Ja nouja ik had Victoria dus als profielfotoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, dus JIJ bent lekker (volgens hem dan)?
PUSSY'S UNITE!!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:25 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben mijn kut UI zat. Dus ik had een nieuwe uitgezocht. Vet schattig katje dat in slaap valt. Maar nu is het geen gif meer maar gewoon een plaatje.heeft iemand nog een leuke UI voor me?
Oja, dat van die pics is nep. GRAPJE HA.
Nachttopic nu.![]()
Pussycatdoll & Whiskas come in! en rozzje en twentyfour? ken ik verder niet hoor
Hij is echt jonge god alles zoon van Erosquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, dus JIJ bent lekker (volgens hem dan)?
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:25 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja nouja ik had Victoria dus als profielfoto
Koblo?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:25 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja nouja ik had Victoria dus als profielfoto
[/unquote]quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:26 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Hij is echt jonge god alles zoon van Eros
Dus jij bent ook lelijk? Helderrquote:
Waarom denk je anders dat ik alleen in het donker Fok!?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus jij bent ook lelijk? Helderr
Ik gelukkig ook als het licht isquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:28 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat ik alleen in het donker Fok!?
In je zolderkamerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:28 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat ik alleen in het donker Fok!?
Heb je een uitkering?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook als het licht is![]()
![]()
Weet je wel zeker dat dat zo verstandig is?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook als het licht is![]()
![]()
Als dat beter is in jouw fantasie, dan waarom nietquote:
Want je kunt niet zonder uitkering posten als het nog licht is?quote:
Niet het is hartstikke koudquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want je kunt niet zonder uitkering posten als het nog licht is?
Het is ZOMER
Ja. Dan post ik inhoudelijk(er)quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:30 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat dat zo verstandig is?
[..]
Als dat beter is in jouw fantasie, dan waarom niet
Neequote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:33 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Wacht was jij Paul? Ik weet het niet meer
ohquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:32 schreef TwentyFourr het volgende:
Die cachet hebben we ook mooi binnen 2 posts weggejaagd trouwens, puik werk iedereen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:32 schreef TwentyFourr het volgende:
Die cachet hebben we ook mooi binnen 2 posts weggejaagd trouwens, puik werk iedereen.
Ongemakkelijkquote:
Ik neem je posts altijd heel serieus. Waar post je?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Nou jullie zijn duidelijk (nog) geen fan van deze geweldige user
Ên gewoon NEGEREN dat ik iig nog "in style"ben he??quote:
O moet je bij mij maar niet altijd doen. JNG SCquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik neem je posts altijd heel serieus. Waar post je?
Ik vond jequote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:36 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Slaap zacht mijn kind dat je in de eeuwige jachtvelden mogen rusten.
Daar ben ik ooit verbannen nadat ik binnen 1 post ruzie kreeg. Kan je het je voorstellen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
O moet je bij mij maar niet altijd doen. JNG SC
JE WIL HAAR DOOD?????quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:36 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Slaap zacht mijn kind dat je in de eeuwige jachtvelden mogen rusten.
Sorry wat zegt mevrouwquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ên gewoon NEGEREN dat ik iig nog "in style"ben he??![]()
![]()
![]()
Heb daar ook altijd fittiequote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:37 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Daar ben ik ooit verbannen nadat ik binnen 1 post ruzie kreeg. Kan je het je voorstellen?
Altijd om lachenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:38 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
15 jarige haantjes, daar ben ik niet zo van.
Rot een eind op met je 2 gespenquote:
Ik snap er niets van. Waarom heb jij ridinggear aan? Ben jij niet altijd 'in style'?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
HALLO, die nepuser heeft nu vast geen ridinggear aan in IK WEL![]()
![]()
Ik heb paardgereden vanaafquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:39 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik snap er niets van. Waarom heb jij ridinggear aan? Ben jij niet altijd 'in style'?
Êen paardquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:40 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wat leuk. Op een pferd of ein phoney?
NEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:40 schreef -supergirl- het volgende:
Dit topic was mijn geschenk aan jullie. Nu moet ik blijkbaar dood van pcddoei
quote:
Nee dat was dikke Tittaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:42 schreef ntm het volgende:
[..]Had jij niet recent ruzie met een andere fokker hier? Over een date ofzo, of was dat iemand anders
Je bent toch niet de dame van het paardenmisbruikfilmpje hè?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Êen paard![]()
Ik ben oud en dik namelijk
Hier, en nu stilquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, ik ga wel ergens anders aandacht krijgen dan![]()
Nee had een hele rel veroozaakt in de jng sc, toen werd hier in klb een topic geopend met de klacht; rel in de jng sc. Heeel klb daar rellenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:42 schreef ntm het volgende:
[..]Had jij niet recent ruzie met een andere fokker hier? Over een date ofzo, of was dat iemand anders
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb meerdere gesprekkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, ik rij paard, ik plet geen minipony'squote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je bent toch niet de dame van het paardenmisbruikfilmpje hè?
Je eigen paard of zo'n onstuimig manegepaard?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik rij paard, ik plet geen minipony's
Wie?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:42 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nu die wannabemod met de krullen weg is is JNG leuker.
Nog ff en je hebt ook een rel hierquote:
xDquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:43 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik ben heel volwassen voor me leeftijd hoor je weet niksss
Manegepaardquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:44 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je eigen paard of zo'n onstuimig manegepaard?
Zeg je dat nou tegen je 2e persoonlijkheidquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog ff en je hebt ook een rel hier
Ja ik weet zijn naam niet meer. Zo'n kerel die dan topics aanmaakte waarin je een x moest zetten als je in de afgelopen 24 uur seks had gehad. Wat een niveauquote:
Oja dat was het, vaag verhaal ook welquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee had een hele rel veroozaakt in de jng sc, toen werd hier in klb een topic geopend met de klacht; rel in de jng sc. Heeel klb daar rellen
Was omdat ik een meet had afezegd 3/4 dagen van te voren..
Ik vind dat het 'zakje' betekentquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je suis xcachet. Cachet est Français.
Kneusquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:45 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja ik weet zijn naam niet meer. Zo'n kerel die dan topics aanmaakte waarin je een x moest zetten als je in de afgelopen 24 uur seks had gehad. Wat een niveauheel stoer natuurlijk.
En die x is omdat je te dom bent een handtekening te fabriceren?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je suis xcachet. Cachet est Français.
Wat had ik nou gezegd!!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En die x is omdat je te dom bent een handtekening te fabriceren?
Owh, owh, sg wil OOK een relquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zeg je dat nou tegen je 2e persoonlijkheid
Ging ook om he-le-maal niks. Maar toen die klb'ers daar kwamen lachte ik mij sufquote:
Ja jij mag mij zakje noemen hoorquote:
veel minder leukquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:46 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Is dat dan niet minder leuk? Ik weet helemaal niets van paardrijden af verder
ehhh, nee want cachet bestond alquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En die x is omdat je te dom bent een handtekening te fabriceren?
Nee, dat is niet minder leuk.. Iig niet op de manege waar ik zit. Genoeg paarden met kurenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:46 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Is dat dan niet minder leuk? Ik weet helemaal niets van paardrijden af verder
Ik ga je geen zakje noemen want ik ga je helemaal niet noemenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ging ook om he-le-maal niks. Maar toen die klb'ers daar kwamen lachte ik mij suf
[..]
Ja jij mag mij zakje noemen hoor
[..]
veel minder leuk
[..]
ehhh, nee want cachet bestond al
Voulez vous quicher avec moi?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:48 schreef Rozzje het volgende:
Ik zeg altijd tegen die Franse chimeids Suce ma bite
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ga je geen zakje noemen want ik ga je helemaal niet noemen
Ik versta jouw taal nietquote:
nou wat jij wilt hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja ik kan niet op z'n naam komen dus dat wordt lastig. Het was niet Taixon maar die anderequote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:48 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Link dat topic is, wie verzint zoiets dan, echt zo`n bunkerrukker.
komt omdat je niet van de straten bent zoals ikquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
komt omdat je niet van de straten bent zoals ik
kom naar eindje dan, ik maak je wegwijsquote:
Woon je daarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
kom naar eindje dan, ik maak je wegwijs
Waar woon je ?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
kom naar eindje dan, ik maak je wegwijs
voor zover ik weet niet, dat was mo$heb. maar misschien die boi ook wel inderdaadquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:52 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Hij had toch rechtzaak tegen zich van wilders
jaquote:
woensel westquote:
ja dat zeg ik tochquote:
Ik zeg altyd: Tu voudrais baguette de jambon ?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:48 schreef Rozzje het volgende:
Ik zeg altijd tegen die Franse chimeids Suce ma bite
ja ik zag je topic inderdaad, hij is inderdaad wel een beetje lastig te vindenquote:
Heeft me echt veel tijd gekostquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik zag je topic inderdaad, hij is inderdaad wel een beetje lastig te vinden
harde levenquote:
Man, Eindhoven ken ik alquote:
Haha ik vraag me echt af wanneer wilders gepopt wordt wat denk jij?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
voor zover ik weet niet, dat was mo$heb. maar misschien die boi ook wel inderdaad
Zonder het lidwoord?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik zeg altyd: Tu voudrais baguette de jambon ?
.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:55 schreef pussycatdoll het volgende:
Ik zeg gewoon '' Hey fuckkie fuckkie? Hieeer sukke kok''
Ik 2 jaar.. Echt hoor...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha kkIk heb 5 jaar Frans gehad maar bak er nog niks van
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:55 schreef pussycatdoll het volgende:
matti jij bent gewoon van de aivd, als ik antwoord geef zit ik morgen vast zeker ik heb jou wel doorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:55 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Haha ik vraag me echt af wanneer wilders gepopt wordt wat denk jij?
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
matti jij bent gewoon van de aivd, als ik antwoord geef zit ik morgen vast zeker ik heb jou wel door
fack hun, ibahesj doet stoer ik neuk zijn dochterquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:55 schreef pussycatdoll het volgende:
Die zitten alleen in NWS in de Moslim/Israel en Syrie topics.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
matti jij bent gewoon van de aivd, als ik antwoord geef zit ik morgen vast zeker ik heb jou wel door
oh ik dacht dat daar alleen pvv'ers zatenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:59 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Die zitten alleen in NWS in de Moslim/Israel en Syrie topics.
Ik ga deze post doorsturen naar de popo w8 maarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
fack hun, ibahesj doet stoer ik neuk zijn dochter
Whiskers post er ook:quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ik dacht dat daar alleen pvv'ers zaten
die durven hier de straat toch niet inquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ga deze post doorsturen naar de popo w8 maar
mooien tatooquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:00 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Whiskers post er ook:
[ afbeelding ]
Afschieten die tuigquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:00 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Whiskers post er ook:
[ afbeelding ]
whiskers is mijn mattie in de strijd tegen het achterlijke pvv volk in nwsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:00 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Whiskers post er ook:
[ afbeelding ]
Ik ben het achterlijke pvv volk meestalquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
whiskers is mijn mattie in de strijd tegen het achterlijke pvv volk in nws
Ik vind veel best, maar als je me met een domme PVV-kut vergelijkt maak ik je af *waarschuwing*quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:00 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Whiskers post er ook:
[ afbeelding ]
Pciesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
whiskers is mijn mattie in de strijd tegen het achterlijke pvv volk in nws
kut voor jequote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:01 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik ben het achterlijke pvv volk meestal
oh dan is het goedquote:
Ik kom ook niet zovaak buiten KLB want volgens Saskia kan ik niet zo goed tegen veranderingen.quote:
is ook maar beter, het is hierbuiten toch allemaal waardeloosquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik kom ook niet zovaak buiten KLB want volgens Saskia kan ik niet zo goed tegen veranderingen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook maar beter, het is hierbuiten toch allemaal waardeloos
Zal ik slaapliedje zingen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:03 schreef Rozzje het volgende:
Ik kan niet slapen wat moet ik doen mensen
Vind je het gek als je achter de laptop zitquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:03 schreef Rozzje het volgende:
Klets niet, je bent hier nooitquote:
Vraag je vader of die verhaaltje wil voorlezenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:03 schreef Rozzje het volgende:
kom vechten dan battieboiquote:
Wat,watquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
*pussycatdoll* heeft een heel domme fout gemaakt.
Ja en? Dan ben je incrowd?quote:
Nee joh die geef je gewoon wat geld, die zijn bankroet alles doen alles voor wat poen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Werkt zeker wel goed bij Griekse chimeids
quote:
quote:geregistreerd op: vrijdag 24 mei 2013 @ 12:35
gastquote:aantal posts: 9.578 (gemiddeld 173 per dag)
Haha wat een gekte, hier veranderen mensen nooit van account!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:07 schreef xcachet het volgende:
En erger dan je jng sc kan tegenwoordig niet hoor.
Mensen die hun account veranderen naar een meisje van 12 als fan van onedirection__
grappig hoor, pvv'ertje.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
1 tegen 1 of doet je familie ook mee?
Dat zie je mij nergens zeggen. Maar zó erg had ik het nog nooit mee gemaaktquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Haha wat een gekte, hier veranderen mensen nooit van account!
Nog 1 keer mij met de PVV linken en je gaat het merken.. Ik pik dat echt niet. Ja, ik meen het serieus.quote:
Oh sorry ik wist niet dat je links stemdequote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog 1 keer mij met de PVV linken en je gaat het merken.. Ik pik dat echt niet. Ja, ik meen het serieus.
Rooibosthee!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:09 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Oh sorry ik wist niet dat je links stemde![]()
, thee drinken om het goed te maken
beetjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:08 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
In hart en nieren, problemen mee?
Nee. Maar ik meen het dus serieus. *geen grap*quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:09 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Oh sorry ik wist niet dat je links stemde![]()
, thee drinken om het goed te maken
Rooibosthee bevordert de integratiegedachtequote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:09 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Muntthee voor de eckte groenlinkser.
Die tattoo.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:00 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Whiskers post er ook:
[ afbeelding ]
Wenf, geldt ook voor jou.. Helder?quote:
Sjonge zeg grapje moet kunnen toch. Het is geen nazi-regime..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wenf, geldt ook voor jou.. Helder?
Wat is daar mis mee danquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik meen het dus serieus. *geen grap*
Stoute allochtoon, hier drink je thee aai over de bol en niet weer doenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Rooibosthee bevordert de integratiegedachte
Het is een algemeen bekende term, kom niet stoer doen.quote:
Ik ben autochtoonquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:12 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Stoute allochtoon, hier drink je thee aai over de bol en niet weer doen
Ja, klopt. Kan, mag, etc.. Heb ook niet gezeurd over dat ONZ-topic (afgezien van mijn naam). Maar ik pik het serieus niet met de PVV gelinkt te worden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:11 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Sjonge zeg grapje moet kunnen toch. Het is geen nazi-regime..
Gosh zegquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Kan, mag, etc.. Heb ook niet gezeurd over dat ONZ-topic (afgezien van mijn naam). Maar ik pik het serieus niet met de PVV gelinkt te worden.
Eerlijk, Helder, Henk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wenf, geldt ook voor jou.. Helder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo alleen mijn moeder was immigrant en mijn vader is gewoon Nederlands dat maakt mij gewoon autochtoon.quote:
nou ik ken 'm nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het is een algemeen bekende term, kom niet stoer doen.
tyf eens op naar jngquote:
Het boeit me niet wat JIJ er van denkt, ik wens ik niet mee geassocieerd te worden. Lijkt me duidelijk toch? Verder mag je me belachelijk maken zoveel je wil..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:14 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Gosh zeg. Wat is daar mis mee dan?
Okquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het boeit me niet wat JIJ er van denkt, ik wens ik niet mee geassocieerd te worden. Lijkt me duidelijk toch? Verder mag je me belachelijk maken zoveel je wil..
Nee maar ze tweet naar niemand dus ligt niet aan mij. En kan haar niet dm-en want ze volgt me nietquote:
Op welke van de PVV heb je gestemd dan of gewoon op Wilders?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het boeit me niet wat JIJ er van denkt, ik wens ik niet mee geassocieerd te worden. Lijkt me duidelijk toch? Verder mag je me belachelijk maken zoveel je wil..
Wat een hoer zeg. Had hier net kaarsjes aangestoken en wijn koud gezet. Speciaal opgebleven zodat ze minder last zou hebben van de jetlag.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee maar ze tweet naar niemand dus ligt niet aan mij. En kan haar niet dm-en want ze volgt me niet
Nober..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Op welke van de PVV heb je gestemd dan of gewoon op Wilders?
Vast..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:17 schreef chroestjov het volgende:
Whiskers heeft gescharreld met Hero Brinkman.
Haha ze heeft wel op mij gereageerd iets met hottie en lick cunt maar weet het niet meer uit mijn hoofd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee maar ze tweet naar niemand dus ligt niet aan mij. En kan haar niet dm-en want ze volgt me niet
Ik eerstquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:17 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wat een hoer zeg. Had hier net kaarsjes aangestoken en wijn koud gezet. Speciaal opgebleven zodat ze minder last zou hebben van de jetlag.
Shelleyquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:18 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Haha ze heeft wel op mij gereageerd iets met hottie en lick cunt maar weet het niet meer uit mijn hoofd.
Nee hoor.. Je wordt gewoon weggejaagd.quote:
Whiskers kan dat vastwel uitleggen...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:19 schreef wenfer2 het volgende:
Met welk doel stemmen mensen eigenlijk op de PVV? Ik niet begrijp meneer!
En waarom?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor.. Je wordt gewoon weggejaagd.
Rap kappen nu Nober...quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:19 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Nee, dan organiseren we gewoon een FOK!rape
Jij ook?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:21 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Al last van een beginnend stijfje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga naar het voetbalforumquote:
Deze man ik sta hier wederom 100% achterquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jelly in je maagsonde als je aan Victoria komt
Victoriaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jelly in je maagsonde als je aan Victoria komt
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:21 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Jij ook?Welke PICS topic, die ene in ONZ? Link naar jouw foto s.v.p.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, dommies zoals jij boeien niet...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:21 schreef wenfer2 het volgende:
Zeg whiskers, niks persoonlijks hoor maar je staat nu een beetje bekend als het kattenvrouwtje met een voorliefde voor hero brinkman en de pvv. Sta je daar wel bij stil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |