SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady of Piel_de_Sapo.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Zoek je ruziequote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Het moet wel een plek in Nederland zijn hè?
Hebben we dat nog niet dan?quote:
Had niet door dat ik de lapo hadquote:
Nog steeds met Herr Stefan, bin ich correct?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:43 schreef arachide. het volgende:
Ik kwam hier echt toen ik 16 en cutie was, nu ben ik 19 en samenwonend. Wtf
Met VH?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:43 schreef arachide. het volgende:
Ja die hebben wequote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben we dat nog niet dan?![]()
Maar nee, Broertje..... met jou zoek ik toch geen ruzie..... dat weet je toch?
Jup.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog steeds met Herr Stefan, bin ich correct?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:43 schreef arachide. het volgende:
zo schoon is dat nietquote:
Mooi..... alleen kan ik wel met modder gooien, maar haal ik Friesland nooit vanaf hier.quote:
Tijd gaat snelquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:43 schreef arachide. het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
zo schoon is dat niet
Jammerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi..... alleen kan ik wel met modder gooien, maar haal ik Friesland nooit vanaf hier.
Ja alleen Friese modderquote:
Duurt nog wel even hè?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Maar nu je het zegt ara ik ben bijna jarig![]()
ouwe man
Ik ben geen steek veranderdquote:
Ik eet wel eens hemelse modder!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja alleen Friese modder
voor dat je het weet is het oktober hoorquote:
Imitatie Barbie?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben geen steek veranderdtikje dikker, iets meer tikje meer tiet. Oh, en rood haar.
Whehehe okee dan!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben geen steek veranderdtikje dikker, iets meer tikje meer tiet. Oh, en rood haar.
Niets van gemerkt met al het groen rondom mijn huisquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
zo schoon is dat niet
Dat is nep groenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Niets van gemerkt met al het groen rondom mijn huis
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Haha, nee en die wijde groene vlaktes van die provincie van jou komen door natuurlijk voor
Woon je ook in rotterdam?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Niets van gemerkt met al het groen rondom mijn huis
Niks mis met koeienquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:50 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Net zoals die wilde koeien van je zeker
Klopt al vind ik de horde schapen die hier regelmatig op de dijk lopen te grazen ook wel best.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Niks mis met koeien
Behalve met oude. Als die in een sloot flikkeren; lekker laten liggen, die krengen!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Niks mis met koeien
Nee zieligquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Behalve met oude. Als die in een sloot flikkeren; lekker laten liggen, die krengen!
Schapen zijn irritantquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Klopt al vind ik de horde schapen die hier regelmatig op de dijk lopen te grazen ook wel best.
Ze zit nu alleen in jongquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:52 schreef Melting het volgende:
Maar luister je nooit meer mee dan, Arachide?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:53 schreef ToT het volgende:
Ja het is ouwelullen (M/V0 muziekavondje vanaaf!
Barende geiten zijn ergerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:53 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Schapen zijn irritant
Veel herrie maken die beesten.
Geen graftakken perkamente/bakelieten geluidenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:53 schreef ToT het volgende:
Ja het is ouwelullen (M/V0 muziekavondje vanaaf!
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:55 schreef ToT het volgende:
Last second wijziging in nummer wat ik hierna ga draaien!
Bij mijn werk hebben ze schapen en dus lammetjes en die werden gescheiden wan de ooien, dan heb je een paar dagen véél geblaat.quote:
Iets in die richting!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Geen graftakken perkamente/bakelieten geluiden
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets in die richting!
Melting. laatste nummer!
Kweetniet, het nummer wat ik nu gekozen heb link ik gewoon op één of andere manier aan die vorige.quote:
Ik was depressief. Ik was compleet lamgeslagen door mijn eigen domme gevecht in een voor mij foute relatie. Ik had geen zin om jullie te vervelen met nare confrontaties. Je weet wel waar ik dan op doel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:52 schreef Melting het volgende:
Maar luister je nooit meer mee dan, Arachide?
Meest awesome subforum van fok! In ieder geval wel de leukste modjesquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ze zit nu alleen in jong
Goed dat je het achter je gelaten hebt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik was depressief. Ik was compleet lamgeslagen door mijn eigen domme gevecht in een voor mij foute relatie. Ik had geen zin om jullie te vervelen met nare confrontaties. Je weet wel waar ik dan op doel.
In die tijd heb ik tijd bij de psych gezeten en voor het eerst echt mezelf willen veranderen. Daarna heb ik het allemaal achter me gelaten.
Bedanktquote:
She's a terminator!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:02 schreef arachide. het volgende:
Maar ik ga vriendjelief ophalen van werk.
I'll be back
Wil je die foto van mij wel eens weghalen.quote:
Neequote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil je die foto van mij wel eens weghalen.
quote:
Wees blij, daar had je nog een wilde haardosquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil je die foto van mij wel eens weghalen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:05 schreef Melting het volgende:
Avond is trouwens sowieso tot 1.00 gevuld vanavond.![]()
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:05 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Wees blij, daar had je nog een wilde haardos
Echt niet!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:06 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Je staat maar tot 00:30 op het rooster trouwens
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar bij dit nummer lijkt de bitrate ook legendarisch laag te zijn!
Spanish pepper eyes!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:11 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Spaanse peper ogen zijn nooit fijn.
Welk nummer dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:13 schreef ToT het volgende:
Doet me aan een nummer van George Michael denken, dit!
Gevocered nog wel?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:13 schreef ToT het volgende:
Doet me aan een nummer van George Michael denken, dit!Oh die heeft dit gewoon gevocered!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja beetje snel getypt en multitasken! :'0
quote:
Genre?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:16 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Iemand nog filmtips? Ben een beetje "seriemoe".
Ik sta eigenlijk overal wel voor open als er maar "tempo" in de film zit.quote:
Dat denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:19 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Ik sta eigenlijk overal wel voor oen als er maar "tempo" in de film zit.
Sharknado durf ik nog niet helemaal aan al past die denk ik wel in het rijtje met "Bad Taste", "Guest House Paradiso" etc.
Als je bad taste films wil: Megiddo, en Sound of thunder!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:19 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Ik sta eigenlijk overal wel voor oen als er maar "tempo" in de film zit.
Sharknado durf ik nog niet helemaal aan al past die denk ik wel in het rijtje met "Bad Taste", "Guest House Paradiso" etc.
Nah dit nummer, theme van Dexter moet hier haast wel van afgeleid zijnquote:
Nooit gekeken dus ik weet het niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:22 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Nah dit nummer, theme van Dexter moet hier haast wel van afgeleid zijn
Wel een leuke serie, blood spatter analist die zelf serial killer is.quote:
Ja dat had ik nog net begrepen idd.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:23 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Wel een leuke serie, blood spatter analist die zelf serial killer is.
Zakdoekje leggen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Tijdens mijn show doen we ook een spelletje
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
4 op een rij?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Jaquote:
Als het maar geen volgesnoten zakdoekje is.quote:
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
jullie moeten het het nummer+ album + jaartal raden voor punten. Beloning virtueel kusje van Muis voor de mannen, virtueel kusje van mij voor de vrouwelijke winnaar.
Jaartal zal wel heel erg moeilijk gaan!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
jullie moeten het nummer+ album + jaartal raden voor punten. Beloning virtueel kusje van Muis voor de mannen, virtueel kusje van mij voor de vrouwelijke winnaar.
Daaromquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaartal zal wel heel erg moeilijk gaan!
In het topic posten of via DM?
Als iemand de juiste naam en album noemt maar het verkeerde jaartal, en een ander haakt daar op in en noemt het juiste jaartal?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Daarom![]()
Hmm ik denk in het topic
Nu je het zegt is het misschien handiger in dmquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Als iemand de juiste naam en album noemt maar het verkeerde jaartal, en een ander haakt daar op in en noemt het juiste jaartal?
In het topic is wel weer leuker natuurlijk, maar via DM lijkt me handiger.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nu je het zegt is het misschien handiger in dm
Overleg anders even met Muisje.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nu je het zegt is het misschien handiger in dm
Die is niet onlinequote:
Ja.......quote:
Gewoon proberenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:51 schreef ToT het volgende:
Ik ben overigens bang dat ik straks geen enkele punt ga scoren: ik weet echt heel weinig albumnamen.
+1quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:51 schreef ToT het volgende:
Ik ben overigens bang dat ik straks geen enkele punt ga scoren: ik weet echt heel weinig albumnamen.
Waar?quote:
zag dat ze online was geweest en dacht misschien lurkt zequote:
quote:
Ik ben een muizen lokkerquote:
Broertje is kaas?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ben een muizen lokker![]()
Hey
Correct, eerst dm's beantwoorden, def-sc bij lezen, en normaal gesproken dan pas hier zwaaienquote:
Ik ben 30% van kaasquote:
Smeltendequote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ben 30% van kaas
Prima toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Correct, eerst dm's beantwoorden, def-sc bij lezen, en normaal gesproken dan pas hier zwaaien
Ben bij de geboorte in een vat met kaas gevallenquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ben bij de geboorte in een vat met kaas gevallen
Aah lievquote:
wortelquote:
Worteltjeskaas!quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Worteltjeskaas!![]()
(Ik dacht ook al dat het wortel was.)
Je mag gewoon googlen hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:51 schreef ToT het volgende:
Ik ken geen één cd van Bowie. Dus ik moet sowieso googlen.quote:
Ik zie het....quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die prut die ze hier in NL verkopen. Echte Engelse is echt worteltjes oranje
[ afbeelding ]
Slechte zaak hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken geen één cd van Bowie. Dus ik moet sowieso googlen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken geen één cd van Bowie. Dus ik moet sowieso googlen.
Dat doe ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gaat er om dat je gewoon mee doet
quote:
Scheelt weer dat ik niet mee kan doenquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Scheelt weer dat ik niet mee kan doen
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijzelf: als er een knappe chick voorbij loopt wordt mijn staartje een stok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Justin de kitten werd vijf weken geleden meer dood dan levend gevonden in de Amerikaanse stad Philadelphia. Een dierenbeul had hem in de fik gezet, wat hem zijn vacht en zijn oortjes kostte.
Toen Justin net werd binnengebracht, ging het niet zo goed met hem
Met speciale laserbehandelingen probeerden dierenartsen Justin sneller te laten genezen. Het pluizenbolletje kreeg een kap op het hoofd om ervoor te zorgen dat hij niet aan zijn wonden zou likken.
Na een paar weken in de kliniek ging het langzaam beter. De kitten at na een tijdje weer gewoon zelfstandig en waggelde vrolijk in het rond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is niet normaal.
Die mensen moeten ze ik weet niet wat aan doen. Misselijk zeg!
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Als de jouwe dat doet, zou ik hem beter af laten stellen.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Als de jouwe dat doet, zou ik hem beter af laten stellen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]WOOHOO!!!
Die waar je al langer aan zat te denken?
iets met vier wielen en zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
iets met vier wielen en zoDat is een grote bak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wel een mooie wagen.
Ain't it funny how it is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi formaat autootje voor mijquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is een grote bak.
"Wel een mooie wagen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:37 schreef ToT het volgende:
What sounds funny and smells like carrots?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
Ladingen kaas en schimmelworstquote:
Je vergeet het bierquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:39 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ladingen kaas en schimmelworst
Géén geld meer voorquote:
Join the club!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Géén geld meer voorik heb een auto gekocht
Die éne met die veerquote:
Bedankt voor de waarschuwingquote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
![]()
Iets met een kat....... op het spek en zo..... van een familie lid en zo....
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Justin de kitten werd vijf weken geleden meer dood dan levend gevonden in de Amerikaanse stad Philadelphia. Een dierenbeul had hem in de fik gezet, wat hem zijn vacht en zijn oortjes kostte.
Met speciale laserbehandelingen probeerden dierenartsen Justin sneller te laten genezen. Het pluizenbolletje kreeg een kap op het hoofd om ervoor te zorgen dat hij niet aan zijn wonden zou likken.
Na een paar weken in de kliniek ging het langzaam beter. De kitten at na een tijdje weer gewoon zelfstandig en waggelde vrolijk in het rond.Over zulke mensen moet je gewoon een emmer zuur heen gooien. Net als die achterlijke mensen die geile op dikke vrouwen op mini pony's. Of mensen die aan hondengevechten doen. Of mensen die een hond aan een boom vastbinden als ze op vakantie gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Base mag ookquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over zulke mensen moet je gewoon een emmer zuur heen gooien. Net als die achterlijke mensen die geile op dikke vrouwen op mini pony's. Of mensen die aan hondengevechten doen. Of mensen die een hond aan een boom vastbinden als ze op vakantie gaan.
Na een paar weken in de kliniek ging het langzaam beter. De kitten at na een tijdje weer gewoon zelfstandig en waggelde vrolijk in het rond.Ik volg dit katje ook op Facebook. Ik zou zo graag eens met een rijkelijk gevulde gereedschapskist en deze dader in een geluidsdichte ruimte willen vertoeven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!
Hond uitgelatenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:40 schreef Melting het volgende:
Is Broertje in slaap gevallen eigenlijk?
Knap beessie dat ie een FB account kan makenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:47 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ik volg dit katje ook op Facebook. Ik zou zo graag eens met een rijkelijk gevulde gereedschapskist en deze dader in een geluidsdichte ruimte willen vertoeven...
Ja andere honden heb ik nietquote:
Nee, leg eens uit.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja andere honden heb ik niet![]()
kwart voor elf is een beetje te laat snap je
Jaquote:
Anders doet ze het in huisquote:
Snap ik wel hoor....quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Anders doet ze het in huis
Ik heb niet zoveel met haar.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Hartstikke bekend man!De film Hair ook!
Weet ik ook welquote:
Beterquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
Vanochtend viel een schroefje uit mijn brilletje waardoor het glas eruit viel. Hele dag met een oud brilletje gelopen, gaf toch teveel koppijn. Zojuist mijn normale brilletje gefixed met ducttape, dus ik kan weer goed zien
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
Vanochtend viel een schroefje uit mijn brilletje waardoor het glas eruit viel. Hele dag met een oud brilletje gelopen, gaf toch teveel koppijn. Zojuist mijn normale brilletje gefixed met ducttape, dus ik kan weer goed zien
Daar moeten we wat aan doen leeg het snelquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Daar moeten we wat aan doen leeg het snel
Uiteraard!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
U geeft een go ? aan mij en muis
nog geen pilsquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ben je er klaar voor muis ?
Ik heb nu ook geen pilsquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nog geen pils
Ja, hoor ik ben er klaar voor
Oh verrek ja....quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:00 schreef ToT het volgende:
Thx Melting, en tot zo weer met je volgende show!
Bedankt voor de muzikale omlijsting van onze showquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:00 schreef ToT het volgende:
Thx Melting, en tot zo weer met je volgende show!
Jaquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
punten
MsMessy: 1
Melting: 1
ToT: 1
Kat: 1
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
punten
MsMessy: 1
ToT: 1
Kat: 1
Jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:05 schreef LompeHork het volgende:
Ik word gedwongen door Broertje om te luisteren.
Hey LH!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:05 schreef LompeHork het volgende:
Broertje & Muisjes Bowie Show:quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:05 schreef LompeHork het volgende:
Oh, alleen Bowie? Kans dat ik snel weer weg ben danquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Broertje & Muisjes Bowie Show:
De enige spelregel is simpel, raad de titel van de song, de titel van de elpee en het jaar waarin de elpee uit kwam en DM dit naar MaryMouse.
Eén punt per volledig goed antwoord, géén punt als het jaar verkeerd is.
Duidelijke typefouten in titel(s) wordt gewoon goed gerekend hoor
ToTterdeToTquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:05 schreef LompeHork het volgende:
Straks enorm veel afwisseling.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, alleen Bowie? Kans dat ik snel weer weg ben danwas op zoek naar wat afwisseling vanavond
Ja sorryquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, alleen Bowie? Kans dat ik snel weer weg ben danwas op zoek naar wat afwisseling vanavond
En na 1 uur worst het alleen nog maar diverser...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Alles fijn?
Ja en @ afwisseling: het is de hele avond ouwelullenmuziek!
Ik had hem toch goed?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
punten:
MsMessy: 2
ToT: 2
Kat: 2
quote:
Niets leuks aan hoor, compleet gedwongen met lijmklemmen en katzakkenquote:
Coolquote:
Ja perfect, kon niet beter zelfsquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Alles fijn?
Ja en @ afwisseling: het is de hele avond ouwelullenmuziek!
Niks sorryquote:
Dat klinkt goed!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:10 schreef LompeHork het volgende:
Ja perfect, kon niet beter zelfs
Ouwelullenmuziek, oh dan zit ik wel goed
Je hebt niets gezegd over in welk land de cd/lp uit moest komen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]1970, dat hij in andere landen pas een jaar of zo later uitkwam kan ik toch niet goed rekenen.
Dan is het goedquote:
Klopt, we hadden eerst veel meer spul van ze staan, maar is allemaal al verhuist naar het andere labelquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Dat ding van PF op je fb is best![]()
Schaam jequote:
Hey tof man, feli!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nieuwe baan gescored, dus per september gewoon weer normaal verdienen
Hoe is het daar dan?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, we hadden eerst veel meer spul van ze staan, maar is allemaal al verhuist naar het andere label
Applicatie-ontwikkeling kant, dus veel nieuw spul leren, heb er echt zin inquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey tof man, feli!![]()
Wat voor werk?
En hier issie goed hoor!
Reorganisatie, overgenomen door Universal Music.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]vanwaar dat het weg gaat dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |