Dat je opeens met een zere reet rondloopt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
soort deja vu gevoel misschien. "hey, ik voel me net als na mn laatste orgasme"
Hoe komt al dat zaad op m'n borsten?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
soort deja vu gevoel misschien. "hey, ik voel me net als na mn laatste orgasme"
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets als dit ?
Hier park, festivals, Noorderzon, KEI-week, Bbq, bier.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:35 schreef Sardu het volgende:
Halve liters krombacher en bockworsten.
Over anderhalf week weer door Duitschland.
Ljikt wel alsof je elk weekend aan de m zit manquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hier park, festivals, Noorderzon, KEI-week, Bbq, bier.
En binnenkort ( morgen ) MHoepakeee
Kijk! A man with a plan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hier park, festivals, Noorderzon, KEI-week, Bbq, bier.
En binnenkort ( morgen ) MHoepakeee
Welnee joh.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ljikt wel alsof je elk weekend aan de m zit man
Planningquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kijk! A man with a plan.![]()
Ik ga zo ook biertjes tikken in de zon.
Hihiquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ljikt wel alsof je elk weekend aan de m zit man
Heb ook wel weer zin eigenlijkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Welnee joh.
Maar nu het nog vakantie is, en werk heb, chill ik hem wel goed.
Mur begint met een M.quote:
Hihahoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mur begint met een M.![]()
Ga elk weekend aan de Mur.![]()
I would do it.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Hahaah de frequentie waarin ik gebruik valt mee hoorquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
I would do it.
Hoi MarkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh Marcus Aurelius bevalt me wel.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hier scheelt je typen.![]()
http://www.voornamenboek.nl/m.htm
Morgen ben ik niet thuis.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Krijg er meteen zin in. Morgen maar even langs de vishandel.
quote:
Maybe someday I will tell you.quote:
Ik ben al uren van plan om biertjes te gaan drinken in de zon. Vas doet een poging om te raden hoe ik heet en de rest is aan de drugs. Behalve screwie want die heeft nog maar 1 peuk.quote:
hahaha juist, nog even en de zon is onder dus k zou die biertjes maar alvast koud leggenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben al uren van plan om biertjes te gaan drinken in de zon. Vas doet een poging om te raden hoe ik heet en de rest is aan de drugs. Behalve screwie want die heeft nog maar 1 peuk.
Saté.quote:
Ach dan gaan we gewoon biertjes drinken. Joint erbij en de zon in je hoofd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:17 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
hahaha juist, nog even en de zon is onder dus k zou die biertjes maar alvast koud leggen
Ergens denk ik dat ik liever het verhaal achter de cum wou horen maar vertel, hoe kom je aan sate in je oog?quote:
Ik kreeg jeuk aan mijn wenkbrauw tijdens het eten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat ik liever het verhaal achter de cum wou horen maar vertel, hoe kom je aan sate in je oog?
precies,zo hoort hetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach dan gaan we gewoon biertjes drinken. Joint erbij en de zon in je hoofd.![]()
En jij?
Wel een beetje jaloers. Morgen werken dus geen kroeg voor mij vanavond. Vorige week tot half 5 zitten zuipen en de volgende dag met een gigantische kegel en een half uur te laat op mijn werk gekomen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:23 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
precies,zo hoort het![]()
ik zit nog even relax te chillen, ga zo richting het café
Beetje anti-climax.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik kreeg jeuk aan mijn wenkbrauw tijdens het eten.
En toen vloog er een draak door de gang heen, waardoor ik schrok en mijn oogbal penetreerde met de vork met satésaus. De pijn die dit veroorzaakte manifesteerde zich in helse vuren die uit mijn oog schoten en de draak tot een hoopje as reduceerde. Dit magische as heb ik als component gebruikt in een genezingspreuk, waarmee ik mijn oog kon herstellen. Alleen nu zit die satésaus nog overal.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wel een beetje jaloers. Morgen werken dus geen kroeg voor mij vanavond. Vorige week tot half 5 zitten zuipen en de volgende dag met een gigantische kegel en een half uur te laat op mijn werk gekomen.
[..]
Beetje anti-climax.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:30 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En toen vloog er een draak door de gang heen, waardoor ik schrok en mijn oogbal penetreerde met de vork met satésaus. De pijn die dit veroorzaakte manifesteerde zich in helse vuren die uit mijn oog schoten en de draak tot een hoopje as reduceerde. Dit magische as heb ik als component gebruikt in een genezingspreuk, waarmee ik mijn oog kon herstellen. Alleen nu zit die satésaus nog overal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |