haha jaa dat is ook niet alles. laatste weekenden iets te hard gegaan,maar dat heb je als je pas om 11 uur hoef te beginnen op zaterdagquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wel een beetje jaloers. Morgen werken dus geen kroeg voor mij vanavond. Vorige week tot half 5 zitten zuipen en de volgende dag met een gigantische kegel en een half uur te laat op mijn werk gekomen.
Ik om 8 uur.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:38 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
haha jaa dat is ook niet alles. laatste weekenden iets te hard gegaan,maar dat heb je als je pas om 11 uur hoef te beginnen op zaterdag
Och tot voor kort ging ik ook rustig nog uit als ik om 9 uur moest beginnen, gewoon lekker doorhalenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:38 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
haha jaa dat is ook niet alles. laatste weekenden iets te hard gegaan,maar dat heb je als je pas om 11 uur hoef te beginnen op zaterdag
Niet, gewoon in het zakje, aluminium wordt gescannedquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe heb je die wiet eigenlijk ingepakt?
Dikke kans dat die er dus gewoon uitgevist is en iemand nu rustig moira's zit wiet op te rokenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet, gewoon in het zakje, aluminium wordt gescanned(geen grap
)
Nee joh, die envelop rook alleen gewoon erg lekker, that's allquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dikke kans dat die er dus gewoon uitgevist is en iemand nu rustig moira's zit wiet op te rokenDat valt toch te erg op lijkt me?
Mjaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, die envelop rook alleen gewoon erg lekker, that's all
Dat sowieso, maar wel matig.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
iig wijze les dat ze nooit haar wiet moet vergeten
JAAAAAAAAAquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA *O Hoera hoera hoera hoeraaaaa!!!1!11!1
Mijn wiet en grinder![]()
![]()
Eindelijk
Thanks Horkmans
Zit de vloei nog in de pot trouwens? Heb hier nog maar 1 vloeitje whehe, maar daar ga ik nu iig een hele dikke joint van bouwenMorgen maar ff nieuwe vloei kopen dan
Helemaal kapot van het werken maar dan is juist chillen met een flinke vriend heeeerlijk
Ik weet hoe dit voelt. Als je opeens wiet hebt voelt dat zo goedquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:34 schreef Moira. het volgende:
GODVERDOMME DE EUFORIE DIE IK NU VOEL OMDAT IK MIJN WIET TERUG HEB
Ik ben echt een vieze junk
Maar mijn wieten mijn grinder
Al helemaal na 2 dagen wietloos en een lange werkdag
JOINT BOUWEN JETZT JAWOHL
haha mono is kleine vriendquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAHoera hoera hoera hoeraaaaa!!!1!11!1
Mijn wiet en grinder![]()
![]()
Eindelijk
Thanks Horkmans
Zit de vloei nog in de pot trouwens? Heb hier nog maar 1 vloeitje whehe, maar daar ga ik nu iig een hele dikke joint van bouwenMorgen maar ff nieuwe vloei kopen dan
Helemaal kapot van het werken maar dan is juist chillen met een flinke vriend heeeerlijk
Ja preciesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik weet hoe dit voelt. Als je opeens wiet hebt voelt dat zo goed
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik schaam me wel een beetje dat dit me zo veel doet maar ik ben wel echt blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: