor, die van hunnie. Mwoah, feiten graag buiten dit topic laten. Dank u.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:00 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Als je goed genoeg bent en op niveau speelt is dit wel duidelijk hoor, precies zoals bij League of Legends. In het begin begrijp je geen reet van het spelletje en doe je maar wat, maar zodra je ervaring opbouwt begint er meer tactiek en mechanics te broeien.
Ik denk dat DotA wel degelijk meer uitdaging biedt dan League of Legends. Ze hebben een briljant model. Bijna alles is OP/broken, en daardoor is de game meer balanced dan League of Legends. Bij "ons" heb je altijd champions die met kop en schouders boven de rest uitsteken, een nerf krijgen en vervolgens doorstromen naar "tier 2". Dan is de hype voorbij en worden er weer andere champions gespeeld. Ik heb bijvoorbeeld de afgelopen twee weken geen game gehad zonder Udyr. Het begint best saai te worden.
Wat betreft mechanics is DotA ook verder dan LoL. Een vriend van me bjivoorbeeld is ex-DotA pro (zit al 7+ jaar in het vak) en behaalde destijds 120+ apm met Invoker. Tegenwoordig zit hij op ongeveer 40-50 apm en draait hij met gemak mee met d1/challengers. Bij DotA heb je gewoonweg meer facetten waar je rekening mee moet houden dan bij LoL en wordt er, vooral in de absolute top (0.5%), op veel hoger niveau gespeeld dan bij ons.
Maar LoL blijft een leuker spel.
Nah, van puur 2x PD ben ik afgestapt, eerst Giants Belt en dán pas 2x PD. Damage is inderdaad gewoon erg lekker, daarna een IE en je bent klaar met je damage items.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat klopt wel. De base damage op je E is best ziek
Meeloperquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:05 schreef dustbrain het volgende:
Dota lijkt mij qua gameplay en mechanics wel leuker, maar de cartoony graphics van lol vind ik cool en al mijn vrienden spelen et.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |