We hebben uren geleden de parasol al naar binnen gehaald wegens gerommel, maar er is hier nog geen druppel gevallen....quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:48 schreef Lutte het volgende:
Hier begint het ook te rommelen, maar voorlopig gutst het zweet me over het lijf (net gefolderd)
Partytent afgebroken, tuinsetje binnen, tafels op zijn kop, nou komen met dat onweer!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We hebben uren geleden de parasol al naar binnen gehaald wegens gerommel, maar er is hier nog geen druppel gevallen....
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hier heeft t best ff hard geregend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles tegenover elkaar open?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Buiten is het hier echt wel ietsjes koeler, vergeleken gisteravond. Dat is al heel wat.![]()
Boven binnen is het niet te harden, hopelijk koelt het nog meer af straks.
Beneden lucht het nu al beter door, nu de keukendeur open kan. Overdag hou ik alles dicht.quote:
Cute hequote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu pas dat het 3 foto's zijn, ik dacht eentje, wow, die tweede foto![]()
Oh dat helpt me eraan denken dat ik weer es een meloen moet kopen, de vogels zijn dol op die pittenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb vandaag mijn meloenpitjesketting afgemaaktJeugdsentiment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |