abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juli 2013 @ 01:43:36 #26
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_129177405
quote:
15s.gif Op zondag 21 juli 2013 01:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vind ik niet leuk.
We zoeken m op en maken m kapot jonge ;s
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_129177417
quote:
15s.gif Op zondag 21 juli 2013 01:43 schreef Dqod het volgende:

[..]

We zoeken m op en maken m kapot jonge ;s
Ik denk eerder stampen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 21 juli 2013 @ 01:45:19 #28
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_129177439
quote:
14s.gif Op zondag 21 juli 2013 01:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik denk eerder stampen
Boemklatsch style? :$

Check je die liedje al? Is ganz geil :9
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_129177458
quote:
15s.gif Op zondag 21 juli 2013 01:43 schreef Dqod het volgende:

[..]

We zoeken m op en maken m kapot jonge ;s
Ben te vinden in nacht SC
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_129177463
quote:
10s.gif Op zondag 21 juli 2013 01:45 schreef Dqod het volgende:

[..]

Boemklatsch style? :$

Check je die liedje al? Is ganz geil :9
Linkje
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 21 juli 2013 @ 01:48:01 #31
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_129177483
quote:
16s.gif Op zondag 21 juli 2013 01:46 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ben te vinden in nacht SC

quote:
10s.gif Op zondag 21 juli 2013 01:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Linkje
quote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  zondag 21 juli 2013 @ 01:49:38 #32
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_129177510
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_129177526
quote:
17s.gif Op zondag 21 juli 2013 01:48 schreef Dqod het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]


[..]

Doetutniet
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 21 juli 2013 @ 01:50:49 #34
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_129177535
Oh sis, ik heb een film ontdekt over sushi.. Moeten we ECHT eens kijken samen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')!!!
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_129177539
quote:
17s.gif Op zondag 21 juli 2013 01:48 schreef Dqod het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[..]

Komt me (en iemand anders) heel erg bekend voor :') Is dit ergens van?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_129177543
quote:
10s.gif Op zondag 21 juli 2013 01:50 schreef Dqod het volgende:
Oh sis, ik heb een film ontdekt over sushi.. Moeten we ECHT eens kijken samen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')!!!
WQauw :') Mindblowing dit
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 21 juli 2013 @ 01:51:33 #37
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_129177548
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 01:50 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Doetutniet
Oh fanpop linkje :') :r

Nja veel plezier daar iig gr gr xoxox kusj :$
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  zondag 21 juli 2013 @ 01:52:14 #38
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_129177559
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 01:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

WQauw :') Mindblowing dit
Ja toch :')!!!
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_129177599
quote:
10s.gif Op zondag 21 juli 2013 01:52 schreef Dqod het volgende:

[..]

Ja toch :')!!!
[ afbeelding ]
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_129177606

Bijpassend liedje voor op deze avond :) :) :)
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 21 juli 2013 @ 01:55:38 #41
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_129177614
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_129177634
quote:
10s.gif Op zondag 21 juli 2013 01:55 schreef Dqod het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 21 juli 2013 @ 01:57:08 #43
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_129177641
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 01:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Komt me (en iemand anders) heel erg bekend voor :') Is dit ergens van?
Ik kwam er via een Lexus reclame :$ :$ :')
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 01:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kijk niet zo eng :$
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_129177679
quote:
10s.gif Op zondag 21 juli 2013 01:57 schreef Dqod het volgende:

[..]

Ik kwam er via een Lexus reclame :$ :$ :')

[..]

Kijk niet zo eng :$
Ik wil ook een lexus ;(

En sorry..

Zo beter?

Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 21 juli 2013 @ 02:01:58 #45
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_129177724
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 01:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik wil ook een lexus ;(

En sorry..

Zo beter?

[ afbeelding ]
Ik ook

En geeft niet hoor :$

Ja :)


Jij en ik sistah, bby WAJOOOOOOOOOO
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  zondag 21 juli 2013 @ 02:02:46 #46
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_129177734
Er zat iets engs in m'n haar ;(
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_129177743
quote:
2s.gif Op zondag 21 juli 2013 02:02 schreef Dqod het volgende:
Er zat iets engs in m'n haar ;(
Bonnie?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_129177745
quote:
2s.gif Op zondag 21 juli 2013 02:02 schreef Dqod het volgende:
Er zat iets engs in m'n haar ;(
Sry
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 21 juli 2013 @ 02:04:05 #49
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_129177753
quote:
9s.gif Op zondag 21 juli 2013 02:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Bonnie?
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 02:03 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Sry
:')14.gif

You guys, stahp :$ <3
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  zondag 21 juli 2013 @ 02:04:45 #50
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_129177764
Bonnie ligt nokkie trouwens, languit.. Helemaal lam ditdat alles.. :o
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')