Ja, klopt. Kan, mag, etc.. Heb ook niet gezeurd over dat ONZ-topic (afgezien van mijn naam). Maar ik pik het serieus niet met de PVV gelinkt te worden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:11 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Sjonge zeg grapje moet kunnen toch. Het is geen nazi-regime..
Gosh zegquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Kan, mag, etc.. Heb ook niet gezeurd over dat ONZ-topic (afgezien van mijn naam). Maar ik pik het serieus niet met de PVV gelinkt te worden.
Eerlijk, Helder, Henk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wenf, geldt ook voor jou.. Helder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo alleen mijn moeder was immigrant en mijn vader is gewoon Nederlands dat maakt mij gewoon autochtoon.quote:
nou ik ken 'm nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het is een algemeen bekende term, kom niet stoer doen.
tyf eens op naar jngquote:
Het boeit me niet wat JIJ er van denkt, ik wens ik niet mee geassocieerd te worden. Lijkt me duidelijk toch? Verder mag je me belachelijk maken zoveel je wil..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:14 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Gosh zeg. Wat is daar mis mee dan?
Okquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het boeit me niet wat JIJ er van denkt, ik wens ik niet mee geassocieerd te worden. Lijkt me duidelijk toch? Verder mag je me belachelijk maken zoveel je wil..
Nee maar ze tweet naar niemand dus ligt niet aan mij. En kan haar niet dm-en want ze volgt me nietquote:
Op welke van de PVV heb je gestemd dan of gewoon op Wilders?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het boeit me niet wat JIJ er van denkt, ik wens ik niet mee geassocieerd te worden. Lijkt me duidelijk toch? Verder mag je me belachelijk maken zoveel je wil..
Wat een hoer zeg. Had hier net kaarsjes aangestoken en wijn koud gezet. Speciaal opgebleven zodat ze minder last zou hebben van de jetlag.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee maar ze tweet naar niemand dus ligt niet aan mij. En kan haar niet dm-en want ze volgt me niet
Nober..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Op welke van de PVV heb je gestemd dan of gewoon op Wilders?
Vast..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:17 schreef chroestjov het volgende:
Whiskers heeft gescharreld met Hero Brinkman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |