Ik ben geen steek veranderdquote:
Ik eet wel eens hemelse modder!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja alleen Friese modder
voor dat je het weet is het oktober hoorquote:
Imitatie Barbie?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben geen steek veranderdtikje dikker, iets meer tikje meer tiet. Oh, en rood haar.
Whehehe okee dan!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben geen steek veranderdtikje dikker, iets meer tikje meer tiet. Oh, en rood haar.
Niets van gemerkt met al het groen rondom mijn huisquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
zo schoon is dat niet
Dat is nep groenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Niets van gemerkt met al het groen rondom mijn huis
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Haha, nee en die wijde groene vlaktes van die provincie van jou komen door natuurlijk voor
Woon je ook in rotterdam?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Niets van gemerkt met al het groen rondom mijn huis
Niks mis met koeienquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:50 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Net zoals die wilde koeien van je zeker
Klopt al vind ik de horde schapen die hier regelmatig op de dijk lopen te grazen ook wel best.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Niks mis met koeien
Behalve met oude. Als die in een sloot flikkeren; lekker laten liggen, die krengen!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Niks mis met koeien
Nee zieligquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Behalve met oude. Als die in een sloot flikkeren; lekker laten liggen, die krengen!
Schapen zijn irritantquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Klopt al vind ik de horde schapen die hier regelmatig op de dijk lopen te grazen ook wel best.
Ze zit nu alleen in jongquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:52 schreef Melting het volgende:
Maar luister je nooit meer mee dan, Arachide?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:53 schreef ToT het volgende:
Ja het is ouwelullen (M/V0 muziekavondje vanaaf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |