SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady of Piel_de_Sapo.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Same shit, different day
SC hopper present
niet meer, beetje internetten met R'49 op de achtergrondquote:
had de 60's best mee willen makenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:13 schreef dekatophetspek het volgende:
Is zo ontzettend veel mooie muziek gemaakt in de sixties...
die w8 ik nog ff afquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:20 schreef dekatophetspek het volgende:
zal mij benieuwen of je de volgende ook kent...
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:24 schreef dekatophetspek het volgende:
yep en ook nog met een bonus single
zekerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:25 schreef dekatophetspek het volgende:
Dat ie maar gesmaakt mag hebben !
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:28 schreef dekatophetspek het volgende:
Bedankt voor het luisteren allemaal
Jij kan datquote:Op zaterdag 20 juli 2013 07:05 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen.
Zo meteen fitheidstest op de sportschool.
Top.quote:
Sorry Act-f was ook niet netjes....maar mijn verbinding knalde er definitief uit en toen dacht ik....pff laat maar ik ga slapen!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Denk hetIk bedoel, laat wat van je horen of zo
Lolaaaaaaaaaaaquote:
Test was goed.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Test was goed.
Al haalde mijn hartslag niet het aantal van vorige keer.
Maar wel afgevallen, minder vet, etc. Kortom: alles was goed.
Goed.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Test was goed.
Goed bezigquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Test was goed.
Kon hij dat zien?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:28 schreef Kally het volgende:
Gisteren zei die knul die mijn tattoo zet, je bent afgevallen in die 2 weken
Vandaag bewolking. Morgen weer zon.quote:
Uh aangezien hij mijn rug doet, dus ik in bh lig jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Kon hij dat zien?
En was dat ook zo?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Uh aangezien hij mijn rug doet, dus ik in bh lig ja
En ja
Ik ben in totaal al 7 kilo kwijt, misschien wel meer, even wegenquote:
Ik doe in principe weinig, ik drink veel water, eet gezonder en snoep dus niks meer. dat is het enigequote:
quote:
Morgenquote:
Ja ik moest ook lachenquote:
Ik kom alleen maar aanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik doe in principe weinig, ik drink veel water, eet gezonder en snoep dus niks meer. dat is het enige
Wel na mijn vakantie naar de sportschool
Hoe kan dat nou, je bent zo goed bezig?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar aan
Ik doe iets verkeerd
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, je bent zo goed bezig?
Ohhh ja daar ligt het zeker aanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Wel hou ik veel vocht vast want ongesteldheid is aant rommelen. Dus wellicht volgende weegdag
Ik zet gewoon door. Hopelijk gaan die 2 maanden snel voorbij dan kan ik wat uitgebreider advies inwinnen enzo en aangepaster schema krijgen
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ohhh ja daar ligt het zeker aan
En inderdaad gewoon doorzetten meis, je kan het, ik doe mee over 2 weken en ik ben super trots op je
Ja sorryquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja sorry
Ik zal het anders zeggen, ben bezig en het is te warm
Nu niet meer? Dat is goed voor de lijnquote:
Ik zat aan de laatste hap, er stak nog een blaadje sla uit m'n smoel en ik leek op het moment van de MI op een geschockeerd konijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu niet meer? Dat is goed voor de lijn
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat aan de laatste hap, er stak nog een blaadje sla uit m'n smoel en ik leek op het moment van de MI op een geschockeerd konijn.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat aan de laatste hap, er stak nog een blaadje sla uit m'n smoel en ik leek op het moment van de MI op een geschockeerd konijn.
Rapper Halve Neuroquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:20 schreef ToT het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)t-Vlaams-Koningslied Dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |