Dat je opeens met een zere reet rondloopt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
soort deja vu gevoel misschien. "hey, ik voel me net als na mn laatste orgasme"
Hoe komt al dat zaad op m'n borsten?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
soort deja vu gevoel misschien. "hey, ik voel me net als na mn laatste orgasme"
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets als dit ?
Hier park, festivals, Noorderzon, KEI-week, Bbq, bier.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:35 schreef Sardu het volgende:
Halve liters krombacher en bockworsten.
Over anderhalf week weer door Duitschland.
Ljikt wel alsof je elk weekend aan de m zit manquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hier park, festivals, Noorderzon, KEI-week, Bbq, bier.
En binnenkort ( morgen ) MHoepakeee
Kijk! A man with a plan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hier park, festivals, Noorderzon, KEI-week, Bbq, bier.
En binnenkort ( morgen ) MHoepakeee
Welnee joh.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ljikt wel alsof je elk weekend aan de m zit man
Planningquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kijk! A man with a plan.![]()
Ik ga zo ook biertjes tikken in de zon.
Hihiquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ljikt wel alsof je elk weekend aan de m zit man
Heb ook wel weer zin eigenlijkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Welnee joh.
Maar nu het nog vakantie is, en werk heb, chill ik hem wel goed.
Mur begint met een M.quote:
Hihahoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mur begint met een M.![]()
Ga elk weekend aan de Mur.![]()
I would do it.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Hahaah de frequentie waarin ik gebruik valt mee hoorquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
I would do it.
Hoi MarkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh Marcus Aurelius bevalt me wel.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hier scheelt je typen.![]()
http://www.voornamenboek.nl/m.htm
Morgen ben ik niet thuis.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Krijg er meteen zin in. Morgen maar even langs de vishandel.
quote:
Maybe someday I will tell you.quote:
Ik ben al uren van plan om biertjes te gaan drinken in de zon. Vas doet een poging om te raden hoe ik heet en de rest is aan de drugs. Behalve screwie want die heeft nog maar 1 peuk.quote:
hahaha juist, nog even en de zon is onder dus k zou die biertjes maar alvast koud leggenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben al uren van plan om biertjes te gaan drinken in de zon. Vas doet een poging om te raden hoe ik heet en de rest is aan de drugs. Behalve screwie want die heeft nog maar 1 peuk.
Saté.quote:
Ach dan gaan we gewoon biertjes drinken. Joint erbij en de zon in je hoofd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:17 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
hahaha juist, nog even en de zon is onder dus k zou die biertjes maar alvast koud leggen
Ergens denk ik dat ik liever het verhaal achter de cum wou horen maar vertel, hoe kom je aan sate in je oog?quote:
Ik kreeg jeuk aan mijn wenkbrauw tijdens het eten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat ik liever het verhaal achter de cum wou horen maar vertel, hoe kom je aan sate in je oog?
precies,zo hoort hetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach dan gaan we gewoon biertjes drinken. Joint erbij en de zon in je hoofd.![]()
En jij?
Wel een beetje jaloers. Morgen werken dus geen kroeg voor mij vanavond. Vorige week tot half 5 zitten zuipen en de volgende dag met een gigantische kegel en een half uur te laat op mijn werk gekomen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:23 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
precies,zo hoort het![]()
ik zit nog even relax te chillen, ga zo richting het café
Beetje anti-climax.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik kreeg jeuk aan mijn wenkbrauw tijdens het eten.
En toen vloog er een draak door de gang heen, waardoor ik schrok en mijn oogbal penetreerde met de vork met satésaus. De pijn die dit veroorzaakte manifesteerde zich in helse vuren die uit mijn oog schoten en de draak tot een hoopje as reduceerde. Dit magische as heb ik als component gebruikt in een genezingspreuk, waarmee ik mijn oog kon herstellen. Alleen nu zit die satésaus nog overal.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wel een beetje jaloers. Morgen werken dus geen kroeg voor mij vanavond. Vorige week tot half 5 zitten zuipen en de volgende dag met een gigantische kegel en een half uur te laat op mijn werk gekomen.
[..]
Beetje anti-climax.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:30 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En toen vloog er een draak door de gang heen, waardoor ik schrok en mijn oogbal penetreerde met de vork met satésaus. De pijn die dit veroorzaakte manifesteerde zich in helse vuren die uit mijn oog schoten en de draak tot een hoopje as reduceerde. Dit magische as heb ik als component gebruikt in een genezingspreuk, waarmee ik mijn oog kon herstellen. Alleen nu zit die satésaus nog overal.
haha jaa dat is ook niet alles. laatste weekenden iets te hard gegaan,maar dat heb je als je pas om 11 uur hoef te beginnen op zaterdagquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wel een beetje jaloers. Morgen werken dus geen kroeg voor mij vanavond. Vorige week tot half 5 zitten zuipen en de volgende dag met een gigantische kegel en een half uur te laat op mijn werk gekomen.
Ik om 8 uur.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:38 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
haha jaa dat is ook niet alles. laatste weekenden iets te hard gegaan,maar dat heb je als je pas om 11 uur hoef te beginnen op zaterdag
Och tot voor kort ging ik ook rustig nog uit als ik om 9 uur moest beginnen, gewoon lekker doorhalenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:38 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
haha jaa dat is ook niet alles. laatste weekenden iets te hard gegaan,maar dat heb je als je pas om 11 uur hoef te beginnen op zaterdag
Niet, gewoon in het zakje, aluminium wordt gescannedquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe heb je die wiet eigenlijk ingepakt?
Dikke kans dat die er dus gewoon uitgevist is en iemand nu rustig moira's zit wiet op te rokenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet, gewoon in het zakje, aluminium wordt gescanned(geen grap
)
Nee joh, die envelop rook alleen gewoon erg lekker, that's allquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dikke kans dat die er dus gewoon uitgevist is en iemand nu rustig moira's zit wiet op te rokenDat valt toch te erg op lijkt me?
Mjaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, die envelop rook alleen gewoon erg lekker, that's all
Dat sowieso, maar wel matig.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
iig wijze les dat ze nooit haar wiet moet vergeten
JAAAAAAAAAquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA *O Hoera hoera hoera hoeraaaaa!!!1!11!1
Mijn wiet en grinder![]()
![]()
Eindelijk
Thanks Horkmans
Zit de vloei nog in de pot trouwens? Heb hier nog maar 1 vloeitje whehe, maar daar ga ik nu iig een hele dikke joint van bouwenMorgen maar ff nieuwe vloei kopen dan
Helemaal kapot van het werken maar dan is juist chillen met een flinke vriend heeeerlijk
Ik weet hoe dit voelt. Als je opeens wiet hebt voelt dat zo goedquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:34 schreef Moira. het volgende:
GODVERDOMME DE EUFORIE DIE IK NU VOEL OMDAT IK MIJN WIET TERUG HEB
Ik ben echt een vieze junk
Maar mijn wieten mijn grinder
Al helemaal na 2 dagen wietloos en een lange werkdag
JOINT BOUWEN JETZT JAWOHL
haha mono is kleine vriendquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAHoera hoera hoera hoeraaaaa!!!1!11!1
![]()
Eindelijk
Thanks Horkmans
Zit de vloei nog in de pot trouwens? Heb hier nog maar 1 vloeitje whehe, maar daar ga ik nu iig een hele dikke joint van bouwenMorgen maar ff nieuwe vloei kopen dan
Helemaal kapot van het werken maar dan is juist chillen met een flinke vriend heeeerlijk
Ja preciesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik weet hoe dit voelt. Als je opeens wiet hebt voelt dat zo goed
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik schaam me wel een beetje dat dit me zo veel doet maar ik ben wel echt blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck the EBU.![]()
Nergens voor nodig, je bent onder lotgenotenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik schaam me wel een beetje dat dit me zo veel doet maar ik ben wel echt blij![]()
.
![]()
godver ik wil echt zulke filmpjes maken. een paar biertjes drinken en dan samen met iemand en een camera de straat op
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Geen joint zo groot als een penis draaienquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
tevens is mono flinker dan de vriend die ik nu aan het draaien ben
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
mono is wel een skinny mofoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
tevens is mono flinker dan de vriend die ik nu aan het draaien benOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Relax, mijn vrind. Ik feed die bitch jwzquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Hehe dat meisje met die brilquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:44 schreef Studeur het volgende:
godver ik wil echt zulke filmpjes maken. een paar biertjes drinken en dan samen met iemand en een camera de straat opWhat? Whaaat? Whaaaaaat? *nerveus lachje*
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAHoera hoera hoera hoeraaaaa!!!1!11!1
![]()
Eindelijk
Thanks Horkmans
Ja, vloei zit nog in de pot, was ik vergetenmooi in ieder geval
![]()
![]()
whehehe maakt niet uit, kost een euro ofzo (die ik niet heb, maar komt morgen vast wel goedquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, vloei zit nog in de pot, was ik vergetenmooi in ieder geval
)
hoeraaaa
Fuck the EBU.![]()
Statiegeld van flessen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehehe maakt niet uit, kost een euro ofzo (die ik niet heb, maar komt morgen vast wel goed)
hoeraaaa
Hork delivers jeweet!![]()
Ben benieuwd he, waar gaat jouw geld telkens zo snel aan op?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehehe maakt niet uit, kost een euro ofzo (die ik niet heb, maar komt morgen vast wel goed)
hoeraaaa![]()
![]()
statiegeld flessen inleveren voor iets anders dan drinkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Statiegeld van flessen?
Hork delivers jeweet!!!!!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
heb ik vandaag al ingeleverd omdat ik anders geen eten hadquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Statiegeld van flessen?
Hork delivers jeweet!
Fuck the EBU.![]()
Je stijgt behoorlijk in mijn lijst der paupersquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
heb ik vandaag al ingeleverd omdat ik anders geen eten had
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ermhagerd, ditquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
heb ik vandaag al ingeleverd omdat ik anders geen eten hadquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je stijgt behoorlijk in mijn lijst der paupers![]()
Shitquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
heb ik vandaag al ingeleverd omdat ik anders geen eten had![]()
![]()
Voornamelijk aan mensen die ik terug moet betalen en zorgverzekering/telefoonrekening enzo. Het minste geld geef ik nog steeds uit aan tabak en wiet en eten/drinkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd he, waar gaat jouw geld telkens zo snel aan op?Koop eigenlijk bijna nooit wat voor mezelf
Wat mij betreft mag je me gelijk bovenaan zetten hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je stijgt behoorlijk in mijn lijst der paupers
Fuck the EBU.![]()
Dat sta je nu ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voornamelijk aan mensen die ik terug moet betalen en zorgverzekering/telefoonrekening enzo. Het minste geld geef ik nog steeds uit aan tabak en wiet en eten/drinkenKoop eigenlijk bijna nooit wat voor mezelf
[..]
Wat mij betreft mag je me gelijk bovenaan zetten hoorOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Het ergste is wel dat het nog echt waar is ookquote:
Ik kon inleveren voor 2,25, kon ik precies een bakje unox good pasta van halen en een zalmslaatje + blikje energy voor in m'n eetpauze op werk
Fuck the EBU.![]()
Eten.
FocassiaHerkenbaar, ik geef eigenlijk alles uit aan wiet/tabak/drank/feesten/drugs. En dan hebben we het over meer dan 450 euro per maandquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voornamelijk aan mensen die ik terug moet betalen en zorgverzekering/telefoonrekening enzo. Het minste geld geef ik nog steeds uit aan tabak en wiet en eten/drinkenKoop eigenlijk bijna nooit wat voor mezelf
[..]
Wat mij betreft mag je me gelijk bovenaan zetten hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Forum Opties Forumhop: Hop naar: