SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady of Piel_de_Sapo.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Zoek je ruziequote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Het moet wel een plek in Nederland zijn hè?
Hebben we dat nog niet dan?quote:
Had niet door dat ik de lapo hadquote:
Nog steeds met Herr Stefan, bin ich correct?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:43 schreef arachide. het volgende:
Ik kwam hier echt toen ik 16 en cutie was, nu ben ik 19 en samenwonend. Wtf
Met VH?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:43 schreef arachide. het volgende:
Ja die hebben wequote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben we dat nog niet dan?![]()
Maar nee, Broertje..... met jou zoek ik toch geen ruzie..... dat weet je toch?
Jup.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog steeds met Herr Stefan, bin ich correct?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:43 schreef arachide. het volgende:
zo schoon is dat nietquote:
Mooi..... alleen kan ik wel met modder gooien, maar haal ik Friesland nooit vanaf hier.quote:
Tijd gaat snelquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:43 schreef arachide. het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
zo schoon is dat niet
Jammerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi..... alleen kan ik wel met modder gooien, maar haal ik Friesland nooit vanaf hier.
Ja alleen Friese modderquote:
Duurt nog wel even hè?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Maar nu je het zegt ara ik ben bijna jarig![]()
ouwe man
Ik ben geen steek veranderdquote:
Ik eet wel eens hemelse modder!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja alleen Friese modder
voor dat je het weet is het oktober hoorquote:
Imitatie Barbie?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben geen steek veranderdtikje dikker, iets meer tikje meer tiet. Oh, en rood haar.
Whehehe okee dan!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben geen steek veranderdtikje dikker, iets meer tikje meer tiet. Oh, en rood haar.
Niets van gemerkt met al het groen rondom mijn huisquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
zo schoon is dat niet
Dat is nep groenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Niets van gemerkt met al het groen rondom mijn huis
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Haha, nee en die wijde groene vlaktes van die provincie van jou komen door natuurlijk voor
Woon je ook in rotterdam?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Niets van gemerkt met al het groen rondom mijn huis
Niks mis met koeienquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:50 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Net zoals die wilde koeien van je zeker
Klopt al vind ik de horde schapen die hier regelmatig op de dijk lopen te grazen ook wel best.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Niks mis met koeien
Behalve met oude. Als die in een sloot flikkeren; lekker laten liggen, die krengen!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Niks mis met koeien
Nee zieligquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Behalve met oude. Als die in een sloot flikkeren; lekker laten liggen, die krengen!
Schapen zijn irritantquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Klopt al vind ik de horde schapen die hier regelmatig op de dijk lopen te grazen ook wel best.
Ze zit nu alleen in jongquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:52 schreef Melting het volgende:
Maar luister je nooit meer mee dan, Arachide?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:53 schreef ToT het volgende:
Ja het is ouwelullen (M/V0 muziekavondje vanaaf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |