abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129334868
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:27 schreef kensei het volgende:
flat hp quints zijn ook cool
Dat lijkt me vooral van toepassing op de wat Low HP supports alla Nami/soraka (heel misschien in sommige gevallen depending aan de lane? ook op meerdere)
pi_129335385
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Easy to learn, difficult to master.
Daar komt het op neer, ja. :P

En ach, Heroes of Newerth speelde ik voor LoL en dat was in zekere zin ook 'moeilijker'. Neemt niet weg dat ik LoL uiteindelijk gewoon een leukere game vond. De uitdaging an sich is exact hetzelfde op het moment dat je mensen van je niveau tegen komt.
Conscience do cost.
pi_129335765
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:30 schreef Liandri het volgende:

[..]

Dat lijkt me vooral van toepassing op de wat Low HP supports alla Nami/soraka (heel misschien in sommige gevallen depending aan de lane? ook op meerdere)
Ik gebruik ze voor support, top, jungle en soms ook mid, ze zijn veel sterker dan de andere quints in trades
pi_129335866
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:53 schreef kensei het volgende:

[..]

Ik gebruik ze voor support, top, jungle en soms ook mid, ze zijn veel sterker dan de andere quints in trades
misschien dan leuke om is bij te halen :)
pi_129336059
Veigar's stun is echt gemaakt voor aram lijkt het wel.
pi_129336168
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:02 schreef Skillstorm het volgende:
Veigar's stun is echt gemaakt voor aram lijkt het wel.
En GP's ult, Annivia's ult, tresh ult, blitz ult, MF ult, Yi's passive en Ziggs ult

En nog 75 champs die aoe damage of cc hebben, scherpe observatie jong
pi_129336252
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:05 schreef kensei het volgende:

[..]

En GP's ult, Annivia's ult, tresh ult, blitz ult, MF ult, Yi's passive en Ziggs ult

En nog 75 champs die aoe damage of cc hebben, scherpe observatie jong
Klootzak.
pi_129336351
Champion x's abilities zijn echt gemaakt voor pvp
We're slowly approaching inevitable death.
pi_129336384
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:11 schreef dustbrain het volgende:
Nee, ARAM, dat is een smalle map, daarom zei ik het. Summoners Rift heb je veel meer ruiimte.
pi_129336456
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:11 schreef dustbrain het volgende:
Deze man weet
pi_129336502
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:12 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Nee, ARAM, dat is een smalle map, daarom zei ik het. Summoners Rift heb je veel meer ruiimte.
De lanes zijn smal dus ik snap het nogsteeds niet. De teamfights zijn ook small dus dan snap ik het ook niet.
pi_129336567
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:15 schreef dustbrain het volgende:

[..]

De lanes zijn smal dus ik snap het nogsteeds niet. De teamfights zijn ook small dus dan snap ik het ook niet.
Jungle, walls waar je over kan jumpen.

Daarbij is Veigars stun veel gevaarlijker dan bijvoorbeeld Anivia's aoe.
pi_129336575
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:12 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Dit is dan wel (voor mijn gevoel als je hem direct land als de enemy namelijk gewoon in het bineste kan lopen is het nuke not te ontwijken.. plust als mensen wat traag zijn met de combo als je wel in de stun staat heb je er nog net zo weinig aan imo
pi_129336639
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:17 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Jungle, walls waar je over kan jumpen.

Daarbij is Veigars stun veel gevaarlijker dan bijvoorbeeld Anivia's aoe.
Dus veigars stun is gevaarlijker als er geen walls zijn? Welke skill is sterker met walls dan?(behalve poppy en vayne)
pi_129336721
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:20 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Dus veigars stun is gevaarlijker als er geen walls zijn? Welke skill is sterker met walls dan?(behalve poppy en vayne)
Hmm? Oh ik denk dat ik het verkeerd uitgelegd heb. Je kan de walls over jumpen naar de jungle, dat heb je in ARAM bijvoorbeeld niet want het is simpelweg 1 lane. De jungle zelf is wijder/groter dan lanes, dus meer ruimte. Je hebt er tenminste veel meer hoeken, openingen, wegen.
+ De lanes hebben openingen naar de jungle om naar te ontsnappen.als je denkt dat hij de stun gaat casten. (Hoewel in mid zijn de ' openingen' te ver weg)
pi_129337040
Oh en ik heb het een beetje van deze gast http://www.reignofgaming.(...)list-lissandra-patch en dan bij tier 2 bij Veigar. :P

Nee, ik gebruik geen guides, maar vond het wel een leuke read.
pi_129337119
Eindelijk eens een keer kunnen carryen 21/0/12 met Ashe. Team won met 43/3/55 xD
pi_129337627
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:23 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Hmm? Oh ik denk dat ik het verkeerd uitgelegd heb. Je kan de walls over jumpen naar de jungle, dat heb je in ARAM bijvoorbeeld niet want het is simpelweg 1 lane. De jungle zelf is wijder/groter dan lanes, dus meer ruimte. Je hebt er tenminste veel meer hoeken, openingen, wegen.
+ De lanes hebben openingen naar de jungle om naar te ontsnappen.als je denkt dat hij de stun gaat casten. (Hoewel in mid zijn de ' openingen' te ver weg)
Dus daarom is veigars stun gemaakt voor aram? Ik snap het nog steeds niet sorry man. :(
pi_129337678
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:51 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Dus daarom is veigars stun gemaakt voor aram? Ik snap het nog steeds niet sorry man. :(
Omdat je in ARAM een lane hebt en that's it. :P Geen jungle, geen andere plekken om naar toe te lopen etc.
pi_129337712
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:53 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Omdat je in ARAM een lane hebt en that's it. :P Geen jungle, geen andere plekken om naar toe te lopen etc.
Dus jij gaat, als veigar zijn stun wil plaatsen, over walls heen flashen en de jungle in rennen?
pi_129337721
_O-
pi_129337745
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:54 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Dus jij gaat, als veigar zijn stun wil plaatsen, over walls heen flashen en de jungle in rennen?
Misschien :9 Als het een death voorkomt, waarom niet.

Je kan toch gewoon de jungle in rennen bij bijvoorbeeld bot lane, waardoor Veigar's stun net mist oid? Ik zeg niet ren de hele jungle door, ik zeg loop er even in en dan weer gelijk uit als die stun op cd zit. En dan ook niet altijd, maar als je bij de jungle brush zit oid.
pi_129338951
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 17:55 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Misschien :9 Als het een death voorkomt, waarom niet.

Je kan toch gewoon de jungle in rennen bij bijvoorbeeld bot lane, waardoor Veigar's stun net mist oid? Ik zeg niet ren de hele jungle door, ik zeg loop er even in en dan weer gelijk uit als die stun op cd zit. En dan ook niet altijd, maar als je bij de jungle brush zit oid.
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')