Correct, eerst dm's beantwoorden, def-sc bij lezen, en normaal gesproken dan pas hier zwaaienquote:
Ik ben 30% van kaasquote:
Smeltendequote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ben 30% van kaas
Prima toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Correct, eerst dm's beantwoorden, def-sc bij lezen, en normaal gesproken dan pas hier zwaaien
Ben bij de geboorte in een vat met kaas gevallenquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ben bij de geboorte in een vat met kaas gevallen
Aah lievquote:
wortelquote:
Worteltjeskaas!quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Worteltjeskaas!![]()
(Ik dacht ook al dat het wortel was.)
Je mag gewoon googlen hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:51 schreef ToT het volgende:
Ik ben overigens bang dat ik straks geen enkele punt ga scoren: ik weet echt heel weinig albumnamen.
Ik ken geen één cd van Bowie. Dus ik moet sowieso googlen.quote:
Ik zie het....quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die prut die ze hier in NL verkopen. Echte Engelse is echt worteltjes oranje
[ afbeelding ]
Slechte zaak hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken geen één cd van Bowie. Dus ik moet sowieso googlen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken geen één cd van Bowie. Dus ik moet sowieso googlen.
Dat doe ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gaat er om dat je gewoon mee doet
quote:
Scheelt weer dat ik niet mee kan doenquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Scheelt weer dat ik niet mee kan doen
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijzelf: als er een knappe chick voorbij loopt wordt mijn staartje een stok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Justin de kitten werd vijf weken geleden meer dood dan levend gevonden in de Amerikaanse stad Philadelphia. Een dierenbeul had hem in de fik gezet, wat hem zijn vacht en zijn oortjes kostte.
Toen Justin net werd binnengebracht, ging het niet zo goed met hem
Met speciale laserbehandelingen probeerden dierenartsen Justin sneller te laten genezen. Het pluizenbolletje kreeg een kap op het hoofd om ervoor te zorgen dat hij niet aan zijn wonden zou likken.
Na een paar weken in de kliniek ging het langzaam beter. De kitten at na een tijdje weer gewoon zelfstandig en waggelde vrolijk in het rond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is niet normaal.
Die mensen moeten ze ik weet niet wat aan doen. Misselijk zeg!
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Als de jouwe dat doet, zou ik hem beter af laten stellen.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Als de jouwe dat doet, zou ik hem beter af laten stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |