Sorry, vond het gewoon niet grappig.quote:
Wow, de extra-kracht-bij-zet-PI.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, vond het gewoon niet grappig.
Dank.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wow, de extra-kracht-bij-zet-PI.
[ afbeelding ]
Denken dat je mij boos krijgt met dit. Nigga pls.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Haha, Chloro is boos omdat ze de hele dag moest werken en weinig fooi heeft voor wat Radler's en panini's rondbrengen.
Chloro pls, I know how to grind your gears.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denken dat je mij boos krijgt met dit. Nigga pls.
Mocht je willen.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chloro pls, I know how to grind your gears.
Meh, meh, 3,54/10quote:Op zondag 21 juli 2013 22:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen gebruiken je neus als parasol enzo.
Dat cijfer gaven ze toen ze erachter kwamen dat ze bij je toko niet konden BBQ'en nadat ze trek kregen van het aanschouwen van je speklapjes.quote:
Je bent gewoon jaloers omdat jij met jouw ogen helemaal niets kunt aanschouwen.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat cijfer gaven ze toen ze erachter kwamen dat ze bij je toko niet konden BBQ'en nadat ze trek kregen van het aanschouwen van je speklapjes.
honger gekregenquote:Op zondag 21 juli 2013 22:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat cijfer gaven ze toen ze erachter kwamen dat ze bij je toko niet konden BBQ'en nadat ze trek kregen van het aanschouwen van je speklapjes.
HAHAHAHA NEE ECHT?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:43 schreef FL_Freak het volgende:
Mijn broertje
Zet hij de TV aan, gaat ie naar buiten en kijkt geen TV
Zegt degene die ter wereld kwam met een verrekijker op d'r gokquote:Op zondag 21 juli 2013 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij met jouw ogen helemaal niets kunt aanschouwen.
Vergezocht dit, maar puntje voor de moeite wel.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zegt degene die ter wereld kwam met een verrekijker op d'r gok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |