Z´n adres achterhaald:quote:Op zondag 21 juli 2013 22:07 schreef Asgard het volgende:
[..]
Wat is het verhaal hierachter? Verhuizen vanwege 4chan?
quote:Op zondag 21 juli 2013 18:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Met dat adres stuurde mensen partyclowns,pizzas,hoeren en allemaal andere zooi dagelijks naar zijn adres
Iemand had z´n adres gevonden en op 4chan gegooid. Verder beweert Scooby dat hij en z´n familie doodsbedreigingen hebben gekregen.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:07 schreef Asgard het volgende:
[..]
Wat is het verhaal hierachter? Verhuizen vanwege 4chan?
Het is hoe dan ook niet goed te praten wat er gebeurt is. Maar een beetje vreemd was hij wel af en toe. Hij heeft een stuk over vegetarische BBers waarbij hij beweerde zelf vegetarier te zijn, terwijl hij regelmatig zei van een stukje vlees te genieten.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
Slaat ook nergens op, hoewel ik het niet altijd eens was met zijn advies wat vaak onzin was, was hij altijd oprecht en eerlijk en had hij de beste bedoelingen.
Maar blijkbaar omdat hij homo was en mogelijk gekuurd had terwijl hij altijd zegt dat hij natty is hebben ze hem gedoxed
Er zal maar net een gek tussen zitten die het wel meent, de rest die het als grap zien zijn ook gek trouwens.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:08 schreef VacaLoca het volgende:
Hoe serieus mag je bedreigingen vanuit 4chan überhaupt nemen dan? Is toch gewoon internetpraat?
Don't forget...quote:Op zondag 21 juli 2013 23:12 schreef esv7 het volgende:
[..]
Er zal maar net een gek tussen zitten die het wel meent, de rest die het als grap zien zijn ook gek trouwens.
Ik lees dat ie homo was, mss bedoelde ie een ander soort stukje vlees.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook niet goed te praten wat er gebeurt is. Maar een beetje vreemd was hij wel af en toe. Hij heeft een stuk over vegetarische BBers waarbij hij beweerde zelf vegetarier te zijn, terwijl hij regelmatig zei van een stukje vlees te genieten.
http://www.exrx.net/Weigh(...)al/BBUprightRow.htmlquote:Op zondag 21 juli 2013 23:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand een filmpje van een goede uitvoering van 'upright row'?
Mmm...is een rechte bar beter dan een EZ bar?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://www.exrx.net/Weigh(...)al/BBUprightRow.html
Als je geen last hebt met een rechte bar (polsen/onderarmen) dan een rechte, anders een EZ-bar.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Mmm...is een rechte bar beter dan een EZ bar?
Mneuh, maakt niet zoveel uit voor de oefening zelf.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Mmm...is een rechte barr beter dsn een EZ barr?
Vooral op letten dat je hem op schouderbreedte pakt en schouders actief naar achteren houden. Daarnaast is het voor de stimulatie (haha, hij zei stimulatie) van de middelste kop niet nodig om de ellebogen zo hoog mogelijk op te tillen. Ellebogen tot schouders niveau of er net iets boven is voldoende.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Indeed. Voor de schouders maakt het niet uit. Voor pols of onderarm kan het wel funest zijn. Eventueel is dit op te lossen met een dumbbell of cable(rope) variant.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als je geen last hebt met een rechte bar (polsen/onderarmen) dan een rechte, anders een EZ-bar.
ez bar is alleen voor arm oefeningen, voor schouders kan je het beste altijd een rechte bar pakkenquote:Op zondag 21 juli 2013 23:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ík gebruik ez bar altijd voor die soort pulls naar boven voor je front delts.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
ez bar is alleen voor arm oefeningen, voor schouders kan je het beste altijd een rechte bar pakken
Maar de BB'ers van hier niet!quote:Op maandag 22 juli 2013 02:53 schreef star_gazer het volgende:
Sites als 4chan zijn echt een welvaartsprobleem. Puistende pubers met niets beters doen dan andermans leven verzieken. Bah. Een flinke voedselcrisis zou de moraal van de westerse jeugd goed doen IMHO.
volgens mij heb je meer nadelen van de ez bar bij curls dan bij upright rows. Gebruik voor beide een rechte barbell.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
ez bar is alleen voor arm oefeningen, voor schouders kan je het beste altijd een rechte bar pakken
Die actie wordt net zo hard veroordeeld door een groot deel van de mensen daar hoor.quote:Op maandag 22 juli 2013 02:53 schreef star_gazer het volgende:
Sites als 4chan zijn echt een welvaartsprobleem. Puistende pubers met niets beters doen dan andermans leven verzieken. Bah. Een flinke voedselcrisis zou de moraal van de westerse jeugd goed doen IMHO.
Ik ben er sowieso te lang/groot voor om een ez bar daarvoor te gebruikenquote:Op maandag 22 juli 2013 02:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ík gebruik ez bar altijd voor die soort pulls naar boven voor je front delts.
Je kan flink je polsen/pezen verneuken door zwaar met een rechte bar te curlenquote:Op maandag 22 juli 2013 09:23 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
volgens mij heb je meer nadelen van de ez bar bij curls dan bij upright rows. Gebruik voor beide een rechte barbell.
Ligt aan de EZ bar. Hier in de gym kan ik de ene die er is niet gebruiken omdat ik te lang ben, m'n ellenbogen passen dan niet tussen de schijven. In Spanje hebben ze net wat langere EZ bars, dan gaat het prima.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik ben er sowieso te lang/groot voor om een ez bar daarvoor te gebruiken
Grippers.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:01 schreef Baksteenfietsschepijs het volgende:
Ik weet niet of het hier hoort maar weet iemand hoe je je vingers goed kan trainen in verband met klimmen/parkour? Om een betere grip te krijgen zeg maar.
Vingertip push ups.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:01 schreef Baksteenfietsschepijs het volgende:
Ik weet niet of het hier hoort maar weet iemand hoe je je vingers goed kan trainen in verband met klimmen/parkour? Om een betere grip te krijgen zeg maar.
Volgens mij kan je juist niet volledige spanning op je biceps brengen door de ez bar te gebruiken. Juist door de andere stand van de polsen.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Je kan flink je polsen/pezen verneuken door zwaar met een rechte bar te curlen
Fat Gripzquote:Op maandag 22 juli 2013 11:01 schreef Baksteenfietsschepijs het volgende:
Die doen we sinds kort bij yoga. Na 10 seconden haken de meeste slangenmensen af. Na 20 seconden de rest lol. Hehe. Blink je nog ergens in uit bij die class lol.quote:Op zondag 21 juli 2013 05:57 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat de meesten hier het niet eens kunnen. En dan bedoel ik dus een resting squat waarbij je praktisch op je kuiten zit.
quote:Op zondag 21 juli 2013 03:30 schreef star_gazer het volgende:
[..]
jezus
Dat hoeft van mij trouwens ook weer niet hoor. Het is knap, maar zeker een derde van de kracht haalt hij uit die kleding. Geef mij dit maar:
Zat laatst eens te kijken naar die bench press records. Zonder gear was het net boven de 300kg (al ziek natuurlijk) maar met bench shirt aan vliegt het ineens omhoog naar 488quote:Op zondag 21 juli 2013 03:30 schreef star_gazer het volgende:
[..]
jezus
Dat hoeft van mij trouwens ook weer niet hoor. Het is knap, maar zeker een derde van de kracht haalt hij uit die kleding. Geef mij dit maar:
Met zo'n front squat lijkt het me 100x makkelijker je form te houden.quote:
Wat is een bench shirt?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:11 schreef seto het volgende:
[..]
Zat laatst eens te kijken naar die bench press records. Zonder gear was het net boven de 300kg (al ziek natuurlijk) maar met bench shirt aan vliegt het ineens omhoog naar 488
Denk ik ook, op mijn kuiten rusten kost mij totaal geen moeite net zoiets als hurken op je tenen dan. Als je daar net boven gaat zitten en je houd de spanning op je spieren dan wordt het veel zwaarder. Je zou trouwens denken dat slangen mensen in je yoga klas dat ook wel moeten kunnen. Is vooral een flexibiliteits ding toch?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist niet de bedoeling om op je kuiten te rusten...
Ja, ze kunnen het wel, maar ze falen stuk voor stuk op uithoudingsvermogen in die houdingquote:Op maandag 22 juli 2013 12:27 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Denk ik ook, op mijn kuiten rusten kost mij totaal geen moeite net zoiets als hurken op je tenen dan. Als je daar net boven gaat zitten en je houd de spanning op je spieren dan wordt het veel zwaarder. Je zou trouwens denken dat slangen mensen in je yoga klas dat ook wel moeten kunnen. Is vooral een flexibiliteits ding toch?
quote:Learning to squat can even prevent cancer!
Echt zonde dat iemand die veel moeite doet en alleen mensen wilt helpen zo wordt behandeld. Dat is wel echt heel triest. Kan mij daar wel druk om maken. Die irritante internet kleuters die blijf je houden. Fok heeft er daar ook genoeg van rondlopen helaas.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
Slaat ook nergens op, hoewel ik het niet altijd eens was met zijn advies wat vaak onzin was, was hij altijd oprecht en eerlijk en had hij de beste bedoelingen.
Maar blijkbaar omdat hij homo was en mogelijk gekuurd had terwijl hij altijd zegt dat hij natty is hebben ze hem gedoxed
Nooit gedaan eigenlijk. Wissel wel maar dan paar maanden split en paar maanden full body. Nooit gecombineerd. Als je dat doet zou ik wel de split dagen beetje afwisselen. Dus niet altijd rug als eerste na de full body.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:55 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier mensen die full-body combnineren emt een split? Beetje a-la Lyle McDonald zegmaar. Bijvoorbeeld:
Maandag: rug/bi
Dinsdag: borst/tri
Woensdag: rust
Donderdag: schouders/benen
Vrijdag: rust
Zaterdag: full-body
Zondag: rust
Zo pak je in principe al je 'grote' spieren twee keer per week en houd je toch je split?
Mijn ervaringen zijn dat het gewicht je naar voren wilt trekken waardoor je snel je rug bolt.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Met zo'n front squat lijkt het me 100x makkelijker je form te houden.
Wat is verder nog het voordeel?
Mee eens, was het nooit 100% eens met Scooby maar er zat wel overtuiging en eerlijkheid achter, en dat kan ik wel waarderen. Was ook voor mij 1 van de eerste sites waar ik op terechtkwam toen ik begon.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:06 schreef ssebass het volgende:
[..]
Echt zonde dat iemand die veel moeite doet en alleen mensen wilt helpen zo wordt behandeld. Dat is wel echt heel triest. Kan mij daar wel druk om maken. Die irritante internet kleuters die blijf je houden. Fok heeft er daar ook genoeg van rondlopen helaas.
Vond juist dat hij zeker in het begin hele eerlijke adviezen gaf. Was de eerste site waar ik terecht kwam, waar ook gewoon veel wetenschappelijke artikelen werden aangehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |