Kak, is het echt zo erg.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Nou hij wil niet meer eten en hij kiepert telkens om van de hitte, ik wil hem dit niet nog een hele week aandoen hoor...
Ach nee tochquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Nou hij wil niet meer eten en hij kiepert telkens om van de hitte, ik wil hem dit niet nog een hele week aandoen hoor...
Er zou vanavond regen aankomen , ik duim voor een plensbui in Maastricht en dat het een beetje afkoeltquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Nee, ik ga zo wel ff een roomijsje voor hem halen bij de ijssalon, hoop dat ie dat wel eet.
Maar dit is nog een week lang geen doen hoor, voor hem.
Jawel! Ijsje erin, zoveel mogelijk proberen te koelenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:26 schreef oh-oh het volgende:
Nou lees ik dat die hittegolf nog tot het weekend zeker aanhoudt.
Dat overleeft Chico echt nooit...
Ja het is echt elke keer gedonder, ze zijn dol op vragen vol dubbele ontkenningen en zo, net zo lang tot ze het zelf niet meer snappenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een nare streek, met dat antwoordmodel.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Spannend Lut!
Chico at net twee kipnuggets en een flinke dot McFlurry
Jazekerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Hij ligt nu in zijn natte t shirt voor de ventilatorzuil.
En de zon is weg dus dat scheelt ook.
Morgen issie alweer halfjarig, daar gaan we toch zeker nog wel even voor he
Ik hoop dat het snel wat minder warm wordt voor de oude baas , maar het is een taaiequote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat vanmorgen dus echt even te janken toen ik de weersvoorspelling zag.
En niet voor mezelf hoor, maar pffffff, die arme hond
Minstensquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Hij ligt nu in zijn natte t shirt voor de ventilatorzuil.
En de zon is weg dus dat scheelt ook.
Morgen issie alweer halfjarig, daar gaan we toch zeker nog wel even voor he
En hoe doet Fabian het?? Loeit nog steeds bij ieder geritsel van iets plastics?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja het is echt elke keer gedonder, ze zijn dol op vragen vol dubbele ontkenningen en zo, net zo lang tot ze het zelf niet meer snappen
Missy kotst de boel ook al bij elkaarEn maar in de zon gaan liggen.. Sukkeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |