SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady of Piel_de_Sapo.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Same shit, different day
SC hopper present
niet meer, beetje internetten met R'49 op de achtergrondquote:
had de 60's best mee willen makenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:13 schreef dekatophetspek het volgende:
Is zo ontzettend veel mooie muziek gemaakt in de sixties...
die w8 ik nog ff afquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:20 schreef dekatophetspek het volgende:
zal mij benieuwen of je de volgende ook kent...
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:24 schreef dekatophetspek het volgende:
yep en ook nog met een bonus single
zekerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:25 schreef dekatophetspek het volgende:
Dat ie maar gesmaakt mag hebben !
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:28 schreef dekatophetspek het volgende:
Bedankt voor het luisteren allemaal
Jij kan datquote:Op zaterdag 20 juli 2013 07:05 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen.
Zo meteen fitheidstest op de sportschool.
Top.quote:
Sorry Act-f was ook niet netjes....maar mijn verbinding knalde er definitief uit en toen dacht ik....pff laat maar ik ga slapen!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Denk hetIk bedoel, laat wat van je horen of zo
Lolaaaaaaaaaaaquote:
Test was goed.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Test was goed.
Al haalde mijn hartslag niet het aantal van vorige keer.
Maar wel afgevallen, minder vet, etc. Kortom: alles was goed.
Goed.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Test was goed.
Goed bezigquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Test was goed.
Kon hij dat zien?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:28 schreef Kally het volgende:
Gisteren zei die knul die mijn tattoo zet, je bent afgevallen in die 2 weken
Vandaag bewolking. Morgen weer zon.quote:
Uh aangezien hij mijn rug doet, dus ik in bh lig jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Kon hij dat zien?
En was dat ook zo?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Uh aangezien hij mijn rug doet, dus ik in bh lig ja
En ja
Ik ben in totaal al 7 kilo kwijt, misschien wel meer, even wegenquote:
Ik doe in principe weinig, ik drink veel water, eet gezonder en snoep dus niks meer. dat is het enigequote:
quote:
Morgenquote:
Ja ik moest ook lachenquote:
Ik kom alleen maar aanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik doe in principe weinig, ik drink veel water, eet gezonder en snoep dus niks meer. dat is het enige
Wel na mijn vakantie naar de sportschool
Hoe kan dat nou, je bent zo goed bezig?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar aan
Ik doe iets verkeerd
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, je bent zo goed bezig?
Ohhh ja daar ligt het zeker aanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Wel hou ik veel vocht vast want ongesteldheid is aant rommelen. Dus wellicht volgende weegdag
Ik zet gewoon door. Hopelijk gaan die 2 maanden snel voorbij dan kan ik wat uitgebreider advies inwinnen enzo en aangepaster schema krijgen
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ohhh ja daar ligt het zeker aan
En inderdaad gewoon doorzetten meis, je kan het, ik doe mee over 2 weken en ik ben super trots op je
Ja sorryquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja sorry
Ik zal het anders zeggen, ben bezig en het is te warm
Nu niet meer? Dat is goed voor de lijnquote:
Ik zat aan de laatste hap, er stak nog een blaadje sla uit m'n smoel en ik leek op het moment van de MI op een geschockeerd konijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu niet meer? Dat is goed voor de lijn
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat aan de laatste hap, er stak nog een blaadje sla uit m'n smoel en ik leek op het moment van de MI op een geschockeerd konijn.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat aan de laatste hap, er stak nog een blaadje sla uit m'n smoel en ik leek op het moment van de MI op een geschockeerd konijn.
Rapper Halve Neuroquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:20 schreef ToT het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)t-Vlaams-Koningslied Dus...
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:25 schreef Kally het volgende:
Ik ben even douchen en dan boodschappies doen
Hoorde je "tssssssssssssssss!" net als wanneer je een pan van het vuur haalt en meteen de kraan erop opendraait?quote:
Jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoorde je "tssssssssssssssss!" net als wanneer je een pan van het vuur haalt en meteen de kraan erop opendraait?
Ja datquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens. Moest net ff wat boodschappen doen, kom ik weer thuis, blergh!
WTquote:
Heey ouwe straathosselaar, paracetamolvermaler, hoe gaat het daarzo? Heb je je salaris van die ene maand inmiddels alweer terug?quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heey ouwe straathosselaar, paracetamolvermaler, hoe gaat het daarzo? Heb je je salaris van die ene maand inmiddels alweer terug?
Met mij gaat alles tot vervelens toe zijn gangetje, maar binnenkort sollicitatiegesprekje om de vervelenstoe te begrenzen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]allang al man haha. Maar alles gaat zijn gangetje en bij jou?
Ik ben tegenwoordig een kantoorpikkiequote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met mij gaat alles tot vervelens toe zijn gangetje, maar binnenkort sollicitatiegesprekje om de vervelenstoe te begrenzen.
Maar zolang ik floes in de laatje blijft deze schimmel gewoon doorwoekeren.
Ah, dus gewoon modden op het werkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig een kantoorpikkie
Weet niet of ik wel op fok kan via netwerk op werkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, dus gewoon modden op het werk
quote:
Ik kan nog niet luisteren.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:44 schreef dekatophetspek het volgende:
iemand bezwaar als ik zo effe een uurtje ouwelullenmuziek ga draaien ?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:44 schreef dekatophetspek het volgende:
iemand bezwaar als ik zo effe een uurtje ouwelullenmuziek ga draaien ?
Ik begin om 17 uur, dus dan mis je maar 10 minutenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan nog niet luisteren.![]()
Pas over zo'n 20 minuten.
Je hebt het hier tegen MELTING, ja!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:52 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik begin om 17 uur, dus dan mis je maar 10 minutenDraai ik eerst wel wat slechte nummers dan mis je helemaal niks
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt het hier tegen MELTING, ja!Wat wij slechte muziek noemen..............
Ik luister niet, wat mis ik?quote:
Zingende eekhoornsquote:
Zeg!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt het hier tegen MELTING, ja!Wat wij slechte muziek noemen..............
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:01 schreef ToT het volgende:
En dit is helemaal in Melting z'n straatje hoor!
quote:
Reactie van Broertje als hij bier ruikt?quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Reactie van Broertje als hij bier ruikt?
Neequote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Reactie van Broertje als hij bier ruikt?
Ik heb al een showquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:13 schreef Melting het volgende:
Oh..... er wordt nog een vrijwilliger gezocht om van 18.00 tot 19.00 te draaien.
Klopt helemaalquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe als niemand anders het gaat doen, doe ik het wel, ok.
LOL Is goed, ennehhhh....ToTteriaanse muziek!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Mooi zo.
Kan ik je al op het rooster zetten? Zo ja, met wat voor muziek?
Vandaag dus veel ouwe meuk op de radio?quote:
quote:
Nee ikquote:
quote:
Schrobbelèr!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:29 schreef dekatophetspek het volgende:
Je kan ook heel erg veel andere dingen in een koffiekopje doen!
Natuurlijkquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar het is totaal niet meer zoals het in het begin was he?
Mono draait soms nog wel eens.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:38 schreef MsMessy het volgende:
Hé ik nou alweer hier verdwaald?En ingetuned ook
Hoi.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:38 schreef MsMessy het volgende:
Hé ik nou alweer hier verdwaald?En ingetuned ook
Is het uit te houden bij jou?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:42 schreef MsMessy het volgende:
Iedereen de zomer in de bol en klaar voor een hittegolf?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:42 schreef MsMessy het volgende:
Yesyesyessssssquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:42 schreef MsMessy het volgende:
Waar moest ik ook alweer naartoe bellen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Yesyesyessssss
Althans, voor morgen, rest van de week hel op het werk met onderbezetting en oververhitte klanten die heel veel eisen en zelf afspraken niet nakomen dus hoezee enzulks.
Mwah ik denk dat het absoluut zweten zal zijn hier in huis morgen, dus waarschijnlijk kunnen we beter een park met wat schaduw opzoeken waarschijnlijk. Maar dat zien we morgen welquote:
Vandaar dat ik het zo koud heb...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:44 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Vermoedelijk wordt het geen hittegolf, omdat het vandaag te "koud" was.
Ik vind het primaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:44 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat het absoluut zweten zal zijn hier in huis morgen, dus waarschijnlijk kunnen we beter een park met wat schaduw opzoeken waarschijnlijk. Maar dat zien we morgen wel
Fok logica of het nou drie of vier golven zijn, nat word je tochquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:44 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Vermoedelijk wordt het geen hittegolf, omdat het vandaag te "koud" was.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Fok logica of het nou drie of vier golven zijn, nat word je toch
Weet er nog 1: Als het regent valt het meeste water naast je!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Fok logica of het nou drie of vier golven zijn, nat word je toch
Weet je wat het is, er is meer water dan vis.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:52 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Weet er nog 1: Als het regent valt het meeste water naast je!
En waar vindt je de meeste vis?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:53 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Weet je wat het is, er is meer water dan vis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:54 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
En waar vindt je de meeste vis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Als de kat van huis is, is hij ergens anders.quote:
Hier zeiden ze altijd:quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:56 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Als de kat van huis is, is hij ergens anders.
Als het kalf verdronken is, wordt het tijd om een nieuwe aan te schaffen
Iemand dood maken met een blije mus.
Als het kalf verdronken is heb je natte schnitzelquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:56 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Als de kat van huis is, is hij ergens anders.
Als het kalf verdronken is, wordt het tijd om een nieuwe aan te schaffen
Iemand dood maken met een blije mus.
Zucht loop ik brother te DM een... Ouderdom en teveel warmte denk ik...quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:01 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Zucht loop ik brother te DM een... Ouderdom en teveel warmte denk ik...
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:02 schreef ToT het volgende:
Hebbes!
Beetje in de zelfde stijl door gaan.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:03 schreef Melting het volgende:
Ik draai straks jaren 60 deuntjes.... sluit ook mooi aan.
Deze!
YWquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:05 schreef Melting het volgende:
Trouwens Kat..... bedankt voor de lekkere muziekjes!![]()
Hehehe niet de hele tijd hoor, alleen maar ff om mee te beginnen!quote:
Du?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe niet de hele tijd hoor, alleen maar ff om mee te beginnen!
Volgende is ook Duits, en wel bekend hier!
Graag gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:09 schreef Kally het volgende:
Mensen een fijne avond, zus tot morgen uurtje of 2 toch? Ik ben er van tussen
Yep, tot dan zusquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:09 schreef Kally het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:09 schreef Kally het volgende:
En waar is dat?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:17 schreef Melting het volgende:
ToT.... ik ben vandaag in de bierhemel geweest!
Vertel!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:17 schreef Melting het volgende:
ToT.... ik ben vandaag in de bierhemel geweest!
quote:
Hier net over de grens. Vertel zo meer..... deurbel.quote:
Tja.... wat is goed. Heb wat flesjes gekocht van merken die ik nog niet kende.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar vertel!En heb je nog wat goeds op de kop kunnen tikken?
Pftt gewoon alle soorten kopenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:31 schreef Melting het volgende:
Die bierhemel zit hier net over de grens. Hebben daar misschien wel 100 verschillende bieren als het niet meer is.
Erg lastig kiezen dus.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja.... wat is goed. Heb wat flesjes gekocht van merken die ik nog niet kende.
Hopen dat ie ze lekker vind.
Heej!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:34 schreef arachide. het volgende:
Maarre, wat tof dat dit nog leeft! Wie zitten hier allemaal nog?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:33 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Pftt gewoon alle soorten kopen
Ik eigenlijk nog best wel veelquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:34 schreef arachide. het volgende:
Je bedoelt dat je denkt eigenlijk nog best wel veel?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nog best wel veel
Deze dj's:quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:34 schreef arachide. het volgende:
Hey! Hoeist met jou dan?quote:
*Kijkt op zijn rugquote:
Dat lijstje is niet echt up-to-date meer.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze dj's:
AldoTheApache, Blub, Broertje, EggsTC, Fokker89, Grohl, Jofu, Lola, Lompehork, Monopoly, Morph, Nater, Nine, Nodig, Possie, Raffie, Rockiejj, Siep, Stiffler, Symph, ToT, Uccie, Viro, Vout, WebHawk, Wicked, Zijdezacht, Zwab, miniem, pedaalemmer, robdriessen, sint.
En verder nog wel luisteraars.
Whehehe ja gaat wel hier, en ik woon daar nog steeds, maar waarschijnlijk niet lang meer.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hey! Hoeist met jou dan?woon je nog steeds in het wonderschone gebied -wat ik niet bij naam ga noemen-?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
*Kijkt op zijn rug
sorry er groeit geen geld op mijn rug helaas
dat zei ik ookquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je denkt eigenlijk nog best wel veel?![]()
![]()
Wel haren?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
*Kijkt op zijn rug
sorry er groeit geen geld op mijn rug helaas
ToT komt het Brabantse land opzoeken?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja gaat wel hier, en ik woon daar nog steeds, maar waarschijnlijk niet lang meer.
Sorry heb het zelf nodigquote:
Neequote:
Jij bent nu.. 17? 16?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nog best wel veel
Hehehe ja nou ik moet heel goed nadenken over wat ik nou precies wil als ik hier weg ga.Ik heb op zich wel wat ideetjes.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:37 schreef Melting het volgende:
[..]
ToT komt het Brabantse land opzoeken?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Sorry heb het zelf nodig
Rijles is ¤ 31 per lesquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:38 schreef Melting het volgende:
[..]Niet alles voor jezelf willen houden.
En het Brabantse land staat met stip op 1 natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja nou ik moet heel goed nadenken over wat ik nou precies wil als ik hier weg ga.Ik heb op zich wel wat ideetjes.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:38 schreef Melting het volgende:
[..]Niet alles voor jezelf willen houden.
Whehehe ja nou op een paar Fokkerts na heb ik daar niemand zitten die ik ken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:39 schreef Melting het volgende:
[..]
En het Brabantse land staat met stip op 1 natuurlijk.
41quote:
Mooi toch.....quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja nou op een paar Fokkerts na heb ik daar niemand zitten die ik ken.
16quote:
Dat is ook wel de bedoeling ja!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi toch.....
Nee serieus.... als ik het mocht zeggen zou ik wat dichter bij je moeder gaan wonen.
Friesland bedoel jequote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:39 schreef Melting het volgende:
[..]
En het Brabantse land staat met stip op 1 natuurlijk.
31 bij de rijschool dir klant bij ons is, maar is wel 50 minutenquote:
quote:
Cool! Ik ben ook net verhuisdquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja gaat wel hier, en ik woon daar nog steeds, maar waarschijnlijk niet lang meer.
Per minuut dus wel voordeliger!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:40 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
31 bij de rijschool dir klant bij ons is, maar is wel 50 minuten
Het moet wel een plek in Nederland zijn hè?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Friesland bedoel je
hier 60quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:40 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
31 bij de rijschool dir klant bij ons is, maar is wel 50 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |