Had ik ook, het springen is leuk hoor maar daarna zit ik een beetje met een gevoel van.....tja en nu?quote:Op woensdag 24 juli 2013 03:53 schreef wuuht het volgende:
ik heb rengar gekocht ik kan er echt niks mee, ik vind em zo moeilijk
het is de ''bedoeling'' dat je voor teamfights onzichtbaar word en met je Q de AP of AD carry in een keer kapot maakt. Er is namelijk een trucje dat je 2 empowered Q's kunt doen en daarna een normale Qquote:Op woensdag 24 juli 2013 03:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Had ik ook, het springen is leuk hoor maar daarna zit ik een beetje met een gevoel van.....tja en nu?
dat trucje is er nu al uit of anders komende patch.quote:Op woensdag 24 juli 2013 04:01 schreef wuuht het volgende:
[..]
het is de ''bedoeling'' dat je voor teamfights onzichtbaar word en met je Q de AP of AD carry in een keer kapot maakt. Er is namelijk een trucje dat je 2 empowered Q's kunt doen en daarna een normale Q
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:57 schreef kensei het volgende:
[..]
Je moeders huid is als een dood topic
10/10 would read againquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:59 schreef kensei het volgende:
Hihi, net een game gewonnen terwijl de tegenstander onze nexus half dood gehakt had, ze bleven te lang hangen en werden 1 voor 1 gepakt en toen konden we gratis terug pushen en winnen.
#YOLOQUE
7/10 Totally worth readingquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:59 schreef kensei het volgende:
Hihi, net een game gewonnen terwijl de tegenstander onze nexus half dood gehakt had, ze bleven te lang hangen en werden 1 voor 1 gepakt en toen konden we gratis terug pushen en winnen.
#YOLOQUE
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:57 schreef kensei het volgende:
[..]
Je moeders huid is als een dood topic
4/10, goed verhaal maar niet echt episch verteld. Gelukkig had je wel een goede TT.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:59 schreef kensei het volgende:
#YOLOQUE
Vraag ARAM koning BG voor tips man.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:55 schreef Ame_thyst het volgende:
tering dodgers in aram tering de tering heb ik eens nidalee de tering tering
Je moet premade gaan met 4 diamonds, dan heb je minder kans op dodgersquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:55 schreef Ame_thyst het volgende:
tering dodgers in aram tering de tering heb ik eens nidalee de tering tering
Bedankt voor je feedback, ik zal de kritiek gebruiken om mijn volgende helden epos op een meer legendarische manier over te brengen. Daar het kan worden opgenomen in onze league kroniekenquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:46 schreef nyny83 het volgende:
[..]
4/10, goed verhaal maar niet echt episch verteld. Gelukkig had je wel een goede TT.
net of ik diamonds in mijn friendlist hebquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:03 schreef kensei het volgende:
[..]
Je moet premade gaan met 4 diamonds, dan heb je minder kans op dodgers
Alleen op lolking, in de client staat teamranked stats apartquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:09 schreef dustbrain het volgende:
Fuck, trollen met teamranked verneukt mijn win/loss en kda. FIRST WORLD PROBLEMS
Wat doe je dan nog in dit topic, ga je eens snel uitschrijvenquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:09 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
net of ik diamonds in mijn friendlist heb
Nja, ik tel niet mee?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:09 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
net of ik diamonds in mijn friendlist heb
Never underestimate the double upquote:
Ik vond die tryhards die zac proberen te finishen onder een turret wel een verdiende eerste plaatsquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Of die klootzak die Riven naar Baron toe aan het leiden was.
Ja, die toppen nummer 2 wel idd.,quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:10 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik vond die tryhards die zac proberen te finishen onder een turret wel een verdiende eerste plaats
Het is ook zo verleidelijkquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:10 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik vond die tryhards die zac proberen te finishen onder een turret wel een verdiende eerste plaats
Ja hierquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:49 schreef Skillstorm het volgende:
Iemand een SSD met League er op? Ipv op de HDD?
Ja hier.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:49 schreef Skillstorm het volgende:
Iemand een SSD met League er op? Ipv op de HDD?
Ja heel veel sneller, maar daar heb je geen tyfus aan omdat je toch altijd op de 80% met trash pc mag wachtenquote:
Bullshit ook iedere keerquote:
Renekton en die andere adc zijn gewoon nog goed.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bullshit ook iedere keer. Vayne is in lane gewoon best lastig om te spelen. Pas als je BotrK hebt kun je af en toe traden, maar nog zijn er veel sterkere laners.
Die nerfs cycles van Riot zijn sowieso om te huilen. Eerst waren champions als Olaf goed top, die werd generfd, toen was Renekton etc. goed top, werd generfd. Nu zijn Kennen en Jayce sterk top, Jayce is al generfd en Kennen zal waarschijnlijk wel weer de volgende zijn.
Net zo met AD's, eerst was MF sterk, die is generfd, toen was Caitlyn sterk die is generfd, Varus is al generfd, nu wordt Vayne generfd, dan komt er weer een nieuwe AD die veel gespeeld wordt die weer generfd wordt.
Ja, maar Vayne is niet sterk omdat zij gebuffed is. Vayne is sterk omdat al haar counters generfd zijn. Nasus heeft een nerf gekregen op Wither, Draven is generfd, Varus en Caitlyn zijn generfd. Het punt is dat je naar BotrK moet kijken en niet naar Vayne an sich. Vayne is namelijk een champion die echt niet makkelijk te spelen is, maar BotrK geeft Vayne gewoon letterlijk alles wat ze nodig heeft om vanaf dat moment iedereen 1 op 1 aan te kunnen zonder dat je daar veel voor hoeft te doen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:15 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Renekton en die andere adc zijn gewoon nog goed.
Logisch toch dat iets generfed wordt als het (te) sterk is, zou pas raar zijn als het andersom isquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bullshit ook iedere keer. Vayne is in lane gewoon best lastig om te spelen. Pas als je BotrK hebt kun je af en toe traden, maar nog zijn er veel sterkere laners.
Die nerfs cycles van Riot zijn sowieso om te huilen. Eerst waren champions als Olaf goed top, die werd generfd, toen was Renekton etc. goed top, werd generfd. Nu zijn Kennen en Jayce sterk top, Jayce is al generfd en Kennen zal waarschijnlijk wel weer de volgende zijn.
Net zo met AD's, eerst was MF sterk, die is generfd, toen was Caitlyn sterk die is generfd, Varus is al generfd, nu wordt Vayne generfd, dan komt er weer een nieuwe AD die veel gespeeld wordt die weer generfd wordt.
Nee, want het heeft totaal geen nut op deze manier. Iedereen wordt keer op keer generfd totdat er niets fatsoenlijks meer overblijft. Al die nerfs zorgen ervoor dat andere champions weer meer viable worden, tot die weer generfd worden. Het is een neerwaartse spiraal die in theorie geen einde heeft.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:22 schreef kensei het volgende:
[..]
Logisch toch dat iets generfed wordt als het (te) sterk is, zou pas raar zijn als het andersom is
Ze kijken (denk ik) naar winratio's en besluiten dan een champ te nerfen, waarschijnlijk omdat dat de makkelijkste oplossing is. Een heel nieuw item introduceren/aanpassen heeft weer op heel veel andere manieren impact op de game, en kost veel tijd & geld. Ik vind het niet zo heel raar dat ze op die manier te werk gaan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, want het heeft totaal geen nut op deze manier. Iedereen wordt keer op keer generfd totdat er niets fatsoenlijks meer overblijft. Al die nerfs zorgen ervoor dat andere champions weer meer viable worden, tot die weer generfd worden. Het is een neerwaartse spiraal die in theorie geen einde heeft.
BotrK nerf kan ik nog wel inkomen, maar waarom laat je Vayne niet zoals hij is en geef je andere champions iets waardoor zij wel iets tegen Vayne kunnen doen. Hetzelfde met Olaf, die wordt generfd, tegelijkertijd wordt Warmogs generfd en niemand speelt meer Olaf. Terwijl Olaf begin S3 een van de meest gespeelde champions wordt. Waarom nerf je dan niet Warmogs en buff je andere champions of maak je Warmogs viable voor meer champions.
Et is ook niet slim om botrk en vayne te nerfen. Geen idee wrom riot beide meteen probeert.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, maar Vayne is niet sterk omdat zij gebuffed is. Vayne is sterk omdat al haar counters generfd zijn. Nasus heeft een nerf gekregen op Wither, Draven is generfd, Varus en Caitlyn zijn generfd. Het punt is dat je naar BotrK moet kijken en niet naar Vayne an sich. Vayne is namelijk een champion die echt niet makkelijk te spelen is, maar BotrK geeft Vayne gewoon letterlijk alles wat ze nodig heeft om vanaf dat moment iedereen 1 op 1 aan te kunnen zonder dat je daar veel voor hoeft te doen.
Renekton en die andere AD's zijn nog wel goed inderdaad, maar er zijn nu veel sterkere champions die waarschijnlijk als volgende weer generfd gaan worden.
Broken bedoelt men OP mee niet UPquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:32 schreef Snorrenbaard het volgende:
Mensen overreacten ook wel op die nerfs vind ik, miniscule nerfs aan bepaalde champions en mensen bestempelen ze meteen als broken
Maar reddit is aidsquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
op Reddit wordt broken ook gebruikt als een champion te hard generfed is
Het mag ook allebei, maar in league bedoelt men er 9 van de 10 keer op meequote:Op woensdag 24 juli 2013 22:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
op Reddit wordt broken ook gebruikt als een champion te hard generfed is
Ja in dit geval zie ik het misschien subjectief, maar Olaf speelde ik nooit en hoe die generfd is vind ik ook gewoon belachelijk en schijnbaar hebben ze niets van geleerd. Want in dit geval gaan ze weer een item en een champion tegelijk nerfen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:32 schreef kensei het volgende:
[..]
Ze kijken (denk ik) naar winratio's en besluiten dan een champ te nerfen, waarschijnlijk omdat dat de makkelijkste oplossing is. Een heel nieuw item introduceren/aanpassen heeft weer op heel veel andere manieren impact op de game, en kost veel tijd & geld. Ik vind het niet zo heel raar dat ze op die manier te werk gaan.
Jij ziet het als neerwaardse spiraal, maar volgens mij komen we steeds een stapje dichter bij een balanced game. Jij bent ook een beetje subjectief als vayne speler denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |