Nergens voor nodig, je bent onder lotgenotenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik schaam me wel een beetje dat dit me zo veel doet maar ik ben wel echt blij![]()
Geen joint zo groot als een penis draaienquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
tevens is mono flinker dan de vriend die ik nu aan het draaien ben
mono is wel een skinny mofoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
tevens is mono flinker dan de vriend die ik nu aan het draaien ben
Relax, mijn vrind. Ik feed die bitch jwzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Hehe dat meisje met die brilquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:44 schreef Studeur het volgende:
godver ik wil echt zulke filmpjes maken. een paar biertjes drinken en dan samen met iemand en een camera de straat op
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAHoera hoera hoera hoeraaaaa!!!1!11!1
Mijn wiet en grinder![]()
![]()
Eindelijk
Thanks Horkmans
Zit de vloei nog in de pot trouwens? Heb hier nog maar 1 vloeitje whehe, maar daar ga ik nu iig een hele dikke joint van bouwenMorgen maar ff nieuwe vloei kopen dan
Helemaal kapot van het werken maar dan is juist chillen met een flinke vriend heeeerlijk
whehehe maakt niet uit, kost een euro ofzo (die ik niet heb, maar komt morgen vast wel goedquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, vloei zit nog in de pot, was ik vergetenmooi in ieder geval
Statiegeld van flessen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehehe maakt niet uit, kost een euro ofzo (die ik niet heb, maar komt morgen vast wel goed)
hoeraaaa
Ben benieuwd he, waar gaat jouw geld telkens zo snel aan op?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehehe maakt niet uit, kost een euro ofzo (die ik niet heb, maar komt morgen vast wel goed)
hoeraaaa
statiegeld flessen inleveren voor iets anders dan drinkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Statiegeld van flessen?
Hork delivers jeweet!
heb ik vandaag al ingeleverd omdat ik anders geen eten hadquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Statiegeld van flessen?
Hork delivers jeweet!
Je stijgt behoorlijk in mijn lijst der paupersquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
heb ik vandaag al ingeleverd omdat ik anders geen eten had
Ermhagerd, ditquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je stijgt behoorlijk in mijn lijst der paupers
Shitquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voornamelijk aan mensen die ik terug moet betalen en zorgverzekering/telefoonrekening enzo. Het minste geld geef ik nog steeds uit aan tabak en wiet en eten/drinkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd he, waar gaat jouw geld telkens zo snel aan op?
Wat mij betreft mag je me gelijk bovenaan zetten hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je stijgt behoorlijk in mijn lijst der paupers
Dat sta je nu ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voornamelijk aan mensen die ik terug moet betalen en zorgverzekering/telefoonrekening enzo. Het minste geld geef ik nog steeds uit aan tabak en wiet en eten/drinkenKoop eigenlijk bijna nooit wat voor mezelf
[..]
Wat mij betreft mag je me gelijk bovenaan zetten hoor
Het ergste is wel dat het nog echt waar is ookquote:
Herkenbaar, ik geef eigenlijk alles uit aan wiet/tabak/drank/feesten/drugs. En dan hebben we het over meer dan 450 euro per maandquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voornamelijk aan mensen die ik terug moet betalen en zorgverzekering/telefoonrekening enzo. Het minste geld geef ik nog steeds uit aan tabak en wiet en eten/drinkenKoop eigenlijk bijna nooit wat voor mezelf
[..]
Wat mij betreft mag je me gelijk bovenaan zetten hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |