quote:
Schrobbelèr!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:29 schreef dekatophetspek het volgende:
Je kan ook heel erg veel andere dingen in een koffiekopje doen!
Natuurlijkquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar het is totaal niet meer zoals het in het begin was he?
Mono draait soms nog wel eens.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:38 schreef MsMessy het volgende:
Hé ik nou alweer hier verdwaald?En ingetuned ook
Hoi.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:38 schreef MsMessy het volgende:
Hé ik nou alweer hier verdwaald?En ingetuned ook
Is het uit te houden bij jou?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:42 schreef MsMessy het volgende:
Iedereen de zomer in de bol en klaar voor een hittegolf?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:42 schreef MsMessy het volgende:
Yesyesyessssssquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:42 schreef MsMessy het volgende:
Waar moest ik ook alweer naartoe bellen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Yesyesyessssss
Althans, voor morgen, rest van de week hel op het werk met onderbezetting en oververhitte klanten die heel veel eisen en zelf afspraken niet nakomen dus hoezee enzulks.
Mwah ik denk dat het absoluut zweten zal zijn hier in huis morgen, dus waarschijnlijk kunnen we beter een park met wat schaduw opzoeken waarschijnlijk. Maar dat zien we morgen welquote:
Vandaar dat ik het zo koud heb...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:44 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Vermoedelijk wordt het geen hittegolf, omdat het vandaag te "koud" was.
Ik vind het primaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:44 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat het absoluut zweten zal zijn hier in huis morgen, dus waarschijnlijk kunnen we beter een park met wat schaduw opzoeken waarschijnlijk. Maar dat zien we morgen wel
Fok logica of het nou drie of vier golven zijn, nat word je tochquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:44 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Vermoedelijk wordt het geen hittegolf, omdat het vandaag te "koud" was.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Fok logica of het nou drie of vier golven zijn, nat word je toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |