quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:25 schreef Kally het volgende:
Ik ben even douchen en dan boodschappies doen
Hoorde je "tssssssssssssssss!" net als wanneer je een pan van het vuur haalt en meteen de kraan erop opendraait?quote:
Jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoorde je "tssssssssssssssss!" net als wanneer je een pan van het vuur haalt en meteen de kraan erop opendraait?
Ja datquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens. Moest net ff wat boodschappen doen, kom ik weer thuis, blergh!
WTquote:
Heey ouwe straathosselaar, paracetamolvermaler, hoe gaat het daarzo? Heb je je salaris van die ene maand inmiddels alweer terug?quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heey ouwe straathosselaar, paracetamolvermaler, hoe gaat het daarzo? Heb je je salaris van die ene maand inmiddels alweer terug?
Met mij gaat alles tot vervelens toe zijn gangetje, maar binnenkort sollicitatiegesprekje om de vervelenstoe te begrenzen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]allang al man haha. Maar alles gaat zijn gangetje en bij jou?
Ik ben tegenwoordig een kantoorpikkiequote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met mij gaat alles tot vervelens toe zijn gangetje, maar binnenkort sollicitatiegesprekje om de vervelenstoe te begrenzen.
Maar zolang ik floes in de laatje blijft deze schimmel gewoon doorwoekeren.
Ah, dus gewoon modden op het werkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig een kantoorpikkie
Weet niet of ik wel op fok kan via netwerk op werkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, dus gewoon modden op het werk
quote:
Ik kan nog niet luisteren.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:44 schreef dekatophetspek het volgende:
iemand bezwaar als ik zo effe een uurtje ouwelullenmuziek ga draaien ?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:44 schreef dekatophetspek het volgende:
iemand bezwaar als ik zo effe een uurtje ouwelullenmuziek ga draaien ?
Ik begin om 17 uur, dus dan mis je maar 10 minutenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan nog niet luisteren.![]()
Pas over zo'n 20 minuten.
Je hebt het hier tegen MELTING, ja!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:52 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik begin om 17 uur, dus dan mis je maar 10 minutenDraai ik eerst wel wat slechte nummers dan mis je helemaal niks
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt het hier tegen MELTING, ja!Wat wij slechte muziek noemen..............
Ik luister niet, wat mis ik?quote:
Zingende eekhoornsquote:
Zeg!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt het hier tegen MELTING, ja!Wat wij slechte muziek noemen..............
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:01 schreef ToT het volgende:
En dit is helemaal in Melting z'n straatje hoor!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |