We hebben uren geleden de parasol al naar binnen gehaald wegens gerommel, maar er is hier nog geen druppel gevallen....quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:48 schreef Lutte het volgende:
Hier begint het ook te rommelen, maar voorlopig gutst het zweet me over het lijf (net gefolderd)
Partytent afgebroken, tuinsetje binnen, tafels op zijn kop, nou komen met dat onweer!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We hebben uren geleden de parasol al naar binnen gehaald wegens gerommel, maar er is hier nog geen druppel gevallen....
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hier heeft t best ff hard geregend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles tegenover elkaar open?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Buiten is het hier echt wel ietsjes koeler, vergeleken gisteravond. Dat is al heel wat.![]()
Boven binnen is het niet te harden, hopelijk koelt het nog meer af straks.
Beneden lucht het nu al beter door, nu de keukendeur open kan. Overdag hou ik alles dicht.quote:
Cute hequote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu pas dat het 3 foto's zijn, ik dacht eentje, wow, die tweede foto![]()
Oh dat helpt me eraan denken dat ik weer es een meloen moet kopen, de vogels zijn dol op die pittenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb vandaag mijn meloenpitjesketting afgemaaktJeugdsentiment
Wat een geweldige foto!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:14 schreef oh-oh het volgende:
Een bevriende fotograaf heeft hem meteen voor me gefotosjopt net dus ik heb nu een mooiere versie
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:40 schreef Lutte het volgende:
Fabians zwemavontuur!Wat een schatje Lut!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Hoera voor Chico!quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:07 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
15.5. nu is ie het echt, mijn kleine liefste keizertje![]()
[ afbeelding ]
Geen zon en een stuk koeler! Zo maar lopen dusquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe is het weer bij jullie?
Hier is het goed bewolkt, buiten prima
Haha, geniaal, Obama die even een 'aaaaah' toevoegtquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, geniaal, Obama die even een 'aaaaah' toevoegt
OMG jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:27 schreef Pagan het volgende:
Mogge. Gefeliciteerd met Chico. Over 6 maanden een sweet sixteen party!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:27 schreef Pagan het volgende:
Mogge. Gefeliciteerd met Chico. Over 6 maanden een sweet sixteen party!
Hahahaquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
En dan voel ik de koele lucht buiten en denk ik 'god is met ons'Wat een zegen. Het was niet te harden vannacht.
Breeeeeeeeze
Is het echt zo slecht met hem dan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben blij als ie er over zes dagen nog is joh, zo ver denk ik echt niet vooruit!
Nou ja, zijn hart is al jaren echt echt echt slecht hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is het echt zo slecht met hem dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |