Ik zou ook van je af willen als ik een supermarkt had en jij erin werktequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik voel de pijn van mensen die ouder dan ik zijn en geen baan kunnen vinden
als ik 20 ben en nog steeds bij de AH werk verdien ik 8,60 per uur
al ben ik bang dat ze van me af willen, dinsdag afgebeld omdat ik pijn aan mn poot heb (nog steeds). moest ik terug bellen voor evt vervangend werk maar dat heb ik niet gedaan
Je snapt het niet maar maakt niet, je hersens waren vercrackt en daar moet ik rekening mee houdenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Steven what the actual fuckHeb je seks nodig?
Je weet niet hoe een goede werknemer ik ben. Ik vul altijd sneller dan iedereenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou ook van je af willen als ik een supermarkt had en jij erin werkte
Sorry![]()
whehe ik had trouwens die ene foto gezien van jij in een gejatte rolstoel over straat, moest wel lachenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je snapt het niet maar maakt niet, je hersens waren vercrackt en daar moet ik rekening mee houden
waaaat vieze boiiiiquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
Je weet niet hoe een goede werknemer ik ben. Ik vul altijd sneller dan iedereen
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je snapt het niet maar maakt niet, je hersens waren vercrackt en daar moet ik rekening mee houden
Die is al weer best oud en Mono duwde mij zo hard om ver op de weg dat die stoel een beetje stuk gingquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehe ik had trouwens die ene foto gezien van jij in een gejatte rolstoel over straat, moest wel lachen [ afbeelding ]
Niet gewoon de brengturk kunnen bellen en bestellenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:18 schreef Moira. het volgende:
godver vreetkick hebben en niks in huis, matig
Iets jatten en dan kapot makenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die is al weer best oud en Mono duwde mij zo hard om ver op de weg dat die stoel een beetje stuk ging
Ja had gekund als ik godverdomme geld hadquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet gewoon de brengturk kunnen bellen en bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Tijd dat ROO weer open gaat.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die is al weer best oud en Mono duwde mij zo hard om ver op de weg dat die stoel een beetje stuk ging
Ik heb die stoel gestolen en mono gesloopt... Paar maanden later hebben we nog een bagage trolley gejat op Schiphol maar wat daar mee gebeurd is weet ik niet meer. Hij kon iig niet door de deur van de treincoupéquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Iets jatten en dan kapot makenEn dan mij pauper noemen
Eensquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb die stoel gestolen en mono gesloopt... Paar maanden later hebben we nog een bagage trolley gejat op Schiphol maar wat daar mee gebeurd is weet ik niet meer. Hij kon iig niet door de deur van de treincoupé
Gewoon weer A'dam trashen, of een andere stad, maakt niet uit eik. Klein dorp kan ook leuk zijnquote:
Sorry, Mur en ik tyften wel weer op.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:20 schreef Studeur het volgende:
Wat zijn er trouwens weinig stoners nog in dit topic actief
[..]
Ja gewoon blind een plaats uitzoeken en de trein er heen pakken en hangen met de locals. Wij hebben dat een jaar of 2 volgehouden en dan 1x per maand. Was best lachenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon weer A'dam trashen, of een andere stad, maakt niet uit eik. Klein dorp kan ook leuk zijn
Lijkt me sowieso tof, en dan ook gewoon darten op een landkaart, maakt niet uit waar we uitkomen dan, feest zal er zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja gewoon blind een plaats uitzoeken en de trein er heen pakken en hangen met de locals. Wij hebben dat een jaar of 2 volgehouden en dan 1x per maand. Was best lachen
nee ik bedoel weinig users actiefquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sorry, Mur en ik tyften wel weer op.
Ja, overdag was het ook al rustig, zal de vakantie zijn -> stoners die gaan stonen ergens op locatie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee ik bedoel weinig users actief
de hele avond iets van 5 verschillende
Achja dat komt altijd wel goedquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso tof, en dan ook gewoon darten op een landkaart, maakt niet uit waar we uitkomen dan, feest zal er zijn.
Moeten ze wel genoeg bier hebben
Eigenlijk wel goed dat iedereen weggaat bij zn beeldschermquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, overdag was het ook al rustig, zal de vakantie zijn -> stoners die gaan stonen ergens op locatie.
dat lijkt me wel echt baas om te doenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso tof, en dan ook gewoon darten op een landkaart, maakt niet uit waar we uitkomen dan, feest zal er zijn.
Moeten ze wel genoeg bier hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |