Ja dit, in zijn geheelquote:Op maandag 22 juli 2013 21:16 schreef Lutte het volgende:
Oh en veertig graden is echt overal te warm, doe mij maar de helftMaximaal
Winter
I did not pray, lord bring the devil from hellquote:Op maandag 22 juli 2013 21:20 schreef oh-oh het volgende:
The lord is out of control!
Ik heb perenijsjes![]()
Gftbak staat buiten, nu de afwas even fixen
Ja leukquote:
And sit his ass crack on earth!!!quote:Op maandag 22 juli 2013 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
I did not pray, lord bring the devil from hell
Geen idee, niet van naam, mss als ik het hoor (zoals de meeste zomerhits) maar zit met laptop in de woonkamer dus kan niet luisterenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:24 schreef Bos81 het volgende:
Lutte ken jij het nummer??
Het is ouder dan jij, vandaar mijn vraag![]()
![]()
Yeah!quote:
I am not tropical, I am no damn toekan!!!quote:
and central air, I cannot breathequote:
Okeequote:Op maandag 22 juli 2013 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee, niet van naam, mss als ik het hoor (zoals de meeste zomerhits) maar zit met laptop in de woonkamer dus kan niet luisterenHou je te goed!
Een van de namen zal wel George of Henry zijn. Wellicht Daniel, (diana)quote:
Spencer werd al geopperd in een ander topicquote:Op maandag 22 juli 2013 21:45 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ben benieuwd naar de naam, ik ben dol op kak Engelse namen
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Spencer werd al geopperd in een ander topic
Klopt, en vooral wanneer er na haar minimaal 1 jongen zou worden geborenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:50 schreef oh-oh het volgende:
Meisje was historisch gezien natuurlijk veel leuker geweest, maar soit
same here, ik zit met een muggenplaag en weet echt niet vanwaar die komen. ik heb alle ramen gecheckt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Vannacht idd deur en raam open, het enige wat naar binnen kwam was een mug, geen koude lucht![]()
Sjon heeft de hele nacht rondgelopen, die heb ik echt rond 4.30 met een schop een mand in gelanceerd.
Heerlijk, die zomernachten
Was heerlijk! Lekker met de 55+ers in het water. En een paar jongeren.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:51 schreef Pisces29 het volgende:
Geen zuchtje koele lucht vannacht. Hatsjekiedee.
Mogge!
Vaduz, ik zou willen dat ik ook lag te plonzenWas het lekker zwemmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Koelband/vest omdoen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Nou hij wil niet meer eten en hij kiepert telkens om van de hitte, ik wil hem dit niet nog een hele week aandoen hoor...
Kak, is het echt zo erg.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Nou hij wil niet meer eten en hij kiepert telkens om van de hitte, ik wil hem dit niet nog een hele week aandoen hoor...
Ach nee tochquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Er zou vanavond regen aankomen , ik duim voor een plensbui in Maastricht en dat het een beetje afkoeltquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Nee, ik ga zo wel ff een roomijsje voor hem halen bij de ijssalon, hoop dat ie dat wel eet.
Maar dit is nog een week lang geen doen hoor, voor hem.
Jawel! Ijsje erin, zoveel mogelijk proberen te koelenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:26 schreef oh-oh het volgende:
Nou lees ik dat die hittegolf nog tot het weekend zeker aanhoudt.
Dat overleeft Chico echt nooit...
Ja het is echt elke keer gedonder, ze zijn dol op vragen vol dubbele ontkenningen en zo, net zo lang tot ze het zelf niet meer snappenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een nare streek, met dat antwoordmodel.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Spannend Lut!
Chico at net twee kipnuggets en een flinke dot McFlurry
Jazekerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Hij ligt nu in zijn natte t shirt voor de ventilatorzuil.
En de zon is weg dus dat scheelt ook.
Morgen issie alweer halfjarig, daar gaan we toch zeker nog wel even voor he
Ik hoop dat het snel wat minder warm wordt voor de oude baas , maar het is een taaiequote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat vanmorgen dus echt even te janken toen ik de weersvoorspelling zag.
En niet voor mezelf hoor, maar pffffff, die arme hond
Minstensquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Hij ligt nu in zijn natte t shirt voor de ventilatorzuil.
En de zon is weg dus dat scheelt ook.
Morgen issie alweer halfjarig, daar gaan we toch zeker nog wel even voor he
En hoe doet Fabian het?? Loeit nog steeds bij ieder geritsel van iets plastics?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja het is echt elke keer gedonder, ze zijn dol op vragen vol dubbele ontkenningen en zo, net zo lang tot ze het zelf niet meer snappen
Missy kotst de boel ook al bij elkaarEn maar in de zon gaan liggen.. Sukkeltje
Uhuquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En hoe doet Fabian het?? Loeit nog steeds bij ieder geritsel van iets plastics?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
UhuHij zit nu ook de hele dag buiten, met Missy trouw voor of achter de kooi. Lijkt niet zo'n last van de hitte te hebben, maar hij is er ook op gebouwd natuurlijk.
Eergister ging ie zwemmenPlastic badje, water erin, cavia erin, dolle pret. Zwom meteen aan.
Ik kreeg bij mijn theorieexamen (okee vorige eeuw) een vraag die we niet hadden behandeld tijdens de lessen (iets met medicatiestickers) Gelukkig had ik goed genoeg gescoord dat die fout niets uitmaakte. Maar uiteindelijk heb ik er toch niks aan gehad, omdat ik nooit op praktijkexamen ben geweest. Ik heb wel een testrit met een examinator gehad en die stelde vast dat het vrij moeilijk zal worden om mijn rijbewijs te halen..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:41 schreef Lutte het volgende:
Autotheorie leren. Heb enorm veel 'maar die hebbe wij hier heul nie' momentjesMaar ik kan nog net bedenken dat het niet slim is om op een spoor of consorten te gaan staan als je in de file staat. Dus moet goed komen
ik duim voor je.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:41 schreef Lutte het volgende:
Autotheorie leren. Heb enorm veel 'maar die hebbe wij hier heul nie' momentjesMaar ik kan nog net bedenken dat het niet slim is om op een spoor of consorten te gaan staan als je in de file staat. Dus moet goed komen
Jammer, gelukkig woon je lekker in de stad en is er OVquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kreeg bij mijn theorieexamen (okee vorige eeuw) een vraag die we niet hadden behandeld tijdens de lessen (iets met medicatiestickers) Gelukkig had ik goed genoeg gescoord dat die fout niets uitmaakte. Maar uiteindelijk heb ik er toch niks aan gehad, omdat ik nooit op praktijkexamen ben geweest. Ik heb wel een testrit met een examinator gehad en die stelde vast dat het vrij moeilijk zal worden om mijn rijbewijs te halen..
Ja. Ik zou echt verloren zijn als ik in de Achterhoek zou wonenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jammer, gelukkig woon je lekker in de stad en is er OVEn wat extra verkeerskennis is natuurlijk nooit mis!
Nou het lijkt ons weer rakelings te passeren, toen we aan het poedelen waren was er al onafgebroken hard gerommel in de verte, en pikzwarte lucht, ik bid dat we nu wel wat krijgen !quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:09 schreef Barbaaf het volgende:
En dan gaat het zo nog regenen ook in Maastricht
Wat een leuke fotoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:14 schreef oh-oh het volgende:
Een bevriende fotograaf heeft hem meteen voor me gefotosjopt net dus ik heb nu een mooiere versie
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Prinsje is buiten geweest en het regent, yay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |