Barende geiten zijn ergerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:53 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Schapen zijn irritant
Veel herrie maken die beesten.
Geen graftakken perkamente/bakelieten geluidenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:53 schreef ToT het volgende:
Ja het is ouwelullen (M/V0 muziekavondje vanaaf!
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:55 schreef ToT het volgende:
Last second wijziging in nummer wat ik hierna ga draaien!
Bij mijn werk hebben ze schapen en dus lammetjes en die werden gescheiden wan de ooien, dan heb je een paar dagen véél geblaat.quote:
Iets in die richting!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Geen graftakken perkamente/bakelieten geluiden
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets in die richting!
Melting. laatste nummer!
Kweetniet, het nummer wat ik nu gekozen heb link ik gewoon op één of andere manier aan die vorige.quote:
Ik was depressief. Ik was compleet lamgeslagen door mijn eigen domme gevecht in een voor mij foute relatie. Ik had geen zin om jullie te vervelen met nare confrontaties. Je weet wel waar ik dan op doel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:52 schreef Melting het volgende:
Maar luister je nooit meer mee dan, Arachide?
Meest awesome subforum van fok! In ieder geval wel de leukste modjesquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ze zit nu alleen in jong
Goed dat je het achter je gelaten hebt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik was depressief. Ik was compleet lamgeslagen door mijn eigen domme gevecht in een voor mij foute relatie. Ik had geen zin om jullie te vervelen met nare confrontaties. Je weet wel waar ik dan op doel.
In die tijd heb ik tijd bij de psych gezeten en voor het eerst echt mezelf willen veranderen. Daarna heb ik het allemaal achter me gelaten.
Bedanktquote:
She's a terminator!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:02 schreef arachide. het volgende:
Maar ik ga vriendjelief ophalen van werk.
I'll be back
Wil je die foto van mij wel eens weghalen.quote:
Neequote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil je die foto van mij wel eens weghalen.
quote:
Wees blij, daar had je nog een wilde haardosquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil je die foto van mij wel eens weghalen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:05 schreef Melting het volgende:
Avond is trouwens sowieso tot 1.00 gevuld vanavond.![]()
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:05 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
[..]
Wees blij, daar had je nog een wilde haardos
Echt niet!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:06 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Je staat maar tot 00:30 op het rooster trouwens
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar bij dit nummer lijkt de bitrate ook legendarisch laag te zijn!
Spanish pepper eyes!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:11 schreef Piel_de_Sapo het volgende:
Spaanse peper ogen zijn nooit fijn.
Welk nummer dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:13 schreef ToT het volgende:
Doet me aan een nummer van George Michael denken, dit!
Gevocered nog wel?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:13 schreef ToT het volgende:
Doet me aan een nummer van George Michael denken, dit!Oh die heeft dit gewoon gevocered!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja beetje snel getypt en multitasken! :'0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |