Tja.... wat is goed. Heb wat flesjes gekocht van merken die ik nog niet kende.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar vertel!En heb je nog wat goeds op de kop kunnen tikken?
Pftt gewoon alle soorten kopenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:31 schreef Melting het volgende:
Die bierhemel zit hier net over de grens. Hebben daar misschien wel 100 verschillende bieren als het niet meer is.
Erg lastig kiezen dus.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja.... wat is goed. Heb wat flesjes gekocht van merken die ik nog niet kende.
Hopen dat ie ze lekker vind.
Heej!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:34 schreef arachide. het volgende:
Maarre, wat tof dat dit nog leeft! Wie zitten hier allemaal nog?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:33 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Pftt gewoon alle soorten kopen
Ik eigenlijk nog best wel veelquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:34 schreef arachide. het volgende:
Je bedoelt dat je denkt eigenlijk nog best wel veel?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nog best wel veel
Deze dj's:quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:34 schreef arachide. het volgende:
Hey! Hoeist met jou dan?quote:
*Kijkt op zijn rugquote:
Dat lijstje is niet echt up-to-date meer.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze dj's:
AldoTheApache, Blub, Broertje, EggsTC, Fokker89, Grohl, Jofu, Lola, Lompehork, Monopoly, Morph, Nater, Nine, Nodig, Possie, Raffie, Rockiejj, Siep, Stiffler, Symph, ToT, Uccie, Viro, Vout, WebHawk, Wicked, Zijdezacht, Zwab, miniem, pedaalemmer, robdriessen, sint.
En verder nog wel luisteraars.
Whehehe ja gaat wel hier, en ik woon daar nog steeds, maar waarschijnlijk niet lang meer.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hey! Hoeist met jou dan?woon je nog steeds in het wonderschone gebied -wat ik niet bij naam ga noemen-?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
*Kijkt op zijn rug
sorry er groeit geen geld op mijn rug helaas
dat zei ik ookquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je denkt eigenlijk nog best wel veel?![]()
![]()
Wel haren?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
*Kijkt op zijn rug
sorry er groeit geen geld op mijn rug helaas
ToT komt het Brabantse land opzoeken?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja gaat wel hier, en ik woon daar nog steeds, maar waarschijnlijk niet lang meer.
Sorry heb het zelf nodigquote:
Neequote:
Jij bent nu.. 17? 16?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nog best wel veel
Hehehe ja nou ik moet heel goed nadenken over wat ik nou precies wil als ik hier weg ga.Ik heb op zich wel wat ideetjes.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:37 schreef Melting het volgende:
[..]
ToT komt het Brabantse land opzoeken?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Sorry heb het zelf nodig
Rijles is ¤ 31 per lesquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:38 schreef Melting het volgende:
[..]Niet alles voor jezelf willen houden.
En het Brabantse land staat met stip op 1 natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja nou ik moet heel goed nadenken over wat ik nou precies wil als ik hier weg ga.Ik heb op zich wel wat ideetjes.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:38 schreef Melting het volgende:
[..]Niet alles voor jezelf willen houden.
Whehehe ja nou op een paar Fokkerts na heb ik daar niemand zitten die ik ken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:39 schreef Melting het volgende:
[..]
En het Brabantse land staat met stip op 1 natuurlijk.
41quote:
Mooi toch.....quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja nou op een paar Fokkerts na heb ik daar niemand zitten die ik ken.
16quote:
Dat is ook wel de bedoeling ja!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi toch.....
Nee serieus.... als ik het mocht zeggen zou ik wat dichter bij je moeder gaan wonen.
Friesland bedoel jequote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:39 schreef Melting het volgende:
[..]
En het Brabantse land staat met stip op 1 natuurlijk.
31 bij de rijschool dir klant bij ons is, maar is wel 50 minutenquote:
quote:
Cool! Ik ben ook net verhuisdquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja gaat wel hier, en ik woon daar nog steeds, maar waarschijnlijk niet lang meer.
Per minuut dus wel voordeliger!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:40 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
31 bij de rijschool dir klant bij ons is, maar is wel 50 minuten
Het moet wel een plek in Nederland zijn hè?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Friesland bedoel je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |