quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]WOOHOO!!!
Die waar je al langer aan zat te denken?
iets met vier wielen en zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
iets met vier wielen en zoDat is een grote bak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wel een mooie wagen.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi formaat autootje voor mijquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is een grote bak.
"Wel een mooie wagen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:37 schreef ToT het volgende:
What sounds funny and smells like carrots?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ladingen kaas en schimmelworstquote:
Je vergeet het bierquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:39 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ladingen kaas en schimmelworst
Géén geld meer voorquote:
Join the club!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Géén geld meer voorik heb een auto gekocht
Die éne met die veerquote:
Bedankt voor de waarschuwingquote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
![]()
Iets met een kat....... op het spek en zo..... van een familie lid en zo....
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Justin de kitten werd vijf weken geleden meer dood dan levend gevonden in de Amerikaanse stad Philadelphia. Een dierenbeul had hem in de fik gezet, wat hem zijn vacht en zijn oortjes kostte.
Toen Justin net werd binnengebracht, ging het niet zo goed met hem
Met speciale laserbehandelingen probeerden dierenartsen Justin sneller te laten genezen. Het pluizenbolletje kreeg een kap op het hoofd om ervoor te zorgen dat hij niet aan zijn wonden zou likken.
Na een paar weken in de kliniek ging het langzaam beter. De kitten at na een tijdje weer gewoon zelfstandig en waggelde vrolijk in het rond.Over zulke mensen moet je gewoon een emmer zuur heen gooien. Net als die achterlijke mensen die geile op dikke vrouwen op mini pony's. Of mensen die aan hondengevechten doen. Of mensen die een hond aan een boom vastbinden als ze op vakantie gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Base mag ookquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over zulke mensen moet je gewoon een emmer zuur heen gooien. Net als die achterlijke mensen die geile op dikke vrouwen op mini pony's. Of mensen die aan hondengevechten doen. Of mensen die een hond aan een boom vastbinden als ze op vakantie gaan.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Justin de kitten werd vijf weken geleden meer dood dan levend gevonden in de Amerikaanse stad Philadelphia. Een dierenbeul had hem in de fik gezet, wat hem zijn vacht en zijn oortjes kostte.
Toen Justin net werd binnengebracht, ging het niet zo goed met hem
Met speciale laserbehandelingen probeerden dierenartsen Justin sneller te laten genezen. Het pluizenbolletje kreeg een kap op het hoofd om ervoor te zorgen dat hij niet aan zijn wonden zou likken.
Na een paar weken in de kliniek ging het langzaam beter. De kitten at na een tijdje weer gewoon zelfstandig en waggelde vrolijk in het rond.Ik volg dit katje ook op Facebook. Ik zou zo graag eens met een rijkelijk gevulde gereedschapskist en deze dader in een geluidsdichte ruimte willen vertoeven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!
Hond uitgelatenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:40 schreef Melting het volgende:
Is Broertje in slaap gevallen eigenlijk?
Knap beessie dat ie een FB account kan makenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:47 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ik volg dit katje ook op Facebook. Ik zou zo graag eens met een rijkelijk gevulde gereedschapskist en deze dader in een geluidsdichte ruimte willen vertoeven...
Ja andere honden heb ik nietquote:
Nee, leg eens uit.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja andere honden heb ik niet![]()
kwart voor elf is een beetje te laat snap je
Jaquote:
Anders doet ze het in huisquote:
Snap ik wel hoor....quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Anders doet ze het in huis
Ik heb niet zoveel met haar.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Hartstikke bekend man!De film Hair ook!
Weet ik ook welquote:
Beterquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
Vanochtend viel een schroefje uit mijn brilletje waardoor het glas eruit viel. Hele dag met een oud brilletje gelopen, gaf toch teveel koppijn. Zojuist mijn normale brilletje gefixed met ducttape, dus ik kan weer goed zien
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
Vanochtend viel een schroefje uit mijn brilletje waardoor het glas eruit viel. Hele dag met een oud brilletje gelopen, gaf toch teveel koppijn. Zojuist mijn normale brilletje gefixed met ducttape, dus ik kan weer goed zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |