Gebroken poot? Wat heb je gedaan man?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
Eigenlijk wel goed dat iedereen weggaat bij zn beeldscherm![]()
Heb zelf ook niet echt meegepost de afgelopen dagen maar op vrijdagavond met een gebroken poot is er niet veel anders te doen want iedereen is naar de stad en dat kan ik niet.
correctie, waarschijnlijk gebroken, in ieder geval zeer pijnlijk. laatste 10 treden van een trap afgesprongen in een donker huis + bier + snel beneden willen zijn + verkeerde inschattingen = keihard op mn hiel terecht gekomen waarna intense pijn en niet op hiel kunnen steunen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gebroken poot? Wat heb je gedaan man?
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja had gekund als ik godverdomme geld had
gods geld is belastingsvrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, betrap me er zelf ook wel op dat ik sowieso FOK! wat vaker oversla de laatste tijdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:20 schreef Studeur het volgende:
Wat zijn er trouwens weinig stoners nog in dit topic actief
[..]
naisquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
correctie, waarschijnlijk gebroken, in ieder geval zeer pijnlijk. laatste 10 treden van een trap afgesprongen in een donker huis + bier + snel beneden willen zijn + verkeerde inschattingen = keihard op mn hiel terecht gekomen waarna intense pijn en niet op hiel kunnen steunen.
Oh dan zal je wel wat gescheurd hebben, kut is dat. Ik had laatst een zweepslag, dat was ook pure aids, kon echt niet op die poot staan, laat staan lopen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
correctie, waarschijnlijk gebroken, in ieder geval zeer pijnlijk. laatste 10 treden van een trap afgesprongen in een donker huis + bier + snel beneden willen zijn + verkeerde inschattingen = keihard op mn hiel terecht gekomen waarna intense pijn en niet op hiel kunnen steunen.
Gewoon een pauze van 8 maanden houdenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, betrap me er zelf ook wel op dat ik sowieso FOK! wat vaker oversla de laatste tijd
Wellicht een beetje FOK!moe
Maar mijn comeback zal niet zo opvallend gaan als de jouwequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon een pauze van 8 maanden houden
Tjaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar mijn comeback zal niet zo opvallend gaan als de jouwe
IK BEN ER!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:20 schreef Studeur het volgende:
Wat zijn er trouwens weinig stoners nog in dit topic actief
[..]
Bedankt, dat wordt weer een nachtje Dubstep-struinen op YT en SoundCloudquote:
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Bedankt, dat wordt weer een nachtje Dubstep-struinen op YT en SoundCloud![]()
![]()
Het zit jou ook niet echt mee hequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee, altijd pechquote:
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee, altijd pech
net ook weer in slaap gedonderd na ene paar biertjes, word ik waker gebeld door een maat waarmee ik zou gaan chillenmaargoed tenminste weer energie nu. snel de laatste wiet oproken voordat men komt want das eg nie genoeg om te delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |