Nee idd dit is OUDquote:Op zondag 21 juli 2013 14:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik kan geen stokbroden meer zien, massaal komen die oud-zuid kakkertjes stash inslaan om de parkje te checken, leuk is anders om elk halfuur een nieuwe shitload aan stokbroden te bakken.
/klaagklaag
Alleen als Janies er isquote:
No problem, hoop dat ze niet uitverkocht zijn voor jequote:Op zondag 21 juli 2013 14:56 schreef Salatrel het volgende:
Oja goed idee. Moet nog stokbrood halen thx vas
gezellig met de kids naar het park in de bakfietsquote:Op zondag 21 juli 2013 14:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik kan geen stokbroden meer zien, massaal komen die oud-zuid kakkertjes stash inslaan om de parkje te checken, leuk is anders om elk halfuur een nieuwe shitload aan stokbroden te bakken.
/klaagklaag
lijkt me echt iets voor 4ebe alleen kan ze niet bij de trappersquote:Op zondag 21 juli 2013 15:22 schreef gers het volgende:
[..]
gezellig met de kids naar het park in de bakfiets
En ze heeft alleen hamsters.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lijkt me echt iets voor 4ebe alleen kan ze niet bij de trappers
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:32 schreef Ezio het volgende:
Godver, ik rol net pas mijn bed uit en lig nu helemaal stuk om dit plaatje
[ afbeelding ]_!
quote:
Ja man gewoon lekker lammen op de zondagmiddagquote:
En daarom dus geen kinderen.quote:
Ik mis de pikante foto's van jou in mijn inboxquote:Op zondag 21 juli 2013 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mis de knop "fuck you" op FB.
"I don't care" mag ook
quote:Op zondag 21 juli 2013 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mis de knop "fuck you" op FB.
"I don't care" mag ook
Struggles in de zomertijd. Met de herfst trekt het wel weer aan.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:32 schreef Ezio het volgende:
Godver, ik rol net pas mijn bed uit en lig nu helemaal stuk om dit plaatje
[ afbeelding ]_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |