Amateur, haal dan gewoon een zakje noodles van 40 centquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het ergste is wel dat het nog echt waar is ook
Ik kon inleveren voor 2,25, kon ik precies een bakje unox good pasta van halen en een zalmslaatje + blikje energy voor in m'n eetpauze op werk
2,25 kan je een hele week van eten. Slechte pauper ben jij.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het ergste is wel dat het nog echt waar is ook
Ik kon inleveren voor 2,25, kon ik precies een bakje unox good pasta van halen en een zalmslaatje + blikje energy voor in m'n eetpauze op werk
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:02 schreef Studeur het volgende:
Eten.
Fosassia
[..]
Herkenbaar, ik geef eigenlijk alles uit aan wiet/tabak/drank/feesten/drugs. En dan hebben we het over meer dan 450 euro per maand
Hoezo is dat herkenbaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik héb niet eens 450 per maand en als ik dat al had kon ik daar alsnog eigenlijk niets van uitgeven aan bovengenoemde
Fuck the EBU.
Ja maar die heb ik veel te lang elke dag als avondeten gegetenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Amateur, haal dan gewoon een zakje noodles van 40 cent
2,25pls
Beter ga je aankomend jaar echt iets zoeken waar je fulltime werkt anders gaat het gewoon mis met jequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo is dat herkenbaar?
Ik héb niet eens 450 per maand en als ik dat al had kon ik daar alsnog eigenlijk niets van uitgeven aan bovengenoemde
Teach me, master.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
2,25 kan je een hele week van eten. Slechte pauper ben jij.
Oh ik lasquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo is dat herkenbaar?
Kloptquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beter ga je aankomend jaar echt iets zoeken waar je fulltime werkt anders gaat het gewoon mis met je
whehehequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
Oh ik las
"Het meeste geld geef ik nog steeds uit aan tabak en wiet en eten/drinken"
sorry ben stoned
Heb je wasknijpers maken als baan ofzo?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kloptik moet echt eens meer dan 350 per maand gaan verdienen
Word gewoon parttime hoer, voor 1 dag in de week ofzo. Verdien je het dubbelequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
Word gewoon parttime hoer, voor 1 dag in de week ofzo. Verdien je het dubbeleVriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
wats er mis mee?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:08 schreef Moira. het volgende:
Booohh ik hoop ook dat mijn laptop te fixen valt.
Ik ben ook niks zonder dat ding, alles wat ik heb![]()
![]()
Ben echt zo blij dat Mono de zijne ff heeft achtergelatenAnders moest ik de hele avond gaan lezen ofzo
Alleen is wel ff wennen van een grote laptop naar een kleine
Ja echtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neuh, werk voor 12-32 uur per week bij de Bristol.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je wasknijpers maken als baan ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Is ongeveer 1/4e van jouw laptop.quote:
Ja, hallo, probeer jij nog eens ergens een fatsoenlijk 'bij'baantje te krijgen voor 30 uurquote:
ohja die van mono was wel erg klein jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is ongeveer 1/4e van jouw laptop.
Probeer daar eens fijn op te laptoppen
Ik kan maar één post op het scherm volledig zien zonder te scrollen, op mijn laptop sowieso 3 onder elkaar
En toetsenbord is kleiner dus dat is ff wennen met typen.
Maar gaat verder wel goedZo fijn dat ik toch kan internetten
\Je bent 18 plus toch? Zo ja dan heb ik nog wel wat voor je gr gr Moquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, hallo, probeer jij nog eens ergens een fatsoenlijk 'bij'baantje te krijgen voor 30 uur
Moest op een gegeven moment pakken wat ik pakken kon
Steven what the actual fuckquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
\Je bent 18 plus toch? Zo ja dan heb ik nog wel wat voor je gr gr Mo
whehehehequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
ohja die van mono was wel erg klein ja
daarmee zou ik op FOK! mobiel gaan
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
\Je bent 18 plus toch? Zo ja dan heb ik nog wel wat voor je gr gr Mo
ik voel de pijn van mensen die ouder dan ik zijn en geen baan kunnen vindenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, hallo, probeer jij nog eens ergens een fatsoenlijk 'bij'baantje te krijgen voor 30 uur
Moest op een gegeven moment pakken wat ik pakken kon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |