Uhuquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En hoe doet Fabian het?? Loeit nog steeds bij ieder geritsel van iets plastics?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
UhuHij zit nu ook de hele dag buiten, met Missy trouw voor of achter de kooi. Lijkt niet zo'n last van de hitte te hebben, maar hij is er ook op gebouwd natuurlijk.
Eergister ging ie zwemmenPlastic badje, water erin, cavia erin, dolle pret. Zwom meteen aan.
Ik kreeg bij mijn theorieexamen (okee vorige eeuw) een vraag die we niet hadden behandeld tijdens de lessen (iets met medicatiestickers) Gelukkig had ik goed genoeg gescoord dat die fout niets uitmaakte. Maar uiteindelijk heb ik er toch niks aan gehad, omdat ik nooit op praktijkexamen ben geweest. Ik heb wel een testrit met een examinator gehad en die stelde vast dat het vrij moeilijk zal worden om mijn rijbewijs te halen..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:41 schreef Lutte het volgende:
Autotheorie leren. Heb enorm veel 'maar die hebbe wij hier heul nie' momentjesMaar ik kan nog net bedenken dat het niet slim is om op een spoor of consorten te gaan staan als je in de file staat. Dus moet goed komen
ik duim voor je.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:41 schreef Lutte het volgende:
Autotheorie leren. Heb enorm veel 'maar die hebbe wij hier heul nie' momentjesMaar ik kan nog net bedenken dat het niet slim is om op een spoor of consorten te gaan staan als je in de file staat. Dus moet goed komen
Jammer, gelukkig woon je lekker in de stad en is er OVquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kreeg bij mijn theorieexamen (okee vorige eeuw) een vraag die we niet hadden behandeld tijdens de lessen (iets met medicatiestickers) Gelukkig had ik goed genoeg gescoord dat die fout niets uitmaakte. Maar uiteindelijk heb ik er toch niks aan gehad, omdat ik nooit op praktijkexamen ben geweest. Ik heb wel een testrit met een examinator gehad en die stelde vast dat het vrij moeilijk zal worden om mijn rijbewijs te halen..
Ja. Ik zou echt verloren zijn als ik in de Achterhoek zou wonenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jammer, gelukkig woon je lekker in de stad en is er OVEn wat extra verkeerskennis is natuurlijk nooit mis!
Nou het lijkt ons weer rakelings te passeren, toen we aan het poedelen waren was er al onafgebroken hard gerommel in de verte, en pikzwarte lucht, ik bid dat we nu wel wat krijgen !quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:09 schreef Barbaaf het volgende:
En dan gaat het zo nog regenen ook in Maastricht
Wat een leuke fotoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:14 schreef oh-oh het volgende:
Een bevriende fotograaf heeft hem meteen voor me gefotosjopt net dus ik heb nu een mooiere versie
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Prinsje is buiten geweest en het regent, yay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |