Warum, mein freund?quote:
vanwege vasquote:
Tja, niet iedereen is heet genoeg voor haar smaakquote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 01:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen is heet genoeg voor haar smaak
truste baasquote:
Maar die nacht SC is ook leukerquote:Op zondag 21 juli 2013 01:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet zo'n grote mond, onwetende ;s
[ afbeelding ]
Wat sis zegt.. En daarbij durf ik daar niet te komenquote:
quote:
We zoeken m op en maken m kapot jonge ;squote:
Ik denk eerder stampenquote:
Boemklatsch style? :$quote:
Linkjequote:Op zondag 21 juli 2013 01:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Boemklatsch style? :$
Check je die liedje al? Is ganz geil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Komt me (en iemand anders) heel erg bekend voorquote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 01:50 schreef Dqod het volgende:
Oh sis, ik heb een film ontdekt over sushi.. Moeten we ECHT eens kijken samenWQauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Mindblowing dit
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Oh fanpop linkjequote:
Ik kwam er via een Lexus reclame :$ :$quote:Op zondag 21 juli 2013 01:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt me (en iemand anders) heel erg bekend voorIs dit ergens van?
Kijk niet zo eng :$quote:
Ik wil ook een lexusquote:Op zondag 21 juli 2013 01:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kwam er via een Lexus reclame :$ :$
[..]
Kijk niet zo eng :$
Ik ookquote:Op zondag 21 juli 2013 01:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook een lexus![]()
En sorry..
Zo beter?
[ afbeelding ]
Bonnie?quote:
Eerder zo:quote:Op zondag 21 juli 2013 02:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook
En geeft niet hoor :$
Ja
[ afbeelding ]
Jij en ik sistah, bby WAJOOOOOOOOOO
Ik heet bonnie ineens?quote:Op zondag 21 juli 2013 02:04 schreef Dqod het volgende:
Bonnie ligt nokkie trouwens, languit.. Helemaal lam ditdat alles..
Doe jij die maar, doe ik die andere :$quote:
Mijn tweede naam begint wel met een bquote:Op zondag 21 juli 2013 02:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe jij die maar, doe ik die andere :$
En ik zie anders wel angstvallig veel gelijkenissen tussen jou en Bonnie, dus wellicht heet je idd Bonnie
Weet jij hoe ze eruit ziet?quote:Op zondag 21 juli 2013 02:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe jij die maar, doe ik die andere :$
En ik zie anders wel angstvallig veel gelijkenissen tussen jou en Bonnie, dus wellicht heet je idd Bonnie
Misschien kennen we elkaar welquote:Op zondag 21 juli 2013 02:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Doe eens niet alsof ik er niet ben.
Lijkt me sterk, maar wie weetquote:
Blatantquote:Op zondag 21 juli 2013 02:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn tweede naam begint wel met een b![]()
![]()
Doe eens niet alsof ze er niet is?!!quote:
Zo noem ik mijn eerste herdershondpupquote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 02:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo noem ik mijn eerste herdershondpup![]()
" Blatant! ZIT!"
Ik heb wel een bra aan ja, boks broquote:Op zondag 21 juli 2013 02:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe eens niet alsof ze er niet is?!!
ALS ZE ER NIET IS LALALALALA
Maar; ja.. U jelly brah? U mirin'? :$
Ik niet meer, veel te warmquote:Op zondag 21 juli 2013 02:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel een bra aan ja, boks bro
quote:
quote:
Fuuu deeze maisjuhhhquote:Op zondag 21 juli 2013 02:16 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
![]()
Mja sis, ik ga wel naar bed denk ik.. Ben moe en ik begin een moodswing te krijgen EN IK BEN NOG HELEMAAL NIET ONGESTELD WAT IS DEZE!!
Nog even een 3 x 3 voor je
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh sis, ik heb een film ontdekt over sushi.. Moeten we ECHT eens kijken samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Ja bedankt voor de titel hè, fijn, ik ga hem gelijk kijken.quote:
full stops and exclamation marks
Oh sis, ik heb een film ontdekt over sushi.. Moeten we ECHT eens kijken samendoet me denken aan killer condom...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
compact en kleverig.
Wat nouquote:
Waarom die boze PI?quote:Op zondag 21 juli 2013 10:19 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ja bedankt voor de titel hè, fijn, ik ga hem gelijk kijken.
quote:Op zondag 21 juli 2013 10:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
doet me denken aan killer condom...
[ afbeelding ]
Hoi Zoks. :$quote:
Sup?quote:
Lekker peentjes zweten in de drankjes van mensen, met je 3-delige zwarte serveerstersoutfit.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:56 schreef Chloroform het volgende:
33 graden hier morgen.Blij dat ik moet werken.
...
.._!
Zal jou eens peentjes laten zweten.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lekker peentjes zweten in de drankjes van mensen, met je 3-delige zwarte serveerstersoutfit.
Morgen hier 30 graden btw, vandaag 29. Altijd beter in Amsterdam.
quote:Op zondag 21 juli 2013 13:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal jou eens peentjes laten zweten.
Hahaha.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Get meowt of this catastrophe.
Ik lieg nimmerquote:
A'damquote:Op zondag 21 juli 2013 13:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lekker peentjes zweten in de drankjes van mensen, met je 3-delige zwarte serveerstersoutfit.
Morgen hier 30 graden btw, vandaag 29. Altijd beter in Amsterdam.
Waarom zit je te hatenquote:
jaloeziequote:
Vind het gewoon mooi dat jij bent geboren met een tepel meer en een paar ballen minder.quote:
Ohja omdat Vas_ me leuk vindtquote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 13:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind het gewoon mooi dat jij bent geboren met een tepel meer en een paar ballen minder.
Je hebt ze op sterk water gezet?quote:Op zondag 21 juli 2013 13:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Luecken garp. Ik zal je eens bewusteloos komen slaan met mijn ballen.
Goed zo. Ook hoor. Ben je lekker vrij vandaag?quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 13:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]ik wil ook gewoon in de grote stad wonen snapt dat danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Kk.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom negeer je m'n racoonfilmpje?
Ik ga ze op choroform zettenquote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 13:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]DM openbaar gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Gelukkig. En nee, juist niet.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed zo. Ook hoor. Ben je lekker vrij vandaag?
quote:that's what you get for naming your dog after a kitchen appliance
Oh. Haha.quote:
Oke, katteka.quote:
even langs simonis zekerquote:Op zondag 21 juli 2013 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, katteka.
Ik ga wel ff naar Scheveningen
quote:
Ja stukjes lekkerbek tussen m'n tandenquote:
is inmiddels weg hoorquote:Op zondag 21 juli 2013 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja stukjes lekkerbek tussen m'n tanden
Mag ik hopen jaquote:
Het is hier geen klaagbakquote:Op zondag 21 juli 2013 14:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik kan geen stokbroden meer zien, massaal komen die oud-zuid kakkertjes stash inslaan om de parkje te checken, leuk is anders om elk halfuur een nieuwe shitload aan stokbroden te bakken.
/klaagklaag
Nee idd dit is OUDquote:Op zondag 21 juli 2013 14:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik kan geen stokbroden meer zien, massaal komen die oud-zuid kakkertjes stash inslaan om de parkje te checken, leuk is anders om elk halfuur een nieuwe shitload aan stokbroden te bakken.
/klaagklaag
Alleen als Janies er isquote:
No problem, hoop dat ze niet uitverkocht zijn voor jequote:Op zondag 21 juli 2013 14:56 schreef Salatrel het volgende:
Oja goed idee. Moet nog stokbrood halen thx vas
gezellig met de kids naar het park in de bakfietsquote:Op zondag 21 juli 2013 14:45 schreef Vaseline_ het volgende:
/klaagklaag
lijkt me echt iets voor 4ebe alleen kan ze niet bij de trappersquote:Op zondag 21 juli 2013 15:22 schreef gers het volgende:
[..]
gezellig met de kids naar het park in de bakfiets
En ze heeft alleen hamsters.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lijkt me echt iets voor 4ebe alleen kan ze niet bij de trappers
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:32 schreef Ezio het volgende:
Godver, ik rol net pas mijn bed uit en lig nu helemaal stuk om dit plaatje
[ afbeelding ]_!
quote:
Ja man gewoon lekker lammen op de zondagmiddagquote:
En daarom dus geen kinderen.quote:
Ik mis de pikante foto's van jou in mijn inboxquote:Op zondag 21 juli 2013 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mis de knop "fuck you" op FB.
"I don't care" mag ook
quote:Op zondag 21 juli 2013 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mis de knop "fuck you" op FB.
"I don't care" mag ook
Struggles in de zomertijd. Met de herfst trekt het wel weer aan.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:32 schreef Ezio het volgende:
Godver, ik rol net pas mijn bed uit en lig nu helemaal stuk om dit plaatje
[ afbeelding ]_!
Godver, echt?quote:Op zondag 21 juli 2013 19:47 schreef Salatrel het volgende:
shit hey sommige mensenmijn digitenne doet het niet hier op de camping! waar zit je ergens dan? ja in frankrijk......
Hoogstens af.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:30 schreef Ezio het volgende:
[..]
Struggles in de zomertijd. Met de herfst trekt het wel weer aan.
Hoop ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:47 schreef Salatrel het volgende:
shit hey sommige mensenmijn digitenne doet het niet hier op de camping! waar zit je ergens dan? ja in frankrijk......
Ik ga op vakantie en neem mee...
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op zondag 21 juli 2013 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoogstens af.GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Ik ga op vakantie en neem mee...
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
OPLICHTER NU KAN IK GOEI TIJDEN NIET SIENquote:
Even met Josien mailen dan.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:26 schreef gers het volgende:
[..]
OPLICHTER NU KAN IK GOEI TIJDEN NIET SIEN
IK KAN OOK NIET KANAAL 23 ONTVANGEN WAAROM NIETquote:
HEB JE AL GEPROBEERD ER TEGEN AAN TE SLAAN?quote:Op zondag 21 juli 2013 21:48 schreef gers het volgende:
[..]
IK KAN OOK NIET KANAAL 23 ONTVANGEN WAAROM NIET
RUSTIG.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
HEB JE AL GEPROBEERD ER TEGEN AAN TE SLAAN?
IK ZAL EENS TEGEN JOUW BILLETJES AAN SLAAN!quote:
WOW.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
IK ZAL EENS TEGEN JOUW BILLETJES AAN SLAAN!
HIER MET DIE KADETJESquote:
Watquote:Op zondag 21 juli 2013 22:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I see you're thirsty.
Zijn jullie weer back together ja?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I see you're thirsty.
Godver, die definitie kende ik nog nietquote:Op zondag 21 juli 2013 22:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=thirsty
Drugsverslaafden?quote:
Mja, ik vond Miss altijd al een beetje doods.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mja, ik vond Miss altijd al een beetje doods.
Sorry, vond het gewoon niet grappig.quote:
Wow, de extra-kracht-bij-zet-PI.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, vond het gewoon niet grappig.
Dank.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wow, de extra-kracht-bij-zet-PI.
[ afbeelding ]
Denken dat je mij boos krijgt met dit. Nigga pls.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Haha, Chloro is boos omdat ze de hele dag moest werken en weinig fooi heeft voor wat Radler's en panini's rondbrengen.
Chloro pls, I know how to grind your gears.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denken dat je mij boos krijgt met dit. Nigga pls.
Mocht je willen.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chloro pls, I know how to grind your gears.
Meh, meh, 3,54/10quote:Op zondag 21 juli 2013 22:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen gebruiken je neus als parasol enzo.
Dat cijfer gaven ze toen ze erachter kwamen dat ze bij je toko niet konden BBQ'en nadat ze trek kregen van het aanschouwen van je speklapjes.quote:
Je bent gewoon jaloers omdat jij met jouw ogen helemaal niets kunt aanschouwen.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat cijfer gaven ze toen ze erachter kwamen dat ze bij je toko niet konden BBQ'en nadat ze trek kregen van het aanschouwen van je speklapjes.
honger gekregenquote:Op zondag 21 juli 2013 22:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat cijfer gaven ze toen ze erachter kwamen dat ze bij je toko niet konden BBQ'en nadat ze trek kregen van het aanschouwen van je speklapjes.
HAHAHAHA NEE ECHT?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:43 schreef FL_Freak het volgende:
Mijn broertje
Zet hij de TV aan, gaat ie naar buiten en kijkt geen TV
Zegt degene die ter wereld kwam met een verrekijker op d'r gokquote:Op zondag 21 juli 2013 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij met jouw ogen helemaal niets kunt aanschouwen.
Vergezocht dit, maar puntje voor de moeite wel.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zegt degene die ter wereld kwam met een verrekijker op d'r gok.
Puntje van je neus.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vergezocht dit, maar puntje voor de moeite wel.
Gvdquote:Op zondag 21 juli 2013 22:47 schreef Chloroform het volgende:
Overigens zin in speklapjes gekregen.
inb4 'leg jezelf maar op de BBQ huehuehuehhjwhdkjjw'
Puntje van mijn neus in jouw anus terwijl ik je ballen lik.quote:
Wow.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Puntje van mijn neus in jouw anus terwijl ik je ballen lik.
Nies in m'n reet, was vorige keer ook een succes.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Puntje van mijn neus in jouw anus terwijl ik je ballen lik.
Hahahaha godskanki.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nies in m'n reet, was vorige keer ook een succes.
Wow.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:53 schreef Salatrel het volgende:
Ik wil helemaal niet lezen wat dec allemaal in zijn reet stopt
Lukt het opa ?quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:53 schreef Salatrel het volgende:
Ik wil helemaal niet lezen wat dec allemaal in zijn reet stopt
I'm with stupidquote:
Hardop met een soort van knor-lachquote:Op zondag 21 juli 2013 22:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nies in m'n reet, was vorige keer ook een succes.
Schelequote:
quote:
Pics van ketting.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:09 schreef VeerEli het volgende:
Haha ik zag een leuke ketting op een webshop, ging vervolgens op eBay zoeken, binnen 1 minuut precies hetzelfde kettinkje gevonden. Op haar webshop: 20 euro. Nu geboden op eBay: $1,57![]()
![]()
Mwhahahahaquote:Op maandag 22 juli 2013 00:12 schreef Ezio het volgende:
Ik heb trouwens een vriendin die op okcupid een profiel heeft (datingsite)
Niks mis mee, maar ze friendzoned dus elke gast waar ze mee meet. Best zielig, ze heeft nu een stuk of 6-8 van die kereltjes die ze meeneemt naar feestjes of gewoon uit in de stad, en je ziet het verlangen gewoon in die oogjes
Oh en op het moment dat ze aan mij worden voorgesteld krijg ik altijd direct zo'n blik vol haat toegeworpen omdat ze me als een rivaal zienquote:
Ik kan me hier wel in vinden.quote:Op maandag 22 juli 2013 02:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tijd dat het weer gaat vriezen en om de schaatsen onder te binden![]()
Erwtensoep
Warme chocolademelk met slagroom en spekjes
Stamppot
Klapstuk
Ijs van voorruit afkrabben
Stoofpotten
Gloeiend hete soep
Ja maar jij bent een summerfagquote:
Nee want dan zou je als man uiteindelijk gewend raken aan korte rokjes en diepe decolletés en dat is geen wereld waar ik in wil leven.quote:Op maandag 22 juli 2013 02:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou gewoon altijd 20-22 graden moeten.zijn
Ja ik vond lieve kijkbuiskinderen net iets te ouderwets overkomen, te meer omdat de buis met de komst van lcd / tft / plasma redelijk verdwenen is.quote:
en terecht. Heb je promotie gehad?quote:Op maandag 22 juli 2013 07:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja ik vond lieve kijkbuiskinderen net iets te ouderwets overkomen, te meer omdat de buis met de komst van lcd / tft / plasma redelijk verdwenen is.
winterdienstregelingquote:Op maandag 22 juli 2013 02:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tijd dat het weer gaat vriezen en om de schaatsen onder te binden![]()
Erwtensoep
Warme chocolademelk met slagroom en spekjes
Stamppot
Klapstuk
Ijs van voorruit afkrabben
Stoofpotten
Gloeiend hete soep
vrij vandaagquote:Op maandag 22 juli 2013 09:17 schreef WAHRHEIT het volgende:
sala schroef die airco in de trein eens 20 graden naar beneden
Maar komt er misschien wat wind door die spleet?quote:Op maandag 22 juli 2013 09:20 schreef Salatrel het volgende:
tevens mensen die met dit weer bij de deur blijven staan/zittendaar is heul gene airco
Wie gaat er daar nou zittenquote:Op maandag 22 juli 2013 09:20 schreef Salatrel het volgende:
tevens mensen die met dit weer bij de deur blijven staan/zittendaar is heul gene airco
laatst nog iemandquote:Op maandag 22 juli 2013 09:30 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Wie gaat er daar nou zittenHet stinkt daar naar zweet en pis
Net de metro.
gaat dit nog steeds over de trein?quote:Op maandag 22 juli 2013 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar komt er misschien wat wind door die spleet?
Ja, spleet van de deurquote:
Dat ik jou (of jij mij, want ik herken jou toch niet) nog nooit gezien hebquote:Op maandag 22 juli 2013 09:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
laatst nog iemanddus ik zeg zo: goh, heb u het nie warm? het is hardstikke rustig en u zit op de warmste en slechtst geventileerde plek in de trein.... ohh njah tis maar 1 halte hoor hihi...
was alleen van zwolle naar assen en dat is 40 minuten ofzo
kan allebeiquote:Op maandag 22 juli 2013 10:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat ik jou (of jij mij, want ik herken jou toch niet) nog nooit gezien hebAls je regelmatig in die route van Zwolle naar Groningen/Leeuwarden zit. Of juist andersom; Leeuwarden naar Schiphol enz, die route?
Dat er zo'n chick tussen de deur klem zit... en je er naast gaat staan en vraag of ze van FOK! isquote:Op maandag 22 juli 2013 10:33 schreef Salatrel het volgende:
en ik ga aan elke klunzige deerne vragen HEEEEEEEYYYYYY BEN JIJ VEERELI VAN FOK??????
mwhaahaha jij hoeft niks te vragen, je zou me moeten kunnen herkennenquote:Op maandag 22 juli 2013 10:33 schreef Salatrel het volgende:
en ik ga aan elke klunzige deerne vragen HEEEEEEEYYYYYY BEN JIJ VEERELI VAN FOK??????
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:34 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
psst, hey heb jij gezien of die blonde net op Fok! zat te posten?
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:34 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
psst, hey heb jij gezien of die blonde net op Fok! zat te posten?
In de trein?quote:Op maandag 22 juli 2013 10:36 schreef Salatrel het volgende:
ben nick en simon gelukkig nog nooit tegengekomenwel andere "bn'ers"
Hoe herken je dat volk in hemelsnaamquote:Op maandag 22 juli 2013 10:39 schreef Salatrel het volgende:
oh en de oom van ranomi kromowidjojo ben ik ook wel eens tegengekomen
nouja... de man zat in de intercity naar groningen met een persoonlijke ov chipkaart (dus met zijn achternaam erop) en zoveel getinte mensen zie je niet in de ic naar groningen dus 1 + 1 + 1 = 2 en gevraagd bent u toevallig familie van?quote:Op maandag 22 juli 2013 10:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe herken je dat volk in hemelsnaamHeb geen idee wie die Ranomi zelf is en zou al helemaal zijn fucking oom niet kennen
Oh whehehe. Maarre, niet zoveel getinte mensen naar Groningen? Dat is ook onzin tochquote:Op maandag 22 juli 2013 10:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nouja... de man zat in de intercity naar groningen met een persoonlijke ov chipkaart (dus met zijn achternaam erop) en zoveel getinte mensen zie je niet in de ic naar groningen dus 1 + 1 + 1 = 2 en gevraagd bent u toevallig familie van?
moest ie lachen en bevestigde heten het is nou ook niet echt een vele voorkomende naam. en ze is trouwens zwemkampioene
ik kom uit de randstad he.....quote:Op maandag 22 juli 2013 10:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh whehehe. Maarre, niet zoveel getinte mensen naar Groningen? Dat is ook onzin toch
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
Groningen zit juist vol met indo's. Of die met OV reizen weet ik dan weer niet.
Jaquote:
Ja, ben nu in Assen.quote:
Ik hou van toko'squote:Op maandag 22 juli 2013 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jazit vlakbij mijn huis zo'n toko waar je af kan halen ook. Daar ruikt het in de omgeving ook de hele dag naar dat eten
Ja, die zijn vaak wel fijnquote:
Waarom?quote:Op maandag 22 juli 2013 10:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ok zwolle even overstappen he spoor 10
Alleen hier werken een beetje chagrijnige Asiansquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 11:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen hier werken een beetje chagrijnige Asiansiig altijd zo'n nors gezicht en korte antwoorden
Waarom is tilburg het terugkerende onderwerp? iets gemist..?quote:
roze maandagquote:Op maandag 22 juli 2013 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom is tilburg het terugkerende onderwerp? iets gemist..?
Oh.. ok.. ik heb niet eens 1 roze kledingstukquote:
geloof ik niet. Jij lijkt me echt het type voor een roze stringetje met olifantenslurf aan de voorkantquote:Op maandag 22 juli 2013 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh.. ok.. ik heb niet eens 1 roze kledingstuk
Dit beeld van mijquote:Op maandag 22 juli 2013 11:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geloof ik niet. Jij lijkt me echt het type voor een roze stringetje met olifantenslurf aan de voorkant
Mee eens wel, dat zijn gewoon van die gezellige gastvrije mensen, zou best indonesische schoonouders willen ofzoquote:Op maandag 22 juli 2013 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]dat is overal zo omdat ze nauwelijks NL kunnen praten.
Maar dan heb ik het vooral hier over vietnamezen e.d.
Indo's zijn altijd heel warm en vriendelijk hier.
Ja, kloptquote:Op maandag 22 juli 2013 11:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mee eens wel, dat zijn gewoon van die gezellige gastvrije mensen, zou best indonesische schoonouders willen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |