quote:
Genre?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:16 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Iemand nog filmtips? Ben een beetje "seriemoe".
Ik sta eigenlijk overal wel voor open als er maar "tempo" in de film zit.quote:
Dat denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:19 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Ik sta eigenlijk overal wel voor oen als er maar "tempo" in de film zit.
Sharknado durf ik nog niet helemaal aan al past die denk ik wel in het rijtje met "Bad Taste", "Guest House Paradiso" etc.
Als je bad taste films wil: Megiddo, en Sound of thunder!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:19 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Ik sta eigenlijk overal wel voor oen als er maar "tempo" in de film zit.
Sharknado durf ik nog niet helemaal aan al past die denk ik wel in het rijtje met "Bad Taste", "Guest House Paradiso" etc.
Nah dit nummer, theme van Dexter moet hier haast wel van afgeleid zijnquote:
Nooit gekeken dus ik weet het niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:22 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Nah dit nummer, theme van Dexter moet hier haast wel van afgeleid zijn
Wel een leuke serie, blood spatter analist die zelf serial killer is.quote:
Ja dat had ik nog net begrepen idd.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:23 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Wel een leuke serie, blood spatter analist die zelf serial killer is.
Zakdoekje leggen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Tijdens mijn show doen we ook een spelletje
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
4 op een rij?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Jaquote:
Als het maar geen volgesnoten zakdoekje is.quote:
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
jullie moeten het het nummer+ album + jaartal raden voor punten. Beloning virtueel kusje van Muis voor de mannen, virtueel kusje van mij voor de vrouwelijke winnaar.
Jaartal zal wel heel erg moeilijk gaan!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
jullie moeten het nummer+ album + jaartal raden voor punten. Beloning virtueel kusje van Muis voor de mannen, virtueel kusje van mij voor de vrouwelijke winnaar.
Daaromquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaartal zal wel heel erg moeilijk gaan!
In het topic posten of via DM?
Als iemand de juiste naam en album noemt maar het verkeerde jaartal, en een ander haakt daar op in en noemt het juiste jaartal?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Daarom![]()
Hmm ik denk in het topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |