Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Jezusquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:50 schreef Life2.0 het volgende:
kun je eindelijk buiten pissen in de winter
conclusie van phd life; uuuuuuvribodeh mus get stonedquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:51 schreef Unscrewed het volgende:
MJ kan echt je pik vergroten, increased bloodflow. Maar dat is ook weer weg als de effecten weg zijn
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:51 schreef Unscrewed het volgende:
MJ kan echt je pik vergroten, increased bloodflow. Maar dat is ook weer weg als de effecten weg zijn
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die man vergroot je pik ja?
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
conclusie van phd life; uuuuuuvribodeh mus get stoned
quote:
jij bent blijkbaar nat gewordenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Wat een droge kuthumor op dit tijdstip
Ik kijk nuquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
http://jorisshowroom.ncrv.nl/ncrvgemist/24-5-2013/joris-showroom
Die Jesse de Haas. Ik vind hem echt een baas, lekker zijn eigen ding doen en de wereld om hem heen maar stressen.![]()
Er is er nog 1 van een man die rondtrekt met vrij beperkte dingen. Zal even kijken omdat ik niet meer weet hoe die heet.
of in de trein..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:51 schreef Monopoly het volgende:
Nachtje doorhalen. Moet over een paar uurtjes in de trein richting mijn ouders. Slaap ik daar wel een paar uurtjes op de bank of in de tuin
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 06:23 schreef Snowbells het volgende:
Maakt je ma je nu al wakker 'omdat de kat miauwt'
Dan moet ik eerst alles weer verbouwen zodat hij niet onder m'n bed kanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 06:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]kon ze de kat niet gewoon in je kamer zetten? Doet de mijne altijd en dan gaat ze gewoon op mn bed tukken
quote:
Heeft je moeder zelf geen handen ofzo?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 06:23 schreef Snowbells het volgende:
Maakt je ma je nu al wakker 'omdat de kat miauwt'
dus wat moet je nu dan doen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 06:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst alles weer verbouwen zodat hij niet onder m'n bed kan+ hij moet leren slapen op zijn kamer
Blijkbaarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 06:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heeft je moeder zelf geen handen ofzo?
Murquote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
dus wat moet je nu dan doen?erbij gaan zitten en shht zeggen bij gemiauw?
Vroeg ik ook al. Toen was het opeens 'ja hij miauwt zielig doe er wat aan !!!!'quote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja nou serieus wat wil ze dat je gaat doen dan?
Dus ze verstoord jouw nachtrust, omdat die kat dat bij haar heeft gedaan? Hoe kinderachtig is dat?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vroeg ik ook al. Toen was het opeens 'ja hij miauwt zielig doe er wat aan !!!!'
Werd ze boos dat ze niet verder kon slapen, ging ze naar beneden. En toen ging hij niet meer miauwen
Om fucking 6 uurquote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dus ze verstoord jouw nachtrust, omdat die kat dat bij haar heeft gedaan? Hoe kinderachtig is dat?
Ik zou echt boos zijn geworden.quote:
Het feit dat ik al een week lang weinig tot niet slaap boeit haar ook vrij weinig verderquote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik zou echt boos zijn geworden.
Fucking ongezond, hele ritme verstoord, etc.
Ja maar lieve schat het is een kitten die kan je niet zo effe buitensluiten zonder dat ie aandacht vraagt, wat is zijn kamer trouwens? Ik heb gewoon een dekentje+ kattenmand in mijn kamer omdat mijn kat dus slaapt ze ook daar, waarom jij niet?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 06:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst alles weer verbouwen zodat hij niet onder m'n bed kan+ hij moet leren slapen op zijn kamer
so truequote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:43 schreef Sardu het volgende:
Kattenstruggles.![]()
Gewoon dat beest op je kamer zonder je bed te verbouwen. Ze gaan uiteindelijk toch met hun anus in je gezicht zitten.
Post al langs geweest?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:29 schreef Moira. het volgende:
Kakhoerenkots
Laptop hield er gisteravond gewoon mee op
Elke keer bij het opstarten zag ik alleen een zwart scherm met enkel de cursor, of kon ik iets met systeemherstel doen ofzo met een hele mooie windows 98 achtige layout. Die liep dan even een uur om vervolgens weer uit te gaan, en wanneer je 'm weer aan zet wederom zwart scherm met cursor
Mono heeft 'm nu mee naar z'n ouders, en heeft zijn laptop hier achter gelaten (ik ga morgenavond ook daar naartoe).
Ik hoop echt dat zijn broer er wat mee kan en dat ik aan het eind van het weekend mijn laptop weer terug heb, anders overleef ik dit echt niet
Nope, still no mailquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Post al langs geweest?
Tevens als het een hardwarematig iets is mag Mono ook wel hier langskomen als z'n broer er niets mee kan.
Goddamnit, hoerenTNT.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nope, still no mail
Zal het onthouden, thanks!
Nu werken![]()
Verklaar je nader?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Blegh zo verneukt dat niemand tijd heeft voor me deze vakantie of ze vergeten me compleet nadat we wat hadden afgesproken. Fijne zomer zo
Het gaat mij net andersom. Teveel afspraken en mensen die willen dat ik naar plekken toe ga. Maar met nog een paar festivals en feestjes in het vooruitzicht aardig budget gebonden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Blegh zo verneukt dat niemand tijd heeft voor me deze vakantie of ze vergeten me compleet nadat we wat hadden afgesproken. Fijne zomer zo
Na dat is dus iedereen waar ik mee om ga.. Verder riep ik A. zijn beste vriend erbij om iets leuks te doen voor A. zijn verjaardag aankomende Woensdag.. Vond die een goed idee en nu is hij er met het idee vandoor gegaan en gaat hij iets met A. doen en een kameraad. Fijnquote:
Gelukkig heb je ons nog.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na dat is dus iedereen waar ik mee om ga.. Verder riep ik A. zijn beste vriend erbij om iets leuks te doen voor A. zijn verjaardag aankomende Woensdag.. Vond die een goed idee en nu is hij er met het idee vandoor gegaan en gaat hij iets met A. doen en een kameraad. FijnIk mag helpen het feestje hier in huis te fiksen.. Mweh
Dat ik ook weg wil deze zomer, desnoods een dag ofzo. Maar echt iedereen is pleite, geen tijd en 2 mensen zijn mij compleet vergeten (met de één zou ik mss meegaan naar Berlijn.. is ze compleet vergeten en verder zou ik met iemand naar het pretpark gaan en dat is die ook vergeten)quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Verklaar je nader?Waar gaat het om?
Yeah. Er zijn wel weer dagkaarten bij de AH. Misschien kan ik iemand hier meettenquote:
Pff, hoop dat je op je opleiding nieuwe (echte) vrienden maakt die niet zo doenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat ik ook weg wil deze zomer, desnoods een dag ofzo. Maar echt iedereen is pleite, geen tijd en 2 mensen zijn mij compleet vergeten (met de één zou ik mss meegaan naar Berlijn.. is ze compleet vergeten en verder zou ik met iemand naar het pretpark gaan en dat is die ook vergeten)
Hoop ook dat ik daar nieuwe vrienden maak ja. Dit is echt een eenzame zomer zo. Bahquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pff, hoop dat je op je opleiding nieuwe (echte) vrienden maakt die niet zo doen
Mensen vergeten je natuurlijk niet zonder reden. Misschien vaker je hoofd laten zien of het pad warm houden als er plannen zijn?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat ik ook weg wil deze zomer, desnoods een dag ofzo. Maar echt iedereen is pleite, geen tijd en 2 mensen zijn mij compleet vergeten (met de één zou ik mss meegaan naar Berlijn.. is ze compleet vergeten en verder zou ik met iemand naar het pretpark gaan en dat is die ook vergeten)
Ik zie de één elke dag en de ander -van het pretpark- zie ik bijna elke dag. Die laatste is ook echt een hele goeie vriend van me.. Maar ja.. Ik ga hem wel vragen waarom die mij compleet vergeetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mensen vergeten je natuurlijk niet zonder reden. Misschien vaker je hoofd laten zien of het pad warm houden als er plannen zijn?
Ik zeg binnenkort minimeetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yeah. Er zijn wel weer dagkaarten bij de AH. Misschien kan ik iemand hier meetten
Je had toch nog die vriendin met wie je misschien zou mee kunnen samenwonen, valt daar niks mee te doen dan? Of is dat degene die naar berlijn gaat?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoop ook dat ik daar nieuwe vrienden maak ja. Dit is echt een eenzame zomer zo. Bah
Dat zou ik ook even doen ja. Normaal vergeet je niet iemand die je elke dag of wekelijks wel ziet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie de één elke dag en de ander -van het pretpark- zie ik bijna elke dag. Die laatste is ook echt een hele goeie vriend van me.. Maar ja.. Ik ga hem wel vragen waarom die mij compleet vergeet
Weinig contact mee laatste tijdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je had toch nog die vriendin met wie je misschien zou mee kunnen samenwonen, valt daar niks mee te doen dan? Of is dat degene die naar berlijn gaat?
Hmm dat helpt natuurlijk ook niet mee.quote:
Ze heeft zelf weinig geld trouwens om leuke dingen te doenquote:
Mja je kan haar natuurlijk ook gewoon een keer vragen om te gaan chillen ergens. Het hoeft niet meteen een eind weg maar je bouwt wel meer op dan nu. Ik heb ook een aantal zomers zonder planning doorgebracht maar nog nooit verveeld. Het hoeft ook geen bakken met geld te kosten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze heeft zelf weinig geld trouwens om leuke dingen te doenContact opzoeken doe ik sowieso wel weer maar als ik een dag weg wil uit Emmen dan gaat dat niet met haar
Ooooooh bedankt.quote:
invisiblemancy, zou ziek hard mensen gaan bespiedenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:30 schreef BaasBanaan het volgende:
Als je een soort magie zou mogen beheersen, wat koos je dan? Je mag alles verzinnen, plak gewoon -mancy achter een woord en tadaa, magie.
Ik zou voor chronomancy gaan, controle over tijd.
Vagimancy, de kunst om overal een vagina van te maken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:30 schreef BaasBanaan het volgende:
Als je een soort magie zou mogen beheersen, wat koos je dan? Je mag alles verzinnen, plak gewoon -mancy achter een woord en tadaa, magie.
Ik zou voor chronomancy gaan, controle over tijd.
Lekker.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Net trouwens lekker een harinkje gehapt
Is ook wel leuk ja, geeft ook genoeg boobgrab opties.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
invisiblemancy, zou ziek hard mensen gaan bespiedenLijkt me srs leuk
.
Geniaal.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vagimancy, de kunst om overal een vagina van te maken.eindelijk die dikke eikeboom achter het huis neuken.
[..]
Lekker.![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vagimancy, de kunst om overal een vagina van te maken.eindelijk die dikke eikeboom achter het huis neuken.
In een vrouwendouche lopen en dan iedereen overal grabben jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Is ook wel leuk ja, geeft ook genoeg boobgrab opties.
Pas maar op anders krijg je een kutkop.quote:
Mafkeesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pas maar op anders krijg je een kutkop.![]()
Krijg er meteen zin in. Morgen maar even langs de vishandel.quote:
Kan ook als de tijd stilstaat natuurlijk, dan skip je alleen het gegil.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Mannen
[..]
In een vrouwendouche lopen en dan iedereen overal grabben ja![]()
Deze was zo lekker ! Vettig en als ik hem tegen mijn gehemelte aandrukquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Krijg er meteen zin in. Morgen maar even langs de vishandel.
Ja maar als ze stilstaan en je raakt ze aan en de tijd loopt weer dan zouden ze er in principe toch niks van merken?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Kan ook als de tijd stilstaat natuurlijk, dan skip je alleen het gegil.
Of de tijd stil zetten en alle kleding weghalen.
Zij niet, ik wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar als ze stilstaan en je raakt ze aan en de tijd loopt weer dan zouden ze er in principe toch niks van merken?Of je zet de tijd stil en loopt daar naarbinnen en ze schrikken van jou als de tijd weer loopt.
Zou je dan hetzelfde gevoel krijgen als wanneer je je bekeken voelt, maar dan betast?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar als ze stilstaan en je raakt ze aan en de tijd loopt weer dan zouden ze er in principe toch niks van merken?Of je zet de tijd stil en loopt daar naarbinnen en ze schrikken van jou als de tijd weer loopt.
Ja dat bedoel ik, dan zou dat dus toch niet zo zijn want dat moment dat de tijd stilstaat is er in principe niet voor die personen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou je dan hetzelfde gevoel krijgen als wanneer je je bekeken voelt, maar dan betast?
Fucken met mensenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:40 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik wil gewoon pervers zijn, Vas wil mensen laten flippen.![]()
Het is allebei fucken met mensen.
Mja, mijn skill houd niet op bij fucken met mensen.quote:
De masterfucker.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mja, mijn skill houd niet op bij fucken met mensen.![]()
Eikeboooom.![]()
soort deja vu gevoel misschien. "hey, ik voel me net als na mn laatste orgasme"quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou je dan hetzelfde gevoel krijgen als wanneer je je bekeken voelt, maar dan betast?
Dat je opeens met een zere reet rondloopt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
soort deja vu gevoel misschien. "hey, ik voel me net als na mn laatste orgasme"
Hoe komt al dat zaad op m'n borsten?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
soort deja vu gevoel misschien. "hey, ik voel me net als na mn laatste orgasme"
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets als dit ?
Hier park, festivals, Noorderzon, KEI-week, Bbq, bier.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:35 schreef Sardu het volgende:
Halve liters krombacher en bockworsten.
Over anderhalf week weer door Duitschland.
Ljikt wel alsof je elk weekend aan de m zit manquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hier park, festivals, Noorderzon, KEI-week, Bbq, bier.
En binnenkort ( morgen ) MHoepakeee
Kijk! A man with a plan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hier park, festivals, Noorderzon, KEI-week, Bbq, bier.
En binnenkort ( morgen ) MHoepakeee
Welnee joh.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ljikt wel alsof je elk weekend aan de m zit man
Planningquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kijk! A man with a plan.![]()
Ik ga zo ook biertjes tikken in de zon.
Hihiquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ljikt wel alsof je elk weekend aan de m zit man
Heb ook wel weer zin eigenlijkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Welnee joh.
Maar nu het nog vakantie is, en werk heb, chill ik hem wel goed.
Mur begint met een M.quote:
Hihahoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mur begint met een M.![]()
Ga elk weekend aan de Mur.![]()
I would do it.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Hahaah de frequentie waarin ik gebruik valt mee hoorquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
I would do it.
Hoi MarkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh Marcus Aurelius bevalt me wel.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hier scheelt je typen.![]()
http://www.voornamenboek.nl/m.htm
Morgen ben ik niet thuis.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Krijg er meteen zin in. Morgen maar even langs de vishandel.
quote:
Maybe someday I will tell you.quote:
Ik ben al uren van plan om biertjes te gaan drinken in de zon. Vas doet een poging om te raden hoe ik heet en de rest is aan de drugs. Behalve screwie want die heeft nog maar 1 peuk.quote:
hahaha juist, nog even en de zon is onder dus k zou die biertjes maar alvast koud leggenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben al uren van plan om biertjes te gaan drinken in de zon. Vas doet een poging om te raden hoe ik heet en de rest is aan de drugs. Behalve screwie want die heeft nog maar 1 peuk.
Saté.quote:
Ach dan gaan we gewoon biertjes drinken. Joint erbij en de zon in je hoofd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:17 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
hahaha juist, nog even en de zon is onder dus k zou die biertjes maar alvast koud leggen
Ergens denk ik dat ik liever het verhaal achter de cum wou horen maar vertel, hoe kom je aan sate in je oog?quote:
Ik kreeg jeuk aan mijn wenkbrauw tijdens het eten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat ik liever het verhaal achter de cum wou horen maar vertel, hoe kom je aan sate in je oog?
precies,zo hoort hetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach dan gaan we gewoon biertjes drinken. Joint erbij en de zon in je hoofd.![]()
En jij?
Wel een beetje jaloers. Morgen werken dus geen kroeg voor mij vanavond. Vorige week tot half 5 zitten zuipen en de volgende dag met een gigantische kegel en een half uur te laat op mijn werk gekomen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:23 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
precies,zo hoort het![]()
ik zit nog even relax te chillen, ga zo richting het café
Beetje anti-climax.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik kreeg jeuk aan mijn wenkbrauw tijdens het eten.
En toen vloog er een draak door de gang heen, waardoor ik schrok en mijn oogbal penetreerde met de vork met satésaus. De pijn die dit veroorzaakte manifesteerde zich in helse vuren die uit mijn oog schoten en de draak tot een hoopje as reduceerde. Dit magische as heb ik als component gebruikt in een genezingspreuk, waarmee ik mijn oog kon herstellen. Alleen nu zit die satésaus nog overal.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wel een beetje jaloers. Morgen werken dus geen kroeg voor mij vanavond. Vorige week tot half 5 zitten zuipen en de volgende dag met een gigantische kegel en een half uur te laat op mijn werk gekomen.
[..]
Beetje anti-climax.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:30 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En toen vloog er een draak door de gang heen, waardoor ik schrok en mijn oogbal penetreerde met de vork met satésaus. De pijn die dit veroorzaakte manifesteerde zich in helse vuren die uit mijn oog schoten en de draak tot een hoopje as reduceerde. Dit magische as heb ik als component gebruikt in een genezingspreuk, waarmee ik mijn oog kon herstellen. Alleen nu zit die satésaus nog overal.
haha jaa dat is ook niet alles. laatste weekenden iets te hard gegaan,maar dat heb je als je pas om 11 uur hoef te beginnen op zaterdagquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wel een beetje jaloers. Morgen werken dus geen kroeg voor mij vanavond. Vorige week tot half 5 zitten zuipen en de volgende dag met een gigantische kegel en een half uur te laat op mijn werk gekomen.
Ik om 8 uur.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:38 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
haha jaa dat is ook niet alles. laatste weekenden iets te hard gegaan,maar dat heb je als je pas om 11 uur hoef te beginnen op zaterdag
Och tot voor kort ging ik ook rustig nog uit als ik om 9 uur moest beginnen, gewoon lekker doorhalenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:38 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
haha jaa dat is ook niet alles. laatste weekenden iets te hard gegaan,maar dat heb je als je pas om 11 uur hoef te beginnen op zaterdag
Niet, gewoon in het zakje, aluminium wordt gescannedquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe heb je die wiet eigenlijk ingepakt?
Dikke kans dat die er dus gewoon uitgevist is en iemand nu rustig moira's zit wiet op te rokenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet, gewoon in het zakje, aluminium wordt gescanned(geen grap
)
Nee joh, die envelop rook alleen gewoon erg lekker, that's allquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dikke kans dat die er dus gewoon uitgevist is en iemand nu rustig moira's zit wiet op te rokenDat valt toch te erg op lijkt me?
Mjaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, die envelop rook alleen gewoon erg lekker, that's all
Dat sowieso, maar wel matig.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
iig wijze les dat ze nooit haar wiet moet vergeten
JAAAAAAAAAquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA *O Hoera hoera hoera hoeraaaaa!!!1!11!1
Mijn wiet en grinder![]()
![]()
Eindelijk
Thanks Horkmans
Zit de vloei nog in de pot trouwens? Heb hier nog maar 1 vloeitje whehe, maar daar ga ik nu iig een hele dikke joint van bouwenMorgen maar ff nieuwe vloei kopen dan
Helemaal kapot van het werken maar dan is juist chillen met een flinke vriend heeeerlijk
Ik weet hoe dit voelt. Als je opeens wiet hebt voelt dat zo goedquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:34 schreef Moira. het volgende:
GODVERDOMME DE EUFORIE DIE IK NU VOEL OMDAT IK MIJN WIET TERUG HEB
Ik ben echt een vieze junk
Maar mijn wieten mijn grinder
Al helemaal na 2 dagen wietloos en een lange werkdag
JOINT BOUWEN JETZT JAWOHL
haha mono is kleine vriendquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAHoera hoera hoera hoeraaaaa!!!1!11!1
![]()
Eindelijk
Thanks Horkmans
Zit de vloei nog in de pot trouwens? Heb hier nog maar 1 vloeitje whehe, maar daar ga ik nu iig een hele dikke joint van bouwenMorgen maar ff nieuwe vloei kopen dan
Helemaal kapot van het werken maar dan is juist chillen met een flinke vriend heeeerlijk
Ja preciesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik weet hoe dit voelt. Als je opeens wiet hebt voelt dat zo goed
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik schaam me wel een beetje dat dit me zo veel doet maar ik ben wel echt blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck the EBU.![]()
Nergens voor nodig, je bent onder lotgenotenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik schaam me wel een beetje dat dit me zo veel doet maar ik ben wel echt blij![]()
.
![]()
godver ik wil echt zulke filmpjes maken. een paar biertjes drinken en dan samen met iemand en een camera de straat op
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Geen joint zo groot als een penis draaienquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
tevens is mono flinker dan de vriend die ik nu aan het draaien ben
mono is wel een skinny mofoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
tevens is mono flinker dan de vriend die ik nu aan het draaien benOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Relax, mijn vrind. Ik feed die bitch jwzquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Hehe dat meisje met die brilquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:44 schreef Studeur het volgende:
godver ik wil echt zulke filmpjes maken. een paar biertjes drinken en dan samen met iemand en een camera de straat opWhat? Whaaat? Whaaaaaat? *nerveus lachje*
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAHoera hoera hoera hoeraaaaa!!!1!11!1
![]()
Eindelijk
Thanks Horkmans
Ja, vloei zit nog in de pot, was ik vergetenmooi in ieder geval
![]()
![]()
whehehe maakt niet uit, kost een euro ofzo (die ik niet heb, maar komt morgen vast wel goedquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, vloei zit nog in de pot, was ik vergetenmooi in ieder geval
)
hoeraaaa
Fuck the EBU.![]()
Statiegeld van flessen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehehe maakt niet uit, kost een euro ofzo (die ik niet heb, maar komt morgen vast wel goed)
hoeraaaa
Hork delivers jeweet!![]()
Ben benieuwd he, waar gaat jouw geld telkens zo snel aan op?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehehe maakt niet uit, kost een euro ofzo (die ik niet heb, maar komt morgen vast wel goed)
hoeraaaa![]()
![]()
statiegeld flessen inleveren voor iets anders dan drinkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Statiegeld van flessen?
Hork delivers jeweet!!!!!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
heb ik vandaag al ingeleverd omdat ik anders geen eten hadquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Statiegeld van flessen?
Hork delivers jeweet!
Fuck the EBU.![]()
Je stijgt behoorlijk in mijn lijst der paupersquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
heb ik vandaag al ingeleverd omdat ik anders geen eten had
Ermhagerd, ditquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
heb ik vandaag al ingeleverd omdat ik anders geen eten hadquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je stijgt behoorlijk in mijn lijst der paupers![]()
Shitquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
heb ik vandaag al ingeleverd omdat ik anders geen eten had![]()
![]()
Voornamelijk aan mensen die ik terug moet betalen en zorgverzekering/telefoonrekening enzo. Het minste geld geef ik nog steeds uit aan tabak en wiet en eten/drinkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd he, waar gaat jouw geld telkens zo snel aan op?Koop eigenlijk bijna nooit wat voor mezelf
Wat mij betreft mag je me gelijk bovenaan zetten hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je stijgt behoorlijk in mijn lijst der paupers
Fuck the EBU.![]()
Dat sta je nu ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voornamelijk aan mensen die ik terug moet betalen en zorgverzekering/telefoonrekening enzo. Het minste geld geef ik nog steeds uit aan tabak en wiet en eten/drinkenKoop eigenlijk bijna nooit wat voor mezelf
[..]
Wat mij betreft mag je me gelijk bovenaan zetten hoorOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Het ergste is wel dat het nog echt waar is ookquote:
Ik kon inleveren voor 2,25, kon ik precies een bakje unox good pasta van halen en een zalmslaatje + blikje energy voor in m'n eetpauze op werk
Fuck the EBU.![]()
Eten.
FocassiaHerkenbaar, ik geef eigenlijk alles uit aan wiet/tabak/drank/feesten/drugs. En dan hebben we het over meer dan 450 euro per maandquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voornamelijk aan mensen die ik terug moet betalen en zorgverzekering/telefoonrekening enzo. Het minste geld geef ik nog steeds uit aan tabak en wiet en eten/drinkenKoop eigenlijk bijna nooit wat voor mezelf
[..]
Wat mij betreft mag je me gelijk bovenaan zetten hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Amateur, haal dan gewoon een zakje noodles van 40 centquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het ergste is wel dat het nog echt waar is ook
Ik kon inleveren voor 2,25, kon ik precies een bakje unox good pasta van halen en een zalmslaatje + blikje energy voor in m'n eetpauze op werk
2,25pls
![]()
2,25 kan je een hele week van eten. Slechte pauper ben jij.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het ergste is wel dat het nog echt waar is ook
Ik kon inleveren voor 2,25, kon ik precies een bakje unox good pasta van halen en een zalmslaatje + blikje energy voor in m'n eetpauze op werkHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:02 schreef Studeur het volgende:
Eten.
Fosassia
[..]
Herkenbaar, ik geef eigenlijk alles uit aan wiet/tabak/drank/feesten/drugs. En dan hebben we het over meer dan 450 euro per maand
Hoezo is dat herkenbaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik héb niet eens 450 per maand en als ik dat al had kon ik daar alsnog eigenlijk niets van uitgeven aan bovengenoemde
Fuck the EBU.![]()
Ja maar die heb ik veel te lang elke dag als avondeten gegetenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Amateur, haal dan gewoon een zakje noodles van 40 cent
2,25pls
Na een tijdje vind je het dan wel weer lekker maar Mono had die afgelopen week al gemaakt, dus nu heb ik weer even genoeg van de 40 ct noodles
Fuck the EBU.![]()
Beter ga je aankomend jaar echt iets zoeken waar je fulltime werkt anders gaat het gewoon mis met jequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo is dat herkenbaar?
Ik héb niet eens 450 per maand en als ik dat al had kon ik daar alsnog eigenlijk niets van uitgeven aan bovengenoemde![]()
![]()
Teach me, master.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
2,25 kan je een hele week van eten. Slechte pauper ben jij.Fuck the EBU.![]()
Oh ik lasquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo is dat herkenbaar?
Ik héb niet eens 450 per maand en als ik dat al had kon ik daar alsnog eigenlijk niets van uitgeven aan bovengenoemde
"Het meeste geld geef ik nog steeds uit aan tabak en wiet en eten/drinken"
sorry ben stoned
Kloptquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beter ga je aankomend jaar echt iets zoeken waar je fulltime werkt anders gaat het gewoon mis met jeik moet echt eens meer dan 350 per maand gaan verdienen
Fuck the EBU.![]()
whehehequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
Oh ik las
"Het meeste geld geef ik nog steeds uit aan tabak en wiet en eten/drinken"
sorry ben stoned
En vandaag kan ik weer zeggen:
IK BEN OOK STONED![]()
![]()
Zo fijn weer een jointje van mijn lang verloren wiet
Fuck the EBU.![]()
Heb je wasknijpers maken als baan ofzo?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kloptik moet echt eens meer dan 350 per maand gaan verdienen
Word gewoon parttime hoer, voor 1 dag in de week ofzo. Verdien je het dubbelequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Booohh ik hoop ook dat mijn laptop te fixen valt.
Ik ben ook niks zonder dat ding, alles wat ik heb![]()
![]()
Ben echt zo blij dat Mono de zijne ff heeft achtergelatenAnders moest ik de hele avond gaan lezen ofzo
Alleen is wel ff wennen van een grote laptop naar een kleine
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
Word gewoon parttime hoer, voor 1 dag in de week ofzo. Verdien je het dubbeleVriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.![]()
wats er mis mee?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:08 schreef Moira. het volgende:
Booohh ik hoop ook dat mijn laptop te fixen valt.
Ik ben ook niks zonder dat ding, alles wat ik heb![]()
![]()
Ben echt zo blij dat Mono de zijne ff heeft achtergelatenAnders moest ik de hele avond gaan lezen ofzo
Alleen is wel ff wennen van een grote laptop naar een kleineHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ja echtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar nu heb je wel veel gewerkt dus dat zou je makkelijk gehaald hebben toch
![]()
Neuh, werk voor 12-32 uur per week bij de Bristol.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je wasknijpers maken als baan ofzo?
Alleen moeten ze telkens korten op de uren dus ik kom vaak niet echt verder dan 12-20 uurVerdient zo dus niet echt een groots maandloon ofzo.
En mijn lichaam gaat helemaal kapot aan zo lang en zo veel staan en lopen (je mag en kan niet zitten, en mijn lichaam is sowieso al verneukt), dus ik hou het sowieso niet lang meer vol daar
Mja nu moet ik ineens 5 volle dagen in de week werken omdat mensen op vakantie zijn, dus hopelijk is mijn loon volgende maand wat beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Sowieso bristol
Is ongeveer 1/4e van jouw laptop.quote:
Probeer daar eens fijn op te laptoppen
Ik kan maar één post op het scherm volledig zien zonder te scrollen, op mijn laptop sowieso 3 onder elkaar
En toetsenbord is kleiner dus dat is ff wennen met typen.
Maar gaat verder wel goedZo fijn dat ik toch kan internetten
Fuck the EBU.![]()
Ja, hallo, probeer jij nog eens ergens een fatsoenlijk 'bij'baantje te krijgen voor 30 uurquote:
Moest op een gegeven moment pakken wat ik pakken kon
Fuck the EBU.![]()
ohja die van mono was wel erg klein jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is ongeveer 1/4e van jouw laptop.
Probeer daar eens fijn op te laptoppen
Ik kan maar één post op het scherm volledig zien zonder te scrollen, op mijn laptop sowieso 3 onder elkaar
En toetsenbord is kleiner dus dat is ff wennen met typen.
Maar gaat verder wel goedZo fijn dat ik toch kan internetten
daarmee zou ik op FOK! mobiel gaan
\Je bent 18 plus toch? Zo ja dan heb ik nog wel wat voor je gr gr Moquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, hallo, probeer jij nog eens ergens een fatsoenlijk 'bij'baantje te krijgen voor 30 uur
Moest op een gegeven moment pakken wat ik pakken konOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Steven what the actual fuckquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
\Je bent 18 plus toch? Zo ja dan heb ik nog wel wat voor je gr gr MoHeb je seks nodig?
![]()
whehehehequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
ohja die van mono was wel erg klein ja
daarmee zou ik op FOK! mobiel gaan
Nja, ben er toch wel erg blij mee nu mijn laptop niet werktquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
\Je bent 18 plus toch? Zo ja dan heb ik nog wel wat voor je gr gr Mo
Fuck the EBU.![]()
ik voel de pijn van mensen die ouder dan ik zijn en geen baan kunnen vindenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, hallo, probeer jij nog eens ergens een fatsoenlijk 'bij'baantje te krijgen voor 30 uur
Moest op een gegeven moment pakken wat ik pakken kon
als ik 20 ben en nog steeds bij de AH werk verdien ik 8,60 per uur
al ben ik bang dat ze van me af willen, dinsdag afgebeld omdat ik pijn aan mn poot heb (nog steeds). moest ik terug bellen voor evt vervangend werk maar dat heb ik niet gedaan
Ik zou ook van je af willen als ik een supermarkt had en jij erin werktequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik voel de pijn van mensen die ouder dan ik zijn en geen baan kunnen vinden
als ik 20 ben en nog steeds bij de AH werk verdien ik 8,60 per uur
al ben ik bang dat ze van me af willen, dinsdag afgebeld omdat ik pijn aan mn poot heb (nog steeds). moest ik terug bellen voor evt vervangend werk maar dat heb ik niet gedaan
Sorry![]()
Fuck the EBU.![]()
Je snapt het niet maar maakt niet, je hersens waren vercrackt en daar moet ik rekening mee houdenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Steven what the actual fuckHeb je seks nodig?
Je weet niet hoe een goede werknemer ik ben. Ik vul altijd sneller dan iedereenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou ook van je af willen als ik een supermarkt had en jij erin werkte
Sorry![]()
whehe ik had trouwens die ene foto gezien van jij in een gejatte rolstoel over straat, moest wel lachenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je snapt het niet maar maakt niet, je hersens waren vercrackt en daar moet ik rekening mee houden
Fuck the EBU.![]()
waaaat vieze boiiiiquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
Je weet niet hoe een goede werknemer ik ben. Ik vul altijd sneller dan iedereenFuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je snapt het niet maar maakt niet, je hersens waren vercrackt en daar moet ik rekening mee houden![]()
![]()
Die is al weer best oud en Mono duwde mij zo hard om ver op de weg dat die stoel een beetje stuk gingquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehe ik had trouwens die ene foto gezien van jij in een gejatte rolstoel over straat, moest wel lachen [ afbeelding ]Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Niet gewoon de brengturk kunnen bellen en bestellenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:18 schreef Moira. het volgende:
godver vreetkick hebben en niks in huis, matig
Iets jatten en dan kapot makenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die is al weer best oud en Mono duwde mij zo hard om ver op de weg dat die stoel een beetje stuk gingEn dan mij pauper noemen
Fuck the EBU.![]()
Ja had gekund als ik godverdomme geld hadquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet gewoon de brengturk kunnen bellen en bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Tijd dat ROO weer open gaat.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die is al weer best oud en Mono duwde mij zo hard om ver op de weg dat die stoel een beetje stuk ging![]()
Ik heb die stoel gestolen en mono gesloopt... Paar maanden later hebben we nog een bagage trolley gejat op Schiphol maar wat daar mee gebeurd is weet ik niet meer. Hij kon iig niet door de deur van de treincoupéquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Iets jatten en dan kapot makenEn dan mij pauper noemen
Eensquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb die stoel gestolen en mono gesloopt... Paar maanden later hebben we nog een bagage trolley gejat op Schiphol maar wat daar mee gebeurd is weet ik niet meer. Hij kon iig niet door de deur van de treincoupé
Gekke random shit meemaken is altijd leuk
Fuck the EBU.![]()
Gewoon weer A'dam trashen, of een andere stad, maakt niet uit eik. Klein dorp kan ook leuk zijnquote:![]()
![]()
Sorry, Mur en ik tyften wel weer op.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:20 schreef Studeur het volgende:
Wat zijn er trouwens weinig stoners nog in dit topic actief
[..]![]()
Ja gewoon blind een plaats uitzoeken en de trein er heen pakken en hangen met de locals. Wij hebben dat een jaar of 2 volgehouden en dan 1x per maand. Was best lachenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon weer A'dam trashen, of een andere stad, maakt niet uit eik. Klein dorp kan ook leuk zijnOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Lijkt me sowieso tof, en dan ook gewoon darten op een landkaart, maakt niet uit waar we uitkomen dan, feest zal er zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja gewoon blind een plaats uitzoeken en de trein er heen pakken en hangen met de locals. Wij hebben dat een jaar of 2 volgehouden en dan 1x per maand. Was best lachen
Moeten ze wel genoeg bier hebben![]()
![]()
nee ik bedoel weinig users actiefquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sorry, Mur en ik tyften wel weer op.
de hele avond iets van 5 verschillendeHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ja, overdag was het ook al rustig, zal de vakantie zijn -> stoners die gaan stonen ergens op locatie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee ik bedoel weinig users actief
de hele avond iets van 5 verschillende![]()
Achja dat komt altijd wel goedquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso tof, en dan ook gewoon darten op een landkaart, maakt niet uit waar we uitkomen dan, feest zal er zijn.
Moeten ze wel genoeg bier hebbenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Eigenlijk wel goed dat iedereen weggaat bij zn beeldschermquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, overdag was het ook al rustig, zal de vakantie zijn -> stoners die gaan stonen ergens op locatie.![]()
Heb zelf ook niet echt meegepost de afgelopen dagen maar op vrijdagavond met een gebroken poot is er niet veel anders te doen want iedereen is naar de stad en dat kan ik niet.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
dat lijkt me wel echt baas om te doenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso tof, en dan ook gewoon darten op een landkaart, maakt niet uit waar we uitkomen dan, feest zal er zijn.
Moeten ze wel genoeg bier hebben
Gebroken poot? Wat heb je gedaan man?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
Eigenlijk wel goed dat iedereen weggaat bij zn beeldscherm![]()
Heb zelf ook niet echt meegepost de afgelopen dagen maar op vrijdagavond met een gebroken poot is er niet veel anders te doen want iedereen is naar de stad en dat kan ik niet.![]()
![]()
correctie, waarschijnlijk gebroken, in ieder geval zeer pijnlijk. laatste 10 treden van een trap afgesprongen in een donker huis + bier + snel beneden willen zijn + verkeerde inschattingen = keihard op mn hiel terecht gekomen waarna intense pijn en niet op hiel kunnen steunen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gebroken poot? Wat heb je gedaan man?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja had gekund als ik godverdomme geld had
gods geld is belastingsvrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, betrap me er zelf ook wel op dat ik sowieso FOK! wat vaker oversla de laatste tijdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
Wellicht een beetje FOK!moe
Fuck the EBU.![]()
naisquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
correctie, waarschijnlijk gebroken, in ieder geval zeer pijnlijk. laatste 10 treden van een trap afgesprongen in een donker huis + bier + snel beneden willen zijn + verkeerde inschattingen = keihard op mn hiel terecht gekomen waarna intense pijn en niet op hiel kunnen steunen.![]()
Oh dan zal je wel wat gescheurd hebben, kut is dat. Ik had laatst een zweepslag, dat was ook pure aids, kon echt niet op die poot staan, laat staan lopen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
correctie, waarschijnlijk gebroken, in ieder geval zeer pijnlijk. laatste 10 treden van een trap afgesprongen in een donker huis + bier + snel beneden willen zijn + verkeerde inschattingen = keihard op mn hiel terecht gekomen waarna intense pijn en niet op hiel kunnen steunen.![]()
Ik ben nog even wat roken, eten, lurken, kijken en slapen, guys
Fijne avond allez
Morgen om 8.15 bij de tandarts zijn en dan van 9 tot 5 werken![]()
Fuck the EBU.![]()
Gewoon een pauze van 8 maanden houdenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, betrap me er zelf ook wel op dat ik sowieso FOK! wat vaker oversla de laatste tijd
Wellicht een beetje FOK!moeOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Maar mijn comeback zal niet zo opvallend gaan als de jouwequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon een pauze van 8 maanden houden
Fuck the EBU.![]()
Tjaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar mijn comeback zal niet zo opvallend gaan als de jouweOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
![]()
Deze shit moeten we aan Mono giften.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
IK BEN ER!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:20 schreef Studeur het volgende:
[..]Your beauty never ever scared me.![]()
Bedankt, dat wordt weer een nachtje Dubstep-struinen op YT en SoundCloudquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Drukke week gehad, weinig tijd om te fokken en te genieten van die J..
Maaaarrr... morgen eerst 250 euro vangen en dan BBQ van Bospop![]()
En zondag he-le-maal niets![]()
![]()
Lang geleden dat een sixpackje bier zo zwaar viel. Gelijk helemaal moe en draaierig
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Bedankt, dat wordt weer een nachtje Dubstep-struinen op YT en SoundCloud![]()
![]()
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Het zit jou ook niet echt mee hequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
correctie, waarschijnlijk gebroken, in ieder geval zeer pijnlijk. laatste 10 treden van een trap afgesprongen in een donker huis + bier + snel beneden willen zijn + verkeerde inschattingen = keihard op mn hiel terecht gekomen waarna intense pijn en niet op hiel kunnen steunen.
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
nee, altijd pechquote:
net ook weer in slaap gedonderd na ene paar biertjes, word ik waker gebeld door een maat waarmee ik zou gaan chillenmaargoed tenminste weer energie nu. snel de laatste wiet oproken voordat men komt want das eg nie genoeg om te delen.
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee, altijd pech
net ook weer in slaap gedonderd na ene paar biertjes, word ik waker gebeld door een maat waarmee ik zou gaan chillenmaargoed tenminste weer energie nu. snel de laatste wiet oproken voordat men komt want das eg nie genoeg om te delen.
Ook in moeilijke tijden.![]()
Haha, zo vroeg? Poehquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:13 schreef FL_Freak het volgende:
yeahhhhhhh rond een uur of half 10 naar de efteling.Your beauty never ever scared me.![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1356592 Kennen jullie dit programma (Joris' Showroom). Echt bijzondere mensen ontmoet die manDit is gewoon even een random aflevering.. Daaronder staan er meer
Your beauty never ever scared me.![]()
Chajemaria Chackaria Nopeonde Talemunde, Caje
Tepike Pokitale Aviade Chackrie Chackarie, Caje
Hele dag chillings gezet, fucckinng stoned :3Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:47 schreef Rutten_VVD het volgende:
hahahahahaahahahahahahah
stome stink junks!
ATMIN! sluiten deze graag!
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Bitchez b trippnMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Potverdorie, zo maar de eerste van de ochtend in het topic(ervanuitgaand dat smitjew inmiddels slaapt)
Zo naar de tandarts en vervolgens werken van 9 tot 5, beetje matig
Gelukkig daarna naar Mono
Fuck the EBU.![]()
Vogel Rok!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:20 schreef FL_Freak het volgende:
Good luck Moira ik ga naar de efteling.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: