Puntje van je neus.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vergezocht dit, maar puntje voor de moeite wel.
Gvdquote:Op zondag 21 juli 2013 22:47 schreef Chloroform het volgende:
Overigens zin in speklapjes gekregen.
inb4 'leg jezelf maar op de BBQ huehuehuehhjwhdkjjw'
Puntje van mijn neus in jouw anus terwijl ik je ballen lik.quote:
Wow.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Puntje van mijn neus in jouw anus terwijl ik je ballen lik.
Nies in m'n reet, was vorige keer ook een succes.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Puntje van mijn neus in jouw anus terwijl ik je ballen lik.
Hahahaha godskanki.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nies in m'n reet, was vorige keer ook een succes.
Wow.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:53 schreef Salatrel het volgende:
Ik wil helemaal niet lezen wat dec allemaal in zijn reet stopt
Lukt het opa ?quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:53 schreef Salatrel het volgende:
Ik wil helemaal niet lezen wat dec allemaal in zijn reet stopt
I'm with stupidquote:
Hardop met een soort van knor-lachquote:Op zondag 21 juli 2013 22:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nies in m'n reet, was vorige keer ook een succes.
Schelequote:
quote:
Pics van ketting.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:09 schreef VeerEli het volgende:
Haha ik zag een leuke ketting op een webshop, ging vervolgens op eBay zoeken, binnen 1 minuut precies hetzelfde kettinkje gevonden. Op haar webshop: 20 euro. Nu geboden op eBay: $1,57![]()
![]()
Mwhahahahaquote:Op maandag 22 juli 2013 00:12 schreef Ezio het volgende:
Ik heb trouwens een vriendin die op okcupid een profiel heeft (datingsite)
Niks mis mee, maar ze friendzoned dus elke gast waar ze mee meet. Best zielig, ze heeft nu een stuk of 6-8 van die kereltjes die ze meeneemt naar feestjes of gewoon uit in de stad, en je ziet het verlangen gewoon in die oogjes
Oh en op het moment dat ze aan mij worden voorgesteld krijg ik altijd direct zo'n blik vol haat toegeworpen omdat ze me als een rivaal zienquote:
Ik kan me hier wel in vinden.quote:Op maandag 22 juli 2013 02:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tijd dat het weer gaat vriezen en om de schaatsen onder te binden![]()
Erwtensoep
Warme chocolademelk met slagroom en spekjes
Stamppot
Klapstuk
Ijs van voorruit afkrabben
Stoofpotten
Gloeiend hete soep
Ja maar jij bent een summerfagquote:
Nee want dan zou je als man uiteindelijk gewend raken aan korte rokjes en diepe decolletés en dat is geen wereld waar ik in wil leven.quote:Op maandag 22 juli 2013 02:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou gewoon altijd 20-22 graden moeten.zijn
Ja ik vond lieve kijkbuiskinderen net iets te ouderwets overkomen, te meer omdat de buis met de komst van lcd / tft / plasma redelijk verdwenen is.quote:
en terecht. Heb je promotie gehad?quote:Op maandag 22 juli 2013 07:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja ik vond lieve kijkbuiskinderen net iets te ouderwets overkomen, te meer omdat de buis met de komst van lcd / tft / plasma redelijk verdwenen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |