winterdienstregelingquote:Op maandag 22 juli 2013 02:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tijd dat het weer gaat vriezen en om de schaatsen onder te binden![]()
Erwtensoep
Warme chocolademelk met slagroom en spekjes
Stamppot
Klapstuk
Ijs van voorruit afkrabben
Stoofpotten
Gloeiend hete soep
vrij vandaagquote:Op maandag 22 juli 2013 09:17 schreef WAHRHEIT het volgende:
sala schroef die airco in de trein eens 20 graden naar beneden
Maar komt er misschien wat wind door die spleet?quote:Op maandag 22 juli 2013 09:20 schreef Salatrel het volgende:
tevens mensen die met dit weer bij de deur blijven staan/zittendaar is heul gene airco
Wie gaat er daar nou zittenquote:Op maandag 22 juli 2013 09:20 schreef Salatrel het volgende:
tevens mensen die met dit weer bij de deur blijven staan/zittendaar is heul gene airco
laatst nog iemandquote:Op maandag 22 juli 2013 09:30 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Wie gaat er daar nou zittenHet stinkt daar naar zweet en pis
Net de metro.
gaat dit nog steeds over de trein?quote:Op maandag 22 juli 2013 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar komt er misschien wat wind door die spleet?
Ja, spleet van de deurquote:
Dat ik jou (of jij mij, want ik herken jou toch niet) nog nooit gezien hebquote:Op maandag 22 juli 2013 09:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
laatst nog iemanddus ik zeg zo: goh, heb u het nie warm? het is hardstikke rustig en u zit op de warmste en slechtst geventileerde plek in de trein.... ohh njah tis maar 1 halte hoor hihi...
was alleen van zwolle naar assen en dat is 40 minuten ofzo
kan allebeiquote:Op maandag 22 juli 2013 10:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat ik jou (of jij mij, want ik herken jou toch niet) nog nooit gezien hebAls je regelmatig in die route van Zwolle naar Groningen/Leeuwarden zit. Of juist andersom; Leeuwarden naar Schiphol enz, die route?
Dat er zo'n chick tussen de deur klem zit... en je er naast gaat staan en vraag of ze van FOK! isquote:Op maandag 22 juli 2013 10:33 schreef Salatrel het volgende:
en ik ga aan elke klunzige deerne vragen HEEEEEEEYYYYYY BEN JIJ VEERELI VAN FOK??????
mwhaahaha jij hoeft niks te vragen, je zou me moeten kunnen herkennenquote:Op maandag 22 juli 2013 10:33 schreef Salatrel het volgende:
en ik ga aan elke klunzige deerne vragen HEEEEEEEYYYYYY BEN JIJ VEERELI VAN FOK??????
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:34 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
psst, hey heb jij gezien of die blonde net op Fok! zat te posten?
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:34 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
psst, hey heb jij gezien of die blonde net op Fok! zat te posten?
In de trein?quote:Op maandag 22 juli 2013 10:36 schreef Salatrel het volgende:
ben nick en simon gelukkig nog nooit tegengekomenwel andere "bn'ers"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |