Nee. Maar ik meen het dus serieus. *geen grap*quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:09 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Oh sorry ik wist niet dat je links stemde![]()
, thee drinken om het goed te maken
Rooibosthee bevordert de integratiegedachtequote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:09 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Muntthee voor de eckte groenlinkser.
Die tattoo.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:00 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Whiskers post er ook:
[ afbeelding ]
Wenf, geldt ook voor jou.. Helder?quote:
Sjonge zeg grapje moet kunnen toch. Het is geen nazi-regime..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wenf, geldt ook voor jou.. Helder?
Wat is daar mis mee danquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik meen het dus serieus. *geen grap*
Stoute allochtoon, hier drink je thee aai over de bol en niet weer doenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Rooibosthee bevordert de integratiegedachte
Het is een algemeen bekende term, kom niet stoer doen.quote:
Ik ben autochtoonquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:12 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Stoute allochtoon, hier drink je thee aai over de bol en niet weer doen
Ja, klopt. Kan, mag, etc.. Heb ook niet gezeurd over dat ONZ-topic (afgezien van mijn naam). Maar ik pik het serieus niet met de PVV gelinkt te worden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:11 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Sjonge zeg grapje moet kunnen toch. Het is geen nazi-regime..
Gosh zegquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Kan, mag, etc.. Heb ook niet gezeurd over dat ONZ-topic (afgezien van mijn naam). Maar ik pik het serieus niet met de PVV gelinkt te worden.
Eerlijk, Helder, Henk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wenf, geldt ook voor jou.. Helder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |