Hoe herken je dat volk in hemelsnaamquote:Op maandag 22 juli 2013 10:39 schreef Salatrel het volgende:
oh en de oom van ranomi kromowidjojo ben ik ook wel eens tegengekomen
nouja... de man zat in de intercity naar groningen met een persoonlijke ov chipkaart (dus met zijn achternaam erop) en zoveel getinte mensen zie je niet in de ic naar groningen dus 1 + 1 + 1 = 2 en gevraagd bent u toevallig familie van?quote:Op maandag 22 juli 2013 10:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe herken je dat volk in hemelsnaamHeb geen idee wie die Ranomi zelf is en zou al helemaal zijn fucking oom niet kennen
Oh whehehe. Maarre, niet zoveel getinte mensen naar Groningen? Dat is ook onzin tochquote:Op maandag 22 juli 2013 10:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nouja... de man zat in de intercity naar groningen met een persoonlijke ov chipkaart (dus met zijn achternaam erop) en zoveel getinte mensen zie je niet in de ic naar groningen dus 1 + 1 + 1 = 2 en gevraagd bent u toevallig familie van?
moest ie lachen en bevestigde heten het is nou ook niet echt een vele voorkomende naam. en ze is trouwens zwemkampioene
ik kom uit de randstad he.....quote:Op maandag 22 juli 2013 10:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh whehehe. Maarre, niet zoveel getinte mensen naar Groningen? Dat is ook onzin toch
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
Groningen zit juist vol met indo's. Of die met OV reizen weet ik dan weer niet.
Jaquote:
Ja, ben nu in Assen.quote:
Ik hou van toko'squote:Op maandag 22 juli 2013 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jazit vlakbij mijn huis zo'n toko waar je af kan halen ook. Daar ruikt het in de omgeving ook de hele dag naar dat eten
Ja, die zijn vaak wel fijnquote:
Waarom?quote:Op maandag 22 juli 2013 10:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ok zwolle even overstappen he spoor 10
Alleen hier werken een beetje chagrijnige Asiansquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 11:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen hier werken een beetje chagrijnige Asiansiig altijd zo'n nors gezicht en korte antwoorden
Waarom is tilburg het terugkerende onderwerp? iets gemist..?quote:
roze maandagquote:Op maandag 22 juli 2013 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom is tilburg het terugkerende onderwerp? iets gemist..?
Oh.. ok.. ik heb niet eens 1 roze kledingstukquote:
geloof ik niet. Jij lijkt me echt het type voor een roze stringetje met olifantenslurf aan de voorkantquote:Op maandag 22 juli 2013 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh.. ok.. ik heb niet eens 1 roze kledingstuk
Dit beeld van mijquote:Op maandag 22 juli 2013 11:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geloof ik niet. Jij lijkt me echt het type voor een roze stringetje met olifantenslurf aan de voorkant
Mee eens wel, dat zijn gewoon van die gezellige gastvrije mensen, zou best indonesische schoonouders willen ofzoquote:Op maandag 22 juli 2013 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]dat is overal zo omdat ze nauwelijks NL kunnen praten.
Maar dan heb ik het vooral hier over vietnamezen e.d.
Indo's zijn altijd heel warm en vriendelijk hier.
Ja, kloptquote:Op maandag 22 juli 2013 11:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mee eens wel, dat zijn gewoon van die gezellige gastvrije mensen, zou best indonesische schoonouders willen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |