Ja dit, in zijn geheelquote:Op maandag 22 juli 2013 21:16 schreef Lutte het volgende:
Oh en veertig graden is echt overal te warm, doe mij maar de helftMaximaal
Winter
I did not pray, lord bring the devil from hellquote:Op maandag 22 juli 2013 21:20 schreef oh-oh het volgende:
The lord is out of control!
Ik heb perenijsjes![]()
Gftbak staat buiten, nu de afwas even fixen
Ja leukquote:
And sit his ass crack on earth!!!quote:Op maandag 22 juli 2013 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
I did not pray, lord bring the devil from hell
Geen idee, niet van naam, mss als ik het hoor (zoals de meeste zomerhits) maar zit met laptop in de woonkamer dus kan niet luisterenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:24 schreef Bos81 het volgende:
Lutte ken jij het nummer??
Het is ouder dan jij, vandaar mijn vraag![]()
![]()
Yeah!quote:
I am not tropical, I am no damn toekan!!!quote:
and central air, I cannot breathequote:
Okeequote:Op maandag 22 juli 2013 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee, niet van naam, mss als ik het hoor (zoals de meeste zomerhits) maar zit met laptop in de woonkamer dus kan niet luisterenHou je te goed!
Een van de namen zal wel George of Henry zijn. Wellicht Daniel, (diana)quote:
Spencer werd al geopperd in een ander topicquote:Op maandag 22 juli 2013 21:45 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ben benieuwd naar de naam, ik ben dol op kak Engelse namen
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Spencer werd al geopperd in een ander topic
Klopt, en vooral wanneer er na haar minimaal 1 jongen zou worden geborenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:50 schreef oh-oh het volgende:
Meisje was historisch gezien natuurlijk veel leuker geweest, maar soit
same here, ik zit met een muggenplaag en weet echt niet vanwaar die komen. ik heb alle ramen gecheckt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Vannacht idd deur en raam open, het enige wat naar binnen kwam was een mug, geen koude lucht![]()
Sjon heeft de hele nacht rondgelopen, die heb ik echt rond 4.30 met een schop een mand in gelanceerd.
Heerlijk, die zomernachten
Was heerlijk! Lekker met de 55+ers in het water. En een paar jongeren.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:51 schreef Pisces29 het volgende:
Geen zuchtje koele lucht vannacht. Hatsjekiedee.
Mogge!
Vaduz, ik zou willen dat ik ook lag te plonzenWas het lekker zwemmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Koelband/vest omdoen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Nou hij wil niet meer eten en hij kiepert telkens om van de hitte, ik wil hem dit niet nog een hele week aandoen hoor...
Kak, is het echt zo erg.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Nou hij wil niet meer eten en hij kiepert telkens om van de hitte, ik wil hem dit niet nog een hele week aandoen hoor...
Ach nee tochquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Er zou vanavond regen aankomen , ik duim voor een plensbui in Maastricht en dat het een beetje afkoeltquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Nee, ik ga zo wel ff een roomijsje voor hem halen bij de ijssalon, hoop dat ie dat wel eet.
Maar dit is nog een week lang geen doen hoor, voor hem.
Jawel! Ijsje erin, zoveel mogelijk proberen te koelenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:26 schreef oh-oh het volgende:
Nou lees ik dat die hittegolf nog tot het weekend zeker aanhoudt.
Dat overleeft Chico echt nooit...
Ja het is echt elke keer gedonder, ze zijn dol op vragen vol dubbele ontkenningen en zo, net zo lang tot ze het zelf niet meer snappenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een nare streek, met dat antwoordmodel.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Spannend Lut!
Chico at net twee kipnuggets en een flinke dot McFlurry
Jazekerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Hij ligt nu in zijn natte t shirt voor de ventilatorzuil.
En de zon is weg dus dat scheelt ook.
Morgen issie alweer halfjarig, daar gaan we toch zeker nog wel even voor he
Ik hoop dat het snel wat minder warm wordt voor de oude baas , maar het is een taaiequote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat vanmorgen dus echt even te janken toen ik de weersvoorspelling zag.
En niet voor mezelf hoor, maar pffffff, die arme hond
Minstensquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Hij ligt nu in zijn natte t shirt voor de ventilatorzuil.
En de zon is weg dus dat scheelt ook.
Morgen issie alweer halfjarig, daar gaan we toch zeker nog wel even voor he
En hoe doet Fabian het?? Loeit nog steeds bij ieder geritsel van iets plastics?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja het is echt elke keer gedonder, ze zijn dol op vragen vol dubbele ontkenningen en zo, net zo lang tot ze het zelf niet meer snappen
Missy kotst de boel ook al bij elkaarEn maar in de zon gaan liggen.. Sukkeltje
Uhuquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En hoe doet Fabian het?? Loeit nog steeds bij ieder geritsel van iets plastics?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
UhuHij zit nu ook de hele dag buiten, met Missy trouw voor of achter de kooi. Lijkt niet zo'n last van de hitte te hebben, maar hij is er ook op gebouwd natuurlijk.
Eergister ging ie zwemmenPlastic badje, water erin, cavia erin, dolle pret. Zwom meteen aan.
Ik kreeg bij mijn theorieexamen (okee vorige eeuw) een vraag die we niet hadden behandeld tijdens de lessen (iets met medicatiestickers) Gelukkig had ik goed genoeg gescoord dat die fout niets uitmaakte. Maar uiteindelijk heb ik er toch niks aan gehad, omdat ik nooit op praktijkexamen ben geweest. Ik heb wel een testrit met een examinator gehad en die stelde vast dat het vrij moeilijk zal worden om mijn rijbewijs te halen..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:41 schreef Lutte het volgende:
Autotheorie leren. Heb enorm veel 'maar die hebbe wij hier heul nie' momentjesMaar ik kan nog net bedenken dat het niet slim is om op een spoor of consorten te gaan staan als je in de file staat. Dus moet goed komen
ik duim voor je.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:41 schreef Lutte het volgende:
Autotheorie leren. Heb enorm veel 'maar die hebbe wij hier heul nie' momentjesMaar ik kan nog net bedenken dat het niet slim is om op een spoor of consorten te gaan staan als je in de file staat. Dus moet goed komen
Jammer, gelukkig woon je lekker in de stad en is er OVquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kreeg bij mijn theorieexamen (okee vorige eeuw) een vraag die we niet hadden behandeld tijdens de lessen (iets met medicatiestickers) Gelukkig had ik goed genoeg gescoord dat die fout niets uitmaakte. Maar uiteindelijk heb ik er toch niks aan gehad, omdat ik nooit op praktijkexamen ben geweest. Ik heb wel een testrit met een examinator gehad en die stelde vast dat het vrij moeilijk zal worden om mijn rijbewijs te halen..
Ja. Ik zou echt verloren zijn als ik in de Achterhoek zou wonenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jammer, gelukkig woon je lekker in de stad en is er OVEn wat extra verkeerskennis is natuurlijk nooit mis!
Nou het lijkt ons weer rakelings te passeren, toen we aan het poedelen waren was er al onafgebroken hard gerommel in de verte, en pikzwarte lucht, ik bid dat we nu wel wat krijgen !quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:09 schreef Barbaaf het volgende:
En dan gaat het zo nog regenen ook in Maastricht
Wat een leuke fotoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:14 schreef oh-oh het volgende:
Een bevriende fotograaf heeft hem meteen voor me gefotosjopt net dus ik heb nu een mooiere versie
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Prinsje is buiten geweest en het regent, yay
We hebben uren geleden de parasol al naar binnen gehaald wegens gerommel, maar er is hier nog geen druppel gevallen....quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:48 schreef Lutte het volgende:
Hier begint het ook te rommelen, maar voorlopig gutst het zweet me over het lijf (net gefolderd)
Partytent afgebroken, tuinsetje binnen, tafels op zijn kop, nou komen met dat onweer!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We hebben uren geleden de parasol al naar binnen gehaald wegens gerommel, maar er is hier nog geen druppel gevallen....
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hier heeft t best ff hard geregend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles tegenover elkaar open?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Buiten is het hier echt wel ietsjes koeler, vergeleken gisteravond. Dat is al heel wat.![]()
Boven binnen is het niet te harden, hopelijk koelt het nog meer af straks.
Beneden lucht het nu al beter door, nu de keukendeur open kan. Overdag hou ik alles dicht.quote:
Cute hequote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu pas dat het 3 foto's zijn, ik dacht eentje, wow, die tweede foto![]()
Oh dat helpt me eraan denken dat ik weer es een meloen moet kopen, de vogels zijn dol op die pittenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb vandaag mijn meloenpitjesketting afgemaaktJeugdsentiment
Wat een geweldige foto!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:14 schreef oh-oh het volgende:
Een bevriende fotograaf heeft hem meteen voor me gefotosjopt net dus ik heb nu een mooiere versie
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:40 schreef Lutte het volgende:
Fabians zwemavontuur!Wat een schatje Lut!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Hoera voor Chico!quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:07 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
15.5. nu is ie het echt, mijn kleine liefste keizertje![]()
[ afbeelding ]
Geen zon en een stuk koeler! Zo maar lopen dusquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe is het weer bij jullie?
Hier is het goed bewolkt, buiten prima
Haha, geniaal, Obama die even een 'aaaaah' toevoegtquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, geniaal, Obama die even een 'aaaaah' toevoegt
OMG jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:27 schreef Pagan het volgende:
Mogge. Gefeliciteerd met Chico. Over 6 maanden een sweet sixteen party!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:27 schreef Pagan het volgende:
Mogge. Gefeliciteerd met Chico. Over 6 maanden een sweet sixteen party!
Hahahaquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
En dan voel ik de koele lucht buiten en denk ik 'god is met ons'Wat een zegen. Het was niet te harden vannacht.
Breeeeeeeeze
Is het echt zo slecht met hem dan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben blij als ie er over zes dagen nog is joh, zo ver denk ik echt niet vooruit!
Nou ja, zijn hart is al jaren echt echt echt slecht hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is het echt zo slecht met hem dan?
Erg grappigquote:
Enjoy!quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker op tijd thuis. Tijd voor de nieuwste Pretty Little Liars.
Ja, echt geniaal.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:11 schreef Lutte het volgende:
Het make that the cat wise Engels maakt veel goed trouwens
Jullie gister, wij vandaag, maar het is echt een minimaal buitje. Als de zon wegblijft ben ik al blij!quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Hier is het maar broeierig en benauwd, niks geen goede regen nog
MINEquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:
mn ijsje werd gekaapt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je, neem wel drinken mee!quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga zo maar eens hardlopen. Of je nou wat doet of niet, zweten doe je.
Verkoelend kusje voor op je hoofd!
quote:
Een kwarteltje, schattig!quote:
Dikke kudo's voor jou Vaduz, wowsersquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Hardlopen ging supergoed, enorm goede benen! Drijfnat.
Alsof je een fles cola op bent gaan halenquote:
Echt wachten op John Williams met Je huis in puin, 'Oh-oh Je! Huis! Is! Vol!' Maar het is heerlijk, en barmhartigquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof je een fles cola op bent gaan halenIk hou dr zo van
We kunnen haar aanmelden als verkapte meet met Johnquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt wachten op John Williams met Je huis in puin, 'Oh-oh Je! Huis! Is! Vol!' Maar het is heerlijk, en barmhartig
Kwartjequote:Op woensdag 24 juli 2013 21:55 schreef oh-oh het volgende:
Hij zit lekker warm in mijn hemdje te piepen nu!
Kwartje it is hoor
Voor jezelf of logeerbed?quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:57 schreef oh-oh het volgende:
In je broek of wa?
Damn ik zie net deze:
[ afbeelding ]
Maar ik heb dekbedovertrekkenkoopstop!
Yo yo wasbordjes bij het WK spring van een duikplank op Eurosportquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
Mogge!
Hier ook koeler vannacht, buiten is het oke, maar zodra de zon weer komt...
quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor jezelf of logeerbed?
H&M had ook weer wat nieuwe zag ik een paar dagen terug...
quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Yo yo wasbordjes bij het WK spring van een duikplank op Eurosport
Oehquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Beckham lag hier vanochtend op de mat op de NRC Next
Een hele oude foto, met nog weinig inkt op zijn lijf, en koppie ook wat minder, maar het lijf was primaquote:
Hoiquote:
Over boeken gesproken, ik heb door het warme weer eindelijk weer eens de rust gevonden om te gaan lezenquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:07 schreef Lutte het volgende:
Heerlijk geslapen! Het voelde heel koel aan, maar denk dat dat maar in verhouding met eerdere nachten wasNu is de zon alweer aardig aan het doorbreken, dus ik ga mooi met de voetjes omhoog en een stapel boeken in de tuin zitten
Dat is m'n ultieme vakantiegevoelquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over boeken gesproken, ik heb door het warme weer eindelijk weer eens de rust gevonden om te gaan lezen
'Te leen'quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:39 schreef Pagan het volgende:
Koop een ereader, hier zijn vast wel mensen die wat ebooks te leen hebben voor je.
Whut?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht even hoor, heb ik de goeie zender aan?
Niet alleen te leen hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:39 schreef Pagan het volgende:
Koop een ereader, hier zijn vast wel mensen die wat ebooks te leen hebben voor je.
Christina Aguilera en Tuintje in mijn hartquote:
Ja dan heb je weinig keus, alleen studieboeken is al zestig kiloquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:56 schreef oh-oh het volgende:
Maar als je ooit op kamers bent dan wil je echt wel een ereader
quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Christina Aguilera en Tuintje in mijn hart
Lutje wat doe jequote:Op donderdag 25 juli 2013 12:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vriendinnetje gister op Twitter: 'Heeerlijk genieten met muziek van Glennis Grace' Krabte me even achter de oren
Is ook waar hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet die titels niet, maar ik lees geen rotzooi doorgaans. Ik lees veel en ik kan niet alles houden dus er moet gewoon ook veel weg. Je gaat echt nooit alles herlezen hoor.
Ken je niet iemand die er even een nieuwe accu in kan solderen/plaatsen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet trouwens een nieuwe ereader, de accu van de mijnes is echt dood. Kan er nog maar een of twee uur mee lezen, vreselijk irritant.
Joh, ik koop gewoon een nieuwe, die dingen kosten toch niks meer en ik gebruik het veelquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ken je niet iemand die er even een nieuwe accu in kan solderen/plaatsen?
Welk merk en type heb jij?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:47 schreef Barbaaf het volgende:
Hey Lutte, al op zoek naar een trouwjurk? 't Is jouw maat geloof ikhttp://www.ebay.com/itm/L(...)m-gown-/111126879321
Wtfquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:56 schreef Bos81 het volgende:
Pisces, wat vind/denk jij over het nieuwe showbizzkoppel: Halina Reijn en Edje Davids?
Olcay was niet bepaald een lieverdje, of wellicht enkel in vriendschappen en relaties.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:04 schreef oh-oh het volgende:
Hij valt op hele lieve vrouwelijke vrouwtjes for sure
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
WtfAl vind ik het stiekem wel heel leuk
En wellicht kan Halina Ed nog wat leren
Ik vind Halina ook leuk! En zij komt altijd met van die stoffige types, dus dit is echt een grappige combi. Ik geloof nog niet dat het waar is, maar indien wel, doe maarquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nog harder meppen?
Ik heb een zwak voor Ed, en ook voor Halina, dus ik vind het wel tof
Maar wel ook zo een meisje meisje.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Olcay was niet bepaald een lieverdje, of wellicht enkel in vriendschappen en relaties.
Opgespoten lipjes en tietjes. Halina komt echt uit zo'n geitenwollensok milieu. Maar idd wel getut en gedoe, alleen dan alternatief en Olcay plastic fantastic.quote:
Ik heb het me ook voorgenomen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga maar gewoon koken. Ik kan echt geen makkelijke zooi meer handelen na een paar dagen. Gewoon voer hoppakee
Oeh, wat zit daar in?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh en zaterdag ga ik sweet potato pie maken
Ik kook ook gewoon met dit weer. wel probeer ik wat eenvoudiger te koken. Van de week een lekkere soep gemaaktquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga maar gewoon koken. Ik kan echt geen makkelijke zooi meer handelen na een paar dagen. Gewoon voer hoppakee
Ja zoete aardappel hequote:
quote:
Ja hier ook eenvoudig, als het maar wat meer dan brood/soep/patat is. Het moet ook gewoon weer goed vullen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kook ook gewoon met dit weer. wel probeer ik wat eenvoudiger te koken. Van de week een lekkere soep gemaakt![]()
Ja, dan is een goede maaltijd wel prettig ja. Die soep van dinsdag was inderdaad een beetje aan de kleine kant, toegegevenquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hier ook eenvoudig, als het maar wat meer dan brood/soep/patat is. Het moet ook gewoon weer goed vullen.
Ik heb honger als een paard. De hele dag in huis geklust, dus het gaat er wel in.
Het water loopt me in de mondquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het water loopt me in de mond
Vanavond even printen! Thanks
Ik ben sowieso een sucker voor erpels. Gepoft, gebakken, gekookt, taart, los, koek.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik ben zo dol op zoete eerappel, het is echt mijn nieuwste hype, en zaterdag komen mijn mannen, dus ik ga een poging wagen!
Nou, gewone vreet ik niet, zoete aardappel welquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een sucker voor erpels. Gepoft, gebakken, gekookt, taart, los, koek.
quote:
Ik luv ze allemaalquote:
Wij hadden maar weer 1 miezerige bui hierquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
Zonnescherm net naar buiten, door de zon, hoppa, komt met bakken uit de luchtDe hele dag zon-regen-zon-regen-zon-regen
Hier ook en dat was tijdens mijn ronde.Het is dat ik dus mijn werk moest afmaken,anders had ik een Fred Astaire tje gemaaktquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij hadden maar weer 1 miezerige bui hier
Ja, maar wat dacht je van de mensen die me zien. Op mijn fietstassen, staat best wel groot van welk bedrijf ik ben..quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh daar had je toch wel een paar minuten voor kunnen sprokkelen?
Ik eigenlijk alleen maar van DWDDquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:48 schreef Lutte het volgende:
Ik ken Halina met name van de intro van Mixtape 5 van Yellow Claw. Ooit, ooit word ik nog wel hip.
Zit Schuurspons ook in trouwens!
Ik hoor net dat ik haar daar ook van ken iddquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alleen maar van DWDD![]()
![]()
Ik moest zelfs google raadplegen om haar beroep te weten te komen..
Ja, Actricequote:Op donderdag 25 juli 2013 17:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik haar daar ook van ken idd![]()
Actrice toch gewoon?
Hier 120 liter per dag, dat is nog zonder de tuin van de buren waar ik nu voor zorg.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik gieter me simpel en ik heb maar 4 plantenbakken op mijn balkon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hier 120 liter per dag, dat is nog zonder de tuin van de buren waar ik nu voor zorg.![]()
Hier oh-oh, lillijke vogels, daar hou jij toch van.KusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wattafaaaaaaaak.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:56 schreef Bos81 het volgende:
Pisces, wat vind/denk jij over het nieuwe showbizzkoppel: Halina Reijn en Edje Davids?
quote:
Ik wist dat Halina wel graag aan de man wilde, maar deze zag ik niet aankomen. Ik wil nog altijd keer naar een toneelvoorstellingen waarin ze speelt. Ik vind het zo gaaf dat ze dat het meest en het liefst doet. Terwijl ze daarmee niet het meest verdient.quote:
is t niet juist zo dat ze daarmee wel een stabiel inkomen heeft en daarom aan tga is verbonden. Staat me iig iets van bij. Als actrice word je in nl niet echt rijk van films, en via d'r vastigheid bij tga heeft ze een stabiel inkomen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wist dat Halina wel graag aan de man wilde, maar deze zag ik niet aankomen. Ik wil nog altijd keer naar een toneelvoorstellingen waarin ze speelt. Ik vind het zo gaaf dat ze dat het meest en het liefst doet. Terwijl ze daarmee niet het meest verdient.
Kan ook.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:27 schreef gomi het volgende:
[..]
is t niet juist zo dat ze daarmee wel een stabiel inkomen heeft en daarom aan tga is verbonden. Staat me iig iets van bij. Als actrice word je in nl niet echt rijk van films, en via d'r vastigheid bij tga heeft ze een stabiel inkomen.
Go you!quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Zo mijn boodschappen zijn binnen, mijn weekend kan beginnen
Jeuj!quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Zo mijn boodschappen zijn binnen, mijn weekend kan beginnen
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Moccababies raken nooit uit de mode denk ik hoor!
Heb ik wel es verteld dat mijn zusje en ik altijd riepen PAK DAT ZAAD als we een lekkere neger zagen vroeger? En dat mijn vader dan altijd bijna dood bleef?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |